Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Kan persoonlijk zijn, maar zelf kijk ik bij het squaten wat meer omhoog.

Weet niet of jij altijd op deze manier squat en er misschien wel helemaal geen last van hebt, dan heb ik niets gezegd ;)

ruben kleine :P ik kan in dat rek me armen niet strekken zonder dat de bar het rek raakt ?:P wanneer gaan we weeres trainen :P die 90 boom zit er ondertussen wel in beescht. verder vette foto's

groeten

Ik kan niet eens een belt zo hoog dragen, rib zit dan in de weg, ooit tijdens deadlift de riem niet goed naar beneden gedaan en rib gekneusd.

Maar 2 riemen?????? Moet toch een reactie zijn op de pic van ALexT

Vette pics man, homegyms ownen bigtime! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.865
Kan persoonlijk zijn, maar zelf kijk ik bij het squaten wat meer omhoog.

Weet niet of jij altijd op deze manier squat en er misschien wel helemaal geen last van hebt, dan heb ik niets gezegd ;)

normaal kijk ik bij het squatten ook meer omhoog. Deze keer blijkbaar niet, weet niet waarom, maar had verder ook nergens last van.

ruben kleine :P ik kan in dat rek me armen niet strekken zonder dat de bar het rek raakt ?:P wanneer gaan we weeres trainen :P die 90 boom zit er ondertussen wel in beescht. verder vette foto's

groeten

als je goed kijkt sta ik bij de pushpress achter het rek en niet in het rek. In het rek is het idd onmogelijk om te pressen. ;)

Binnenkort kom ik wel weer eens langs om te knallen!

Ik kan niet eens een belt zo hoog dragen, rib zit dan in de weg, ooit tijdens deadlift de riem niet goed naar beneden gedaan en rib gekneusd.

Maar 2 riemen?????? Moet toch een reactie zijn op de pic van ALexT

De 2 riemen zitten elkaar niet in de weg, omdat de ene riem een normale halterriem is die voor smaller is dan achteren en de andere is een powerliftriem. Ik moet zeggen dat het voor mij heel erg relaxed voelt, voornamelijk met heavy oh presses en heavy squats. Het geeft me extra steun en een gevoel van veiligheid en verder heb ik van m'n ribben ofzo nergens last van...

Vette foto's! Jij bent echt een sterke kerel geworden!

• #1.867
Thanks kerel!

Alleen vind ik mezelf nog lang niet sterk genoeg.. Pas als ik de 300kg deadlift en 250kg squat heb gehaald mag ik me enigzins sterk noemen.. ;)

vette pics kerel maar pin curls? haha nooit van gehoord :) misschien een keer proberen :D

• #1.869
Vandaag: home

weinig tijd, korte training..

Deadlifts:
...
5 x 1 x 235 kg

Nice!!

Pullups:
8x
8x

Thx bro. Ja ja, ik heb sinds kort ook m'n eigen Barbarian powerrack thuis in de garage staan. Verder één oly bar (belastbaar tot 450 kg), 305 kg aan schijven (moet nog wat extra 20-ers kopen), rubberen tuintegels, een eigen sled (autoband) en nog wat fratsen..

En ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik iets meer geld heb uitgegeven aan een degelijk, fatsoenlijk rack.. Ik heb er al een paar keer in getraind, alleen, en ik heb nog nooit zo relaxed getraind.. Eigen tempo, alles ter beschikking, geen vervelende opmerkingen van instructeurs, geen nutteloze vragen van breezerboys, m'n eigen magnesium, brullen, etc. etc..
There's nothing better then home sweet home.. :D
:thumbs:

Thx bro. Ja ja, ik heb sinds kort ook m'n eigen Barbarian powerrack thuis in de garage staan. Verder één oly bar (belastbaar tot 450 kg), 305 kg aan schijven (moet nog wat extra 20-ers kopen), rubberen tuintegels, een eigen sled (autoband) en nog wat fratsen..

Je olybar is ene die tot 700kg gaat...;)

• #1.872
hehehe, oja, klopt Jules! :thumbs:

• #1.873
Vandaag: Haefland gym

IFSA Boom:
...
1 x 100 kg
1 x 110 kg
1 x 115 kg PR op deze boom, nice..

120 komt erg dichtbij nu...
filmpjes van 110 en 115 volgen nog..

Squats: (low bar, medium stance)
....
1 x 180 kg
1 x 190 kg (vanaf hier kneebands)
1 x 200 kg
1 x 215 kg PR!!!

215 ging nog erg goed.. 220 binnenkort moet zeker kunnen..
diepte was stukje onder parallel.. (meerdere getuigen aanwezig)

Hammer curls:
...
12 x 30 kg

ik getuig... was beneden paralel idd

nice squatting ruben! damn!

• #1.877
Thx guys!

Mice Ruben, we blijven dicht bij elkaar. Mijn boom was onlangs ook 115. Nu kijken wie het eerst die 120 pakt op de IFSA;)

uploading... filmpje komt eraan

Terug
Naar boven