mouss
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.366
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
+ duidelijk zichtbaar verschil met begin foto!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!Potverdomme zeg, jij doet 6X90 met meer gemak dan ik 5X45... Oké ik snap dat je meer dan twee keer zo zwaar bent dan mij maar dat neemt niet weg dat ik het een indrukwekkende prestatie vind![]()
Thanks Marvina

op mijn oude omafiets

Hij was op de fiets hè..niet lopend

thanks! woensdag nog een repout met 92.5 en dan heb ik 3 keer gepresst in 5 dagenSterke presses inderdaad! Aardig volume met die 90's
Geloof er niks van dat ik dit daadwerkelijk verbrand heb met dat half uurtje fietsen. Dan had ik wel vaker gefietstVerbrandt in een half uurtje zo ongeveer mijn totale daginname qua kcal![]()

tuurlijk zit er een flink verschil in verbranding tussen 120 en 55 kg, maar ''zelfs'' voor mij is 700 kcal voor een half uurtje in een normaal tempo te optimistisch inderdaadZo heel gek is die benadering van verbrandde kcal nog niet eens.. 55 versus 120kg zou toch een aardig verschil kunnen verklaren. Maar 700+ kcal voor een half uurtje fietsen op "slechts" 20km/u is wel heel optimistisch, ergens tussen de 400-500 zou nog kunnen.

Haha, moet eigenlijk keer twee. Er zitten twee pulleys aan en het gewicht is per pulley. Als je dus een lat pulldown aan beide kabels hangt is het eigenlijk 97 in dit gevalBen je een 1 vergeten voor het gewicht te zetten? Lijkt zo laag vergeleken met de rest van je monsterlijke gewichten![]()
Haha, moet eigenlijk keer twee. Er zitten twee pulleys aan en het gewicht is per pulley. Als je dus een lat pulldown aan beide kabels hangt is het eigenlijk 97 in dit geval

Ben je een 1 vergeten voor het gewicht te zetten? Lijkt zo laag vergeleken met de rest van je monsterlijke gewichten![]()

Dus je moet perse zwaar trainen om goed te trainen?Het is Marvin's logje niet. Hier wordt serieus getraind![]()