- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Never underestimate the warming up!Hahaha! Dat contrast met die gasten op de achtergrond die een schijfje staan te rowen, is wel hilarisch :')

Binnenkort +30kg pr
Moe haast wel, zeik gewichten, kut schijven, tis himmal niks...
prima, een van de weinige dingen die nog goed gaan.I am in, soon als ik weer wat in mijn deadlifts zit ff weer deadliften in BG?
Balen man!helemaal klaar met die pols en ook een beetje met strongman op deze manier eigenlijk, kutgezeik
Balen man!
Gewoon een tijd met de safety bar gaan squatten zo zwaar mogelijk. Je zult zien dat je de polsen/armen kunt ontzien en je benen, rug en core worden sterk.
Succes met deze waardevolle tip
prima, een van de weinige dingen die nog goed gaan.
was weer helemaal niks vandaag. was een deload training maar veel meer zat er ook niet in, pols heeft ook weer een setback lijkt het.
log
100 x 3
110 x 1 vorige week prima 115 gecleand, maar hier al last van pols. hopelijk niks geforceerd. even kijken hoe het morgen voelt
100 x 3 1x clean
yoke
220 x 15 x 3
frame
200 x 15m x 3
#circle
50 x 1 rondje
100 x 1 rondje x 2
nooit eerder gedaan (misschien 1 keer ooit?) maar aangezien deload even wat anders. gewoon makkelijk
beetje zandzakken opruimen
nog wat lichte squats
helemaal klaar met die pols en ook een beetje met strongman op deze manier eigenlijk, kutgezeik
Dat had ik begrepen, dacht een rechte stang met backsquats en zelfs deadlifts geven ook weerstand op de pols.
Ja dat is allemaal leuk en aardig en doe ik ook wel. Het is inmiddels echter al wel een half jaar zo. De eerste 3 maanden netjes omheen getraind maar toen ik de cleans weer introduceerde was het zo weer raak. Wellicht te snel weer te zwaar, wie weet. Feit blijft dat langdurige blessures kut zijn en op een gegeven moment je geduld een keer op is en je weer dingen wil doen, helemaal als iedereen om je heen als een trein gaat, maar daar weet jij ook alles van.Ik snap je sentiment Stefan maar strongman is nu eenmaal blessuregevoelig. Je moet accepteren dat je er omheen moet trainen. Log clean moet je niet doen. Loopevents gaan blijkbaar wel. Succes in strongman hangt voor een heel groot gedeelte af van hoe je omgaat met tegenslag.