Fitness Seller

Rocks log: strongman offseason post-finale

Hydro? Whey is bij mij in combinatie met perfect oats ook een bak cement. Hydro is net als een milkshake.

Gebruik je melk of water?

• Topic Starter Topic Starter
Ik had hetzelfde maar dan met whey van myprotein. Dat kreeg ik op een gegeven moment echt niet meer af.
Ik heb het met bulkpowders. Drink ze sowieso niet voor de smaak maar er misselijk van worden gaat wel wat ver. Van xxl heb ik nog nooit last gehad en vind ik wel lekker, maar daar is de prijs dan ook naar.
Hydro? Whey is bij mij in combinatie met perfect oats ook een bak cement. Hydro is net als een milkshake.
Het is niet dat ik het niet weg krijg ofzo. Ga verder ook niet moeilijk doen. Vervang het door kwark en klaar.
Altijd melk. Als het met water moet eet ik dat poeder liever droog op.

#rdl
180 x 10 x 3
Makkelijk maar even rustig opbouwen

#floorpress
107.5x8x3
107.5x10

#unilateral pulldown
83.6x12x4

#hip abduction
59x20x2

#leg extension unilateral
32x20x3

#db side raise unilateral
14x20x3

Wat last van elleboog dus triceps overgeslagen

Ik heb het met bulkpowders. Drink ze sowieso niet voor de smaak maar er misselijk van worden gaat wel wat ver. Van xxl heb ik nog nooit last gehad en vind ik wel lekker, maar daar is de prijs dan ook naar.

Het is niet dat ik het niet weg krijg ofzo. Ga verder ook niet moeilijk doen. Vervang het door kwark en klaar.

Altijd melk. Als het met water moet eet ik dat poeder liever droog op.
Ik volg je vanaf nu ook :)

Ik werd eerst ook altijd misselijk van whey en op een gegeven moment ging het zo tegen zitten dat ik er van moest kokhalzen. Ben allereerst het met water gaan drinken en dat scheelt veel (in het begin was dat echt smerig) en nu gebruik ik Bulkpowders i.p.v. B&F met lichte smaken (geen chocolade o.i.d.). Nu nergens meer last van.

Gisteren onderdelen in Eindhoven want elisa wilde met materiaal van finale trainen. Zelf niet heel veel boeiends gedaan.

#log
110x3x3
120
Eerste keer weer pushpress

#yoke
Paar voorzichtige runs met 200kg. Voelt nog erg instabiel rechts..

Holds
100kg per hand x 75sec x 2

Stone pickup no tacky
80x8x3

Vandaag

Pin squat
110x8
120x8
130x8
140x8
150x8
Okay

#strict ohp
95x8
95 x 6
gigantische kramp op plek van mijn ab tear dus halverwege set 2 gestopt

#lat Pulldown
90,6x12x3

#ghr hip ext
45x15x3

#chest press neutral grip
90x15,12,10

#unilateral db curl
24x8x2

#yoke
Stappen van 10 van 180 tot 230
230x16x3 2 pickups
Pijnvrij maar voelt instabiel in rug

#blockpull beltless
230 x 6
250 x 6
Zelfde verhaal. Moest erg voorzichtig lostrekken

#football bar bench paused
120 x 8 x 3

#chest supported machine row
55 x 8 x 3

#leg extension unilateral
25x25x3

#tricep overhead extension
65x10,9

#leg curl seated
55 x 12 x 3

wellicht even stapje terug qua trainen. vandaag op de spoedeisende hulp beland na bezoek aan de huisarts. allerlei tests gedaan en bloed afgenomen maar was allemaal goed. Enige oorzaak die ze kon geven was dat ik teveel van mijn lichaam vroeg..

wellicht even stapje terug qua trainen. vandaag op de spoedeisende hulp beland na bezoek aan de huisarts. allerlei tests gedaan en bloed afgenomen maar was allemaal goed. Enige oorzaak die ze kon geven was dat ik teveel van mijn lichaam vroeg..
Oh shit man. Rustig aan:kiss:

Rustig aan beertje van me <3

Damn heftig, sterkte brah

Thanks allemaal. Komt misschien wat heftiger over dan het is zo. Heb deze week twee keer gehad dat ik 's avonds in bed last had van het voelen van mijn hartslag in mijn keel wat vooral erg vervelend was. Probeerde me er eerst niet te druk om te maken maar na de tweede keer vond ik het wel verontrustend. Had verder geen andere symptomen zoals benauwdheid en ook inspanning was probleemloos. Ik merkte het dus echt alleen in rust, maar denk dat door stress en bezorgdheid erover het wat erger werd en ik er ook meer op ging letten. Gisteren toch maar afspraak bij de huisarts gemaakt die me doorverwees naar de spoedeisende hulp voor onder andere een ecg (Had namelijk ook een verhoogde hartslag en bloeddruk, maar zat ook best in de stress dus imo wel logisch).
Op de spoedeisende hulp dus een ecg laten maken, bloed laten testen en nog een paar keer bloeddruk gemeten. In het begin nog een verhoogde hartslag en bloeddruk maar toen ik er even zat en beetje tot rust kwam normaliseerde dat gewoon. Ook de ecg liet niks afwijkends zien en ook de resultaten van het bloed waren allemaal binnen de referentiewaarden. Conclusie was dus dat alles gewoon prima is. Hopelijk maak ik me er door dit nieuws geen zorgen meer over en heb ik er geen last meer van, anders misschien eens kijken of ik wat meer ontspanning in mijn avondroutine kan proppen.

Training van vandaag

Log
105x3
115x2
120
125
100x3 clean elke rep
105x3 clean elke rep
105x7 strict
Nog steeds last van mijn pols bij clean. Al maanden zo. Flink kut

#car dl
25x5
50 x 5 x 2
75 x 5
Gewichten in kofferbak

#stones pickup
105x6
115x3x3 1x laden
Klein beetje tacky

Wilde nog meer doen maar tijd was op. Prima wel

not sure of dat je problemen gaat helpen, maar wellicht een idee om flink wat kilo’s af vallen?

not sure of dat je problemen gaat helpen, maar wellicht een idee om flink wat kilo’s af vallen?
Het was wel mijn bedoeling om iets af te vallen, maar wel met als doel daarna weer aan te komen richting kwalificaties, en ook niet meer dan een kilo of 10. stel dat ik nou allemaal afwijkende waardes had die te maken hadden met overgewicht dan sure, maar wat voor meerwaarde zou het nu hebben?

Daarnaast vindt @svenrpb me erg sexy zo dus dat houd ik liever zo

Tijd was op.... Haha
Training van vandaag

Log
105x3
115x2
120
125
100x3 clean elke rep
105x3 clean elke rep
105x7 strict
Nog steeds last van mijn pols bij clean. Al maanden zo. Flink kut

#car dl
25x5
50 x 5 x 2
75 x 5
Gewichten in kofferbak

#stones pickup
105x6
115x3x3 1x laden
Klein beetje tacky

Wilde nog meer doen maar tijd was op. Prima wel
Rpb was open van 11 tot 14.20 toen reden kev en ik weg en waren jullie nog bezig. Tempo moet omhoog!

Terug
Naar boven