Fitness Seller

Rocks log: strongman offseason post-finale

Jesus monster, 175 steen, 130 log en 240x10...

Congrats op met de winst.

Gaaf om te zien man!:wl:

Gefeliciteerd man.

Gefeliciteerd met de winst. Zieke prestaties man! :eek:

Damn sterk!!! Proficiat!

geweldige prestatie, heel mooi !
gefeliciteerd

Sterk! proficiat :)

• Topic Starter Topic Starter
Jesus monster, 175 steen, 130 log en 240x10...

Congrats op met de winst.

Gefeliciteerd met de winst. Zieke prestaties man! :eek:

geweldige prestatie, heel mooi !
gefeliciteerd

Thanks allemaal! smaakt naar meer.

Gister voor het eerst weer getraind.plan was even rustig weer wat bewegen maar dat is niet helemaal gelukt:o

#deadlift
200
220
240
255
270
Had al 282,5 geladen toen ik me afvroeg waar ik eigenlijk mee bezig was 4 dagen postcomp :roflol:
270 ging wel erg hard nu ik hem zo terugkijk. Op een goede dag pull ik die 300 wel denk ik.

#swissbar ohp vanaf van vers
55x10x3 nog wat last van elleboog

#db row
40x15x3

#floor press Axel
70x10x3

#lpd
80x10x3

#ghr hip extension
Bw x 20 x 3

#db side raise
12,5x15x3

Curls
Rear delts

gisteren weer naar rpb geweest. niet heel veel spannends gedaan maar was wel leuk. vanaf volgende week weer aan de bak.

veel stretches en wat high rep presses met barbell. elleboog is het pijnlijkst als ik uit bed kom, beetje bewegen helpt goed.

#yoke
255 kg 5x15 meter. ging elk setje beter. lang niet gedaan dus logischerwijs weer even inkomen

#hooggooien
geen idee welke hoogte het was. redelijk hoog iig en ging prima

#farmers
plus minus 90 per hand.
3 keer 60 meter oid

#ssb paused squat
130 x 6 x 3 makkelijk.

#swiss bar curls
40 x 20,15,13

wilde eigenlijk ook nog de qualifier doen voor de atlas pure strength comp samen met mijn buddy (doe mee als team) maar hij is ziek naar huis gegaan dus ook met het oog op mijn elleboog zelf ook niet gedaan.

rip in nog steeds ellebobba :(

klote training. helft niet kunnen doen ivm elleboog. morgen langs fysio die hopelijk een en ander los kan maken. Weet vrij zeker dat de oorzaak in mijn bovenrug te vinden is dus hopelijk kan die even aangepakt worden.

#ssb squat
162 x 3
132 x 10
132 x 10
132 x 10
deze ging prima. lang geen full rom squats gedaan en moest een conservatieve 3rm doen dus ook niet te gek gedaan. zit nog genoeg ruimte in. daarna 3 sets amrap met -20%. eerste set genoeg over, laatste set was wel aardig zwaar.

#unilateral standing db press
10 x 5 nope, hier al pijn bij

#pull up
bw x 4
bw x 3 chinup
bw x 1 hammergrip
ook hier last van mijn elleboog, wat mijn vermoeden dat het vanuit mijn rug komt aansterkt. nog gekeken of het met chinup en hammergrip minder/geen pijn deed maar helaas. hammergrip ook niet verder gedaan toen het bij rep 1 al irriteerde.
overigens niet ontevreden dat ik met mijn 130 kg nog vier reguliere pullups kon na het een eeuwigheid niet gedaan te hebben.

#ring pushups weighted
1 rep gedaan. nope.

#kaatsu lying leg curls
15 x 25
15 x 14
15 x 12
15 x 11
auw

#reverse fly
6 x 15 x 5

Begin jij nu ook al aan die kaatsu onzin

Begin jij nu ook al aan die kaatsu onzin
met de manier waarop jij traint snap ik inderdaad dat je blessurepreventie en rekening houden met je lichaam onzin vindt :trollface:

ja, ik vind kaatsu op bepaalde assistance oefeningen die belastend zijn voor pezen en gewrichten best meerwaarde hebben, helemaal als je daar snel last van hebt.

met de manier waarop jij traint snap ik inderdaad dat je blessurepreventie en rekening houden met je lichaam onzin vindt :trollface:

ja, ik vind kaatsu op bepaalde assistance oefeningen die belastend zijn voor pezen en gewrichten best meerwaarde hebben, helemaal als je daar snel last van hebt.

Ik heb inderdaad veel blessures vergeleken met jou :roflol:

Beter ketsen ipv kaatsu

• Like
Waarderingen: 040B
fysio geweest. rug gekraakt en naar elleboog gekeken. triceppees aardig overbelast. morgen tricep laten dry needlen zodat spanning hopelijk wat minder wordt

#benchpress
40 x 25 x 3 doorbloeden en beetje belasten

#snatch grip deadlift
190 x 5 x 3 moest 5rm zoeken. best kut op iets wat je nooit gedaan hebt. ook even met grip wijdte gespeeld want hees de bar steeds in mijn klokkenspel. 190 was nog niet actual 5rm maar ik vind balls to the wall als je voor het eerst een oefening doet ook niet zo'n goed idee

#leg extension kaatsu
19 x 30, 24, 19, 15

#pendlay row
tot 3x135. kon wel zwaarder nog maar wilde er geen te gore cheatrows van maken
110 x 12
110 x 10
110 x 8

#tricep overhead extension
nope nope nope

#cable curl
17,5 x 14
15 x 16
15 x 14

c en d training afgelopen week niet gelogd. elleboog lijjkt wel iets vooruitgang in te zitten. had vrijdag nog spierpijn van de kaatsu leg curls van maandag, deadlifts gingen wat minder

vandaag weer A

#ssb squat
167 primer
144,5 x 6 x 4

zoals je kunt horen moeten mijn knieën weer even wennen aan full rom squats

#unilateral standing db press
17,5 x 20 x 2
vorige week was 5 kg al pijnlijk, langzaam vooruit :o

#pullup
bw x 4, 3, 2, 2

#ring pushup
skip