- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopen dat het goed gaat en het morgen niet erger is dan voor je training.Alles aan gort gepompt, was even nodig na een hele dag aan mijn paper werken. Denk zaterdag gewoon naar rpb en dan zie ik wel wat wel en niet gaat
ginne kletsRocks road to 200kg beltsquat for reps zonder gezeik!
De champignons hebben me goed gedaan
Zal om jr denken als ik ze weer ergens krijg.
Gisteren eind van de training kwam mijn shake er weer uit. Om de een of andere reden trek ik soms whey niet zo goed. Lijkt te correleren met een flink kcal tekort, word er dan gewoon misselijk van ofzo. Ga het dus even vervangen. Training wel afgemaakt #gains
Wellicht enkel vast voedsel nemen in een kcal tekort. Of een shake alleen na de training (met eventueel een half uurtje tijd ertussen).Gisteren eind van de training kwam mijn shake er weer uit. Om de een of andere reden trek ik soms whey niet zo goed. Lijkt te correleren met een flink kcal tekort, word er dan gewoon misselijk van ofzo. Ga het dus even vervangen. Training wel afgemaakt #gains
Nah eet wel gewoon een bak kwarkGeschikt alternatief? Wel van de verboden winkel.
Whey Isolaat Crispy
Whey Isolaat Crispy - Body & Fit. Body en Fitshop biedt altijd het grootste assortiment, snelle service en Gratis verzending vanaf € 35!www.bodyandfit.com
Ik had hetzelfde maar dan met whey van myprotein. Dat kreeg ik op een gegeven moment echt niet meer af.Gisteren eind van de training kwam mijn shake er weer uit. Om de een of andere reden trek ik soms whey niet zo goed. Lijkt te correleren met een flink kcal tekort, word er dan gewoon misselijk van ofzo. Ga het dus even vervangen. Training wel afgemaakt #gains