XXL Nutrition

Rocks log: strongman offseason post-finale

• Topic Starter Topic Starter
Week 9 training c

#strict press
90 x 12 pr
90 x 10

#bulg split squat db
27,5 X 9
27,5 X 8 x 2

#flat db bench neutral grip
50 x 12 pr
50 x 11

#ghr hip ext
72,5 X 15
72,5 X 12

Pulldown 2 sets

zou vandaag laatste events voor wedstrijd moeten doen (met uitzondering van truckpull. die ga ik morgen met een echte vrachtwagen oefenen), maar vannacht ineens ijskoud wakker geworden en vanaf daar steeds wisselend koud en warm. Matige timing om ziek te worden.. Ga in ieder geval heen en zie wel wat het wordt.

Snel buiten adem en misselijk onderin log en bij hooggooien maar desondanks goed getraind.

Log
120
125
130
135 x 2 dik pr
Wilde eigenlijk gewoon een single met 135 net als vorige week maar dan harder voor wat meer vertrouwen, maar ging zo hard dat ik voor een dubbel ging. Tevreden.

Farmers 100 kg per hand
30 meter oefenrondje
60 meter plus 10 sec hold

Hooggooien 15m
Aantal keer 6m

15m hooggooien is netjes man

Netjes, sterk . Gefeliciteerd met je PR!

Ik weet er het fijne niet van hoor, maar moet je niet laag bij de grond blijven zodat je je benen beter kunt gebruiken? Is met scrummen namelijk wel zo en daar heb je een vergelijkbare positie.

Netjes hoor. :thumbs: Ik hoor dat het easy is. Je mag wel even bij mij op het werk langskomen, we hebben hier nog wat Hercules-vliegtuigen enzo staan. Kijken of dat ook zo 'easy' gaat. Een Apache- of Chinook-helikopter is ook mogelijk. :D

Ik weet er het fijne niet van hoor, maar moet je niet laag bij de grond blijven zodat je je benen beter kunt gebruiken? Is met scrummen namelijk wel zo en daar heb je een vergelijkbare positie.
valt mee, kan wellicht nog iets lager bij de grond maar je moet ook nog gebruik kunnen maken van het touw. zonder touw staat je bovenlichaam idealiter wel parallel aan de grond

• Like
Waarderingen: Pren
Netjes hoor. :thumbs: Ik hoor dat het easy is. Je mag wel even bij mij op het werk langskomen, we hebben hier nog wat Hercules-vliegtuigen enzo staan. Kijken of dat ook zo 'easy' gaat. Een Apache- of Chinook-helikopter is ook mogelijk. :D
mag van mij geregeld worden :p

Maandag deload training gedaan, straks de tweede en tevens laatste. dan donderdag en vrijdag rust. Begin nu toch wel aardig zenuwachtig te worden.

Best prima techniek. Misschien nog iets verder reiken met je armen, daar pull je nu nauwelijks mee.

Morgen is het zover. Nummers die niet mogen ontbreken in een hype playlist? (Hardstyle/hardcore/metal(core) bij voorkeur)

Succes pik.

Altijd rammstein...

AFB - trust and believe
Hatebreed - Immortal Enemies

Mijn go-to wanneer ik PR's ga neerzetten/ga maxen.

Zet 'm op Rock. You can do this. JE BENT EEN GROTE BROK SPIER, JIJ KEN DAT. :fire::wl::flexing:

Slipknot is ook nice!

Terug
Naar boven