- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deadlift dag licht
250 x 1 x 5
Echt blij mee hoe die twee keer per week deadlift singles uitpakken. Gaat elke week harder. Benieuwd wat er inzit na een deload
Accesory
Ja max staat nu op 2x310. Dit is de "lichte" techniekdag. Reppen ligt me beter dan maxen dus nu even extra aandacht voor het beter worden in singles. Eerste week was even wennen aan 2 keer per week deadlift singles maar het vliegt lekker omhoog nu. Zou eerlijk gezegd teleurgesteld zijn als mijn deadliftpiek onder de 330 kg eindigt na een deload straksdat is nog ver weg van je max? Zag er in ieder geval vlotjes uit![]()
deadlift dag licht
250 x 1 x 5
Echt blij mee hoe die twee keer per week deadlift singles uitpakken. Gaat elke week harder. Benieuwd wat er inzit na een deload
Accesory
Pieken waarvoor? Wedstrijd? Nieuw 1RM p.r. zetten?volgende week nog een zware sessie en als die goed gaat deload en pieken
nieuw deadlift pr inderdaad, maar wel alleen als de sessie van volgende week genoeg vertrouwen geeft voor minimaal 320. geen zin om te maxen en dan met moeite 312,5 te trekken ofzo terwijl mijn pr 2x310 is. in dat geval maak ik liever eerst mijn cut af en max ik wel weer een keer als ik in een kcal surplus zit
Flinke daling! Hoeveel bw ben je al kwijt? Zou er misschien ook mee te maken kunnen hebben?fun fact: sinds ik wekelijks een uur of 2-3 fiets is mijn rusthartslag gezakt van 70-75 naar ~60.
Voor corona zat ik op hetzelfde bw als nu ongeveer en toen was het ook 70-75 dus cardio heeft wel een groot aandeel gehad denk ik. Is nu 8-9 kg afFlinke daling! Hoeveel bw ben je al kwijt? Zou er misschien ook mee te maken kunnen hebben?
zadel zat verstopt in de reet van je vriendinZag laatst een dikke homo zonder zadel fietsen, moest aan jou denken
denk ook altijd aan jou als ik op die fiets zitZag laatst een dikke homo zonder zadel fietsen, moest aan jou denken