broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik wel (rehband) maar al een aardige poos niet gebruikt. als ik binnenkort weer zwaarder ga op log ben ik wel van plan ze te gebruiken. Wil niet al afhankelijk zijn van sleeves bij pompwerk op 12-20 reps ofzo. het is nu gewoon even geirriteerd maar gaat ook wel weer wegDraag je elbow sleves eigenlijk? Ik heb zelf SBD en ze zijn echt heerlijk.
Ik ben me al 2 weken aan het afvragen wat een goede belasting is bij split squat, voor de challenges.mooi ook hoe iedereen split squats haat
gewoon elke training even 4x10 met BW doen, dan is je balans zo in orde![]()
Ik ben me al 2 weken aan het afvragen wat een goede belasting is bij split squat, voor de challenges.
de ondraaglijkheid van het bestaan.Ik ben me al 2 weken aan het afvragen wat een goede belasting is bij split squat, voor de challenges.
Ik ben me al 2 weken aan het afvragen wat een goede belasting is bij split squat, voor de challenges.
Ook in hamstring zeker..

Ja, maar niet op zichzelf toch? Het is waarschijnlijk wel zenuwgerelateerd (sciatic nerve). mogelijk als gevolg van periformus syndroom wat inhoudt dat de zenuw ergens in je bil wordt afgekneld. Fysio was ook niet bang voor een hernia oid. Klachten zijn ook niet heel ernstig, wel irritant. Ook nooit rugklachten oid.Is bil hamstring ook niet een beetje hernia achtige klacht?
Ja, maar niet op zichzelf toch? Het is waarschijnlijk wel zenuwgerelateerd (sciatic nerve). mogelijk als gevolg van periformus syndroom wat inhoudt dat de zenuw ergens in je bil wordt afgekneld. Fysio was ook niet bang voor een hernia oid. Klachten zijn ook niet heel ernstig, wel irritant. Ook nooit rugklachten oid.
Niet mijn favoriete bezigheid maar ben ermee bezig ja.Nee klopt, piriformes syndroom zou een logische verkleuring kunnen zijn. Ik neem aan dat je al een hoop mobility doet.