Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het met bulkpowders. Drink ze sowieso niet voor de smaak maar er misselijk van worden gaat wel wat ver. Van xxl heb ik nog nooit last gehad en vind ik wel lekker, maar daar is de prijs dan ook naar.Ik had hetzelfde maar dan met whey van myprotein. Dat kreeg ik op een gegeven moment echt niet meer af.
Het is niet dat ik het niet weg krijg ofzo. Ga verder ook niet moeilijk doen. Vervang het door kwark en klaar.Hydro? Whey is bij mij in combinatie met perfect oats ook een bak cement. Hydro is net als een milkshake.
Altijd melk. Als het met water moet eet ik dat poeder liever droog op.
Ik volg je vanaf nu ookIk heb het met bulkpowders. Drink ze sowieso niet voor de smaak maar er misselijk van worden gaat wel wat ver. Van xxl heb ik nog nooit last gehad en vind ik wel lekker, maar daar is de prijs dan ook naar.
Het is niet dat ik het niet weg krijg ofzo. Ga verder ook niet moeilijk doen. Vervang het door kwark en klaar.
Altijd melk. Als het met water moet eet ik dat poeder liever droog op.

rip in ellebobba

Oh shit man. Rustig aanwellicht even stapje terug qua trainen. vandaag op de spoedeisende hulp beland na bezoek aan de huisarts. allerlei tests gedaan en bloed afgenomen maar was allemaal goed. Enige oorzaak die ze kon geven was dat ik teveel van mijn lichaam vroeg..

Het was wel mijn bedoeling om iets af te vallen, maar wel met als doel daarna weer aan te komen richting kwalificaties, en ook niet meer dan een kilo of 10. stel dat ik nou allemaal afwijkende waardes had die te maken hadden met overgewicht dan sure, maar wat voor meerwaarde zou het nu hebben?not sure of dat je problemen gaat helpen, maar wellicht een idee om flink wat kilo’s af vallen?
Rpb was open van 11 tot 14.20 toen reden kev en ik weg en waren jullie nog bezig. Tempo moet omhoog!Training van vandaag
Log
105x3
115x2
120
125
100x3 clean elke rep
105x3 clean elke rep
105x7 strict
Nog steeds last van mijn pols bij clean. Al maanden zo. Flink kut
#car dl
25x5
50 x 5 x 2