- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren: strongman Itteren
Timber Medley:
80 kg, 30m
100 kg, 30m
125 kg, 18m (na 15m effe neergezet) pr?
Geen adem meer bij de 125 kg..
Boom:
...
1 x 82 kg
1 x 92 kg
1 x 102 kg
1 x 112 kg
F x 117 kg
de 117 ging qua cleanen super, ook nog genoeg lucht en qua uitstoten heel explosief, alleen knalde die tegen m'n voorhoofd omdat ik te vroeg onder de boom wilde duiken. Hierdoor uit balans en dus fail..
Medley:
175 kg slee trekken
160 kg duckwalk
120 kg mijnwagon-as laden
alles in 1m10sec.
2,3'' 50kg DB Press:
7 reps binnen 60 sec. PR
Stones Sleeve/Plates:
1 x 105 kg
1 x 125 kg PR
1 x 145 kg PR
De 145 kg voelt zwaarder als de echte 150 kg Atlas Stone die bij Henk ligt. De echte Stone is namelijk geheel rond en valt ook geheel in je schoot en het zwaartepunt is vrijwel overal gelijk. Dat is niet het geval met zo'n sleeve.
Heerlijk getraind weer en was weer erg gezellig.

Thx!
Mwah, qua lastigheid valt het nog wel mee. Ik krijg ze makkelijker van de grond gelift dan een echte atlas stone. Alleen is het 2de gedeelte van de lift lastiger vind ik. Gewoon een kwestie van wat oefenen en gewennen.![]()

Ik vind het zwaartepunt bij het van de grond tillen wel lastig en heb juist niet zoveel moeite met het 2e deel, haha!![]()

Misschien komt dat omdat ik m'n kin nog tegen de platen kan houden als ik diep buk en zo het gewicht wat meer kan stabiliseren.. Ik denk dat jij daar iets te BIG voor bent om dat voor elkaar te krijgen..![]()
![]()