- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klopt, kan bijna alles gedaan worden maar het nadeel is dat ze er geen log hebben op wedstrijdformaat. Ik heb er mijn zelfgemaakte log neergelegd maar die is aanzienlijk smaller dan een wedstrijdlog en dat is echt een groot verschil. Wil gewoon kunnen trainen met een log van wedstrijdformaat anders gaat het op de wedstrijd geheid mis. eventueel doe ik zaterdag alleen log bij wout plus assistance en dan doordeweeks nog een keer de rest van de onderdelen bij AB.In Winschoten hebben ze toch ook onderdelen of train je daar niet meer?
Ahh op die manier! Jammer dat ze nog geen log hebben van dat formaat. Er trainen toch aardig wat jongens/mannen zag ik.Klopt, kan bijna alles gedaan worden maar het nadeel is dat ze er geen log hebben op wedstrijdformaat. Ik heb er mijn zelfgemaakte log neergelegd maar die is aanzienlijk smaller dan een wedstrijdlog en dat is echt een groot verschil. Wil gewoon kunnen trainen met een log van wedstrijdformaat anders gaat het op de wedstrijd geheid mis. eventueel doe ik zaterdag alleen log bij wout plus assistance en dan doordeweeks nog een keer de rest van de onderdelen bij AB.
#frame carry
125 x 20 meter x 3
175 x 20 meter x 3 makkelijk, alleen geen magnesium mee dus wat zweethandjes problemen
#uni shoulder press machine
47,5x15,15,12
#bulgarian split squat
14x12,12,12
#t bar row
95x8,8,8
#hip ext. ghr
bwx20x3 niet te zwaar gegaan omdat morgen ook nog onderdelen
#machine shrugs
100x20,20
even kijken waar morgen onderdelen trainen. bij wout is bijna alles buiten en natte stones bv zijn niet te doen. eventueel welkom bij rpb @g-men ?
zal volgende week of die week erop worden dan denk ik! vandaag bij Kelvin getraind. mooie gym ook en vanuit groningen maar een half uur.
zal volgende week of die week erop worden dan denk ik! vandaag bij Kelvin getraind. mooie gym ook en vanuit groningen maar een half uur.
log
ruime warming up
100 x 3
102,5 x 3
105 x 3 focus op goede techniek en gebruik legdrive. blijft lastig want wil hem nog steeds gewoon strict pressen.
#stones
90 paar keer
110 paar keer
130 x 2
90 - 110 - 130 x 1
150 x 1 (pr)
stones tijdje niet gedaan dus was wel blij verrast met dit pr.
Vond Stones echt helemaal niks, maar nu het wat beter gaat begint het te komen hehe. Was op 1,40 Dit, zelfde als op wedstrijd dacht ik150 stone is niet niks, hoe hoog doe je die?
Is iets wat me ook wel vet lijkt om een keer te doen.
maar 3 uur en 20 minuten vanuit groningen! train log en stones nu bij kelvin in friesland; half uurtje rijden.Bij haefland hebben we ook een grote log maar beetje ver denk ik