Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ja. De assistent bondscoach is weer unblockedmag je alweer op de nl powerlifting pagina op fb nadat je 4 jaar geleden een grapje van me likete over strenkt ekedemie?
DE nederlandse PL-community bestaat niet echt denk ik. De meesten zijn wel oke hoor en de meeste teams ook. Maar net als in elke gemeenschap kan niet iedereen het altijd even goed met elkaar vinden.Haha, is dat zo'n narcistisch clubje? Ik kreeg altijd de indruk dat de Nederlandse PL-community gezellig was :')
Normaal ook een stuk hoger tempo, maar not feeling it today. Vandaar ook de rest morgenBeter weer je eigen plek ja. Als je hier 2 uur over doet mag je snelheid wel wat omhoog man![]()

Hoop geklaag wel...Normaal ook een stuk hoger tempo, maar not feeling it today. Vandaar ook de rest morgen
Moet er ook ongeveer een half uur aftrekken voor de tijd die ik kwijt was de 50 kg plates erop en eraf te krijgen![]()
zat erop te wachten
normaal ben ik zelf ook scheef dus dan kan ik compenserenIn het noorden is toch nergens de vloer recht? Aardbevingen enzo... raar dat je dat nu pas merk... :-)