Romyw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m63
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wist niet dag Legs zo zwaar kon zijn:d had het nooit zo getraind als vandaag poe![]()
Benen
Squat 20kg
Leg press 60kg
Leg extensions 30kg
Stiff legged deadlift 30kg
Leg curl 25
Kuit staand 25
Kuit zittend 25

kan alleen moeilijk de trap oplopen , verder is het goed te doen nog, heb gister wel nog veel gelopen en in de tuin gewerkt dus misschien heeft dat geholpen
en vandaag wil ik alsnog ZWOW proberen
wish me luck
http://www.youtube.com/watch?v=iRYqkRzmLEY&list=UUrd4Hfglr4EczsLXKdGvCLA&index=2&feature=plcp
en dan ga ik denk ik nog 20min skipping want de tuin zit eindelijk dicht \o/
skipping erna voel ik meer..
burning calves hihi .
merk vaak als ik juist stil zit dat ik meer spierpijn heb dan als ik iets van beweging doe. Ik voel wel als ik mezelf begin te overbelasten
en dan doe ik het ook echt niet , ik heb wel geleerd van de 3 maanden dat ik niks kon doen door over belasting aan rug 
oefening baart kunst haha xD Ben blij dat ik vroeger heb geturnd, want ik durf handstand tegen de muur niet met mn nieuw geverfde muren, dus kan hem nu mooi in de lucht doen 
rennen was wel even lekker.. hoop dat ik het snel eruit gelopen heb. Rest van de benen ook iets meer spierpijn dan gister
supercool 
Kijk, je leert het welKijk al uit naar morgen, vind dit veel leuker om te doen qua training. Was 9:00 daar en 11:30 al thuis! incl douchen enzo

dat scheelt weer haha
dan doe je niet alle moeite voor niks ^^ Ik ga goed vooruit nu!
1e 2x flauw gevallen na verstandskies trekken haha, dan valt alle angst van me af en dan ga ik lol en laatste keer ging wel oke
) tis gelukkig de laatste pfu 
) burnnnnn