XXL Nutrition

Romy's train+food log

• Topic Starter Topic Starter
Wist niet dag Legs zo zwaar kon zijn:d had het nooit zo getraind als vandaag poe:D

Benen

Squat 20kg
Leg press 60kg
Leg extensions 30kg
Stiff legged deadlift 30kg
Leg curl 25

Kuit staand 25
Kuit zittend 25

Haha, wacht maar tot morgen :p

ja als ik jullie gewichten zie kan ik me heel slecht voorstellen dat ik dat ooit kan behalen haha vond dit echt zo zwaar! ben ook wel een beetje bang voor morgen haha:D Ben stiekem wel jaloers op jullie:d (op een goede manier:p)

Heb ik ook als ik bij anderen lees hoor.
Denk dat je veel progressie zult makrn de eerste tijd, dus dan ben je me zo voorbij. ;)

Lol!! Heb eens een benentraining gedaan met iemand dat ik me de dag erna ziek moest melden op mijn werk...bleef maar door mijn benen heen zakken, kon mijn bed niet eens uitkomen hahahaha was echt te erg. Benieuwd hoe je je voelt :)

ik heb inderdaad spierpijn haha! overal in mn been:P kan alleen moeilijk de trap oplopen , verder is het goed te doen nog, heb gister wel nog veel gelopen en in de tuin gewerkt dus misschien heeft dat geholpen :) en vandaag wil ik alsnog ZWOW proberen :P wish me luck :D http://www.youtube.com/watch?v=iRYqkRzmLEY&list=UUrd4Hfglr4EczsLXKdGvCLA&index=2&feature=plcp

10min countdown as many reps/rounds as possible:
5 burpee handstand
5 ninja jump tuck
20 squat and kick
ik ga voor 5 rondes! maar ik denk met die spierpijn dan 4 rondes ook al heel wat is haha :D en dan ga ik denk ik nog 20min skipping want de tuin zit eindelijk dicht \o/

als je zoveel spierpijn in je benen hebt zou ik niet weer gaan squatten, je spieren moeten herstellen!

mwa was goed te doen :p skipping erna voel ik meer.. :P burning calves hihi .

ik heb 4 rounds en 5 burpee+handstand gedaan (laatste handstand was buiten de tijd maar wel nog gedaan) .

Voelde goed, geen pijn:P merk vaak als ik juist stil zit dat ik meer spierpijn heb dan als ik iets van beweging doe. Ik voel wel als ik mezelf begin te overbelasten ;) en dan doe ik het ook echt niet , ik heb wel geleerd van de 3 maanden dat ik niks kon doen door over belasting aan rug :P

ninja jumps, vet.
Wel zwaar.
Die blonde meid heeft ook goed fysiek

dat is zuzana light, ninja jump tucks vond ik vroeger ook moeilijk, maar nu vind ik ze weer makkelijk :P oefening baart kunst haha xD Ben blij dat ik vroeger heb geturnd, want ik durf handstand tegen de muur niet met mn nieuw geverfde muren, dus kan hem nu mooi in de lucht doen :P

Vandaag: Borst+Triceps 4x15
Schuin bench press in smith machine 10kg , 15kg geprobeerd maar haalde de 15 reps niet :P
Dumbbell press 7kg 2x
Db fly 6kg 2x
Push down 20kg (te licht, 25 te zwaar voor 15x weer)
French press (ez bar was in gebruik lichtste dus heb tricep extension 7kg)
Reverse grip push down 20kg

rennen op loopband
9 minuten helling
6minuten jogging
+- 125kcal

Erge spierpijn in kuiten door touwtje springen denk ik, moeite met lopen :P rennen was wel even lekker.. hoop dat ik het snel eruit gelopen heb. Rest van de benen ook iets meer spierpijn dan gister:P

Kijk al uit naar morgen, vind dit veel leuker om te doen qua training. Was 9:00 daar en 11:30 al thuis! incl douchen enzo

kwam vandaag erachter dat de allerslechte chauffeur van NL winnares bij mij in de sportschool trained:D supercool :P

Je hebt ook weer lekker getraint zie ik zo :) Lekker he die spierpijn in je benen. :p

Zou toch maar niet om een lift vragen aan haar :eek:

Yeah, Lazy BB style :D

steeds fanatieker he!:D
gaat goed he!?!

Fanatieker opzich niet... maar ik weet nu iets beter "how to" :P dat scheelt weer haha :D dan doe je niet alle moeite voor niks ^^ Ik ga goed vooruit nu!

Vandaag:

Rug en biceps

Front pulldown 25kg
Reverse grip pulldown 20kg
Halter roeien per arm dumbbell "bent over row" 7kgkg
Cable rowing 20kg

Halter curl 14kg, doet nog steeds pijn ook met ez bar aan polsen/onderarmen
Db curl deze 2x 8kg

Ik kan vrijdag niet gaan sporten ivm verstandskies wordt getrokken.. zou ik morgen en overmorgen kunnen gaan met mijn huidige schema aangezien ik steeds andere spiergroepen pak?

Maandag: borst tricep
Dinsdag: rug bicep
Woensdag: schouders buik
Donderdag Benen
Vrijdag+ zaterdag niks
Zondag HIIT (als dat kan, weet niet hoelang je niet mag sporten precies, ik ben wel een mietje qua tandarts... :P 1e 2x flauw gevallen na verstandskies trekken haha, dan valt alle angst van me af en dan ga ik lol en laatste keer ging wel oke :D) tis gelukkig de laatste pfu :P

dus straks geen verstand meer? :D
gewoon schema doorzetten, kan prima, en 1 of 2dagen rust ga je niet dood van;)
ff bijkomen en daarna full blazen.

ja precies dan ga ik morgen gewoon door:P de mensen bij de sportschool zullen de abbonnmenten wel aan gaan passen zovaak als ik ga verdienen ze geen geld meer aan "onbeperkt" haha :P

Verstand heb ik nooit gehad ^^ dus dat zal ik niet missen hihi:P

Gisteren Schouders

Bent over lateral raises 2x6kg
Db press 2x6kg
Front raises 2x5kg
Side raises 2x5kg

Buik

Crunch tot max (kan niet tellen, t waren mega veel)
Leg raises (ook tot max, minder dan crunches :P) burnnnnn

6min rennen joggend, even stop ivm astma, weer 6min rennen, 12min fietsen

Vandaag:

Squat 20kg
Leg press 70kg
Leg extensions 25kg

Stiff legged deadlift 20kg (merk met minder gewicht dat ik het beter in mn benen voel, ik denk dat ik form verlies met zwaarder gewicht, ook al krijg ik hem wel omhoog)
Leg curl 10kg (voelde niet zo lekker deze keer)

Kuit staand 25kg
Kuit zittend 20kg

20min cardio op epileptical

Vandaag vetpercentage meting, ben een beetje teleurgesteld in mezelf.. heb zo hard getraind en goed gegeten voor mijn gevoel maja.. (met weegschaal trouwens, ik ga nu een meter kopen dat ik thuis zelf huidplooimeting kan doen)

van 24,4% in 4 weken naar 23,1% Tis in ieder geval vooruitgang:P
2,5kg kwijt, waarvan 1,5kg vet en 1kg vocht/spiermassa

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven