JoHn87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan persoonlijk zijn, maar zelf kijk ik bij het squaten wat meer omhoog.
Weet niet of jij altijd op deze manier squat en er misschien wel helemaal geen last van hebt, dan heb ik niets gezegd![]()
ruben kleineik kan in dat rek me armen niet strekken zonder dat de bar het rek raakt ?
wanneer gaan we weeres trainen
die 90 boom zit er ondertussen wel in beescht. verder vette foto's
groeten

Ik kan niet eens een belt zo hoog dragen, rib zit dan in de weg, ooit tijdens deadlift de riem niet goed naar beneden gedaan en rib gekneusd.
Maar 2 riemenMoet toch een reactie zijn op de pic van ALexT
Thx bro. Ja ja, ik heb sinds kort ook m'n eigen Barbarian powerrack thuis in de garage staan. Verder één oly bar (belastbaar tot 450 kg), 305 kg aan schijven (moet nog wat extra 20-ers kopen), rubberen tuintegels, een eigen sled (autoband) en nog wat fratsen..
En ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik iets meer geld heb uitgegeven aan een degelijk, fatsoenlijk rack.. Ik heb er al een paar keer in getraind, alleen, en ik heb nog nooit zo relaxed getraind.. Eigen tempo, alles ter beschikking, geen vervelende opmerkingen van instructeurs, geen nutteloze vragen van breezerboys, m'n eigen magnesium, brullen, etc. etc..
There's nothing better then home sweet home..![]()
Thx bro. Ja ja, ik heb sinds kort ook m'n eigen Barbarian powerrack thuis in de garage staan. Verder één oly bar (belastbaar tot 450 kg), 305 kg aan schijven (moet nog wat extra 20-ers kopen), rubberen tuintegels, een eigen sled (autoband) en nog wat fratsen..