Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
1znybed.png

erlspk.jpg

xeipnr.jpg

brute pics maar pin curls kom op man:P

Dus standing hand over hand is gewoon gewicht verslepen zoals op je laatste foto te zien is?

• #1.844
brute pics maar pin curls kom op man:P

wat is er mis met pin curls kerel?

Pin curls zijn juist erg krachtig en explosief. Ze zijn puur bedoeld voor kracht en daarom juist ze geschikt voor strongman. Kan handig zijn bij log cleans, conans wheel, tire flip etc. etc.

• #1.845
Dus standing hand over hand is gewoon gewicht verslepen zoals op je laatste foto te zien is?

Precies. Het is in feite hetzelfde als hand-over-hand truck pull, alleen nu staand en in plaats van een truck een sled.. Doordat je staat kun je je niet afzetten met je benen, dus is het puur armen en rug..

wat is er mis met pin curls kerel?

Pin curls zijn juist erg krachtig en explosief. Ze zijn puur bedoeld voor kracht en daarom juist ze geschikt voor strongman. Kan handig zijn bij log cleans, conans wheel, tire flip etc. etc.

je zal vast gelijk hebben maar kmoet er nog aan wennen op "pincurls" tezien ipv pinsquats, pingm of pindl

Dat noem jij iets boven parallel.:P
Nette gewichten.

• #1.849
Dat noem jij iets boven parallel.:P
Nette gewichten.

Pics geven een vertekend beeld. Pin 9 is idd maar een klein stukje boven parallel. Pin 8 is namelijk precies op parallel. Maargoed, hoe wil je dit iemand uitleggen die alleen een foto ziet. Ik ben degene die onder de bar heeft moeten kruipen en als ik je vertel dat het iets boven parallel was, dan moet je dat maar geloven. Geloof je het niet, dan heeft het weinig zin om voortaan op een forum te posten.

@ Vladi Ik denk dat het vertekend beeld altijd komt door het inschatten van de lengte van de benen t.o.v. het rack.

coole pics!mooie home gym ook!

Oke als jij het zegt. Ik vergeleek het alleen met de pinsquats van mij. Zijn van zelfde hoogte zo leek het(bij mij navelhoogte dan). Maar maakt verder niet uit. Het zijn nette gewichten offcourse.

home sweet home baby, ik wist niet dat jij ook thuis traint

• #1.854
Oke als jij het zegt. Ik vergeleek het alleen met de pinsquats van mij. Zijn van zelfde hoogte zo leek het(bij mij navelhoogte dan). Maar maakt verder niet uit. Het zijn nette gewichten offcourse.

oké dan kerel. Thanks verder. Je hebt wel idd gelijk dat als je naar de foto's kijkt het gewoon quarter squats lijken, maar dat was zeker niet zo.. Zeg 1 pin boven parallel, is zo'n 10cm denk ik..

home sweet home baby, ik wist niet dat jij ook thuis traint

Thx bro. Ja ja, ik heb sinds kort ook m'n eigen Barbarian powerrack thuis in de garage staan. Verder één oly bar (belastbaar tot 450 kg), 305 kg aan schijven (moet nog wat extra 20-ers kopen), rubberen tuintegels, een eigen sled (autoband) en nog wat fratsen..

En ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik iets meer geld heb uitgegeven aan een degelijk, fatsoenlijk rack.. Ik heb er al een paar keer in getraind, alleen, en ik heb nog nooit zo relaxed getraind.. Eigen tempo, alles ter beschikking, geen vervelende opmerkingen van instructeurs, geen nutteloze vragen van breezerboys, m'n eigen magnesium, brullen, etc. etc..
There's nothing better then home sweet home.. :D

Hey Ruber,

Ik zie dat jij 2 belts draagt!?!?! Weet jij iets dat wij niet weten!!!!

Geile broek

• #1.858
Thx John!

Terug
Naar boven