MuscleMeat

Ron-nie's log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Waistband? Ben je een fitgirl?
 
Waistband? Ben je een fitgirl?
Je had hier nog op gereageerd toen Bokito over stront kotsen begon:
Het is 50 plusser en er zijn meer jongere BB'ers die het gebruiken dan oudere.
En het heeft zijn doelmatigheid allang bewezen. Temeer omdat de ingewanden gemiddeld groter zijn door de grotere volume aan voeding.
Het brengt alles terug in proporties. Je moet het echter wel lang genoeg dragen. 4-6 uur per dag is ongeveer standaard.
De meeste slapen er zelfs mee. De boys and girls in Koeweit doen ze niets anders. En soms gaat broscience verder dan klinisch onderzoek.

btw zelf gebruik ik het nog niet. Heb er wel eentje liggen.
Allereerst reageer ik op een reactie van jou op mij en daar staat het. De het slaat dus op mij anders had je vermelding moeten maken van iemand anders.
Tweede het gedoe met folie is broscience in volle glory. Want de folie ontneemt het ademen van je huid en dan krijg je dus een lokale mini sauna en daar verbrand je natuurlijk vet en dan wordt je dus smaller. Kijk dat is allemaal larie natuurlijk.
Een waistband helpt je en duwt als het ware je ingewanden terug op de plek waar ze horen of ooit zaten. En dan wordt je smaller. Dit is niet zomaar blijvend. Je korset wordt als het ware opnieuw aangesnoerd maar laat je dit weer vieren door het niet meer gebruiken van de waistband dan kom je uiteindelijk weer in basis terug op je oude omvang.

Bottem line een waistband werkt maar lost het probleem niet op.
 
Ik hoop dat je waisted band, Ron.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waistband? Ben je een fitgirl?
Nee en probeer er ook niet eentje te zijn. :roflol:
Je had hier nog op gereageerd toen Bokito over stront kotsen begon:
Volgens mij heb ik daar niet gezegd dat het onzin is ofzo. :dunno: Had aangegeven dat ik er eentje heb liggen.
En heb deze nu 3x gebruikt tijdens de training. Kan nog geen ervaringsverhaaltje neerknallen.

Anyway ik gebruik nu een waistband om te ervaren en je hoort me wel over een tijdje wat de ervaring geleerd heeft. :thumbs:
Ik hoop dat je waisted band, Ron.
Na voldoende ervaringsopbouw zal ik eerlijk zeggen wat ik ervan vind. :woot:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Als ik snap waar dit allemaal over gaat mag je me lekschieten :dunno:
 
Vandaag de beentjes gepakt.
Ik probeer met waistband te trainen, maar djeezzzzz wat moet je nu goed op je ademhaling letten.
Vanuit je borst ademhalen anders te weinig zuurstof.

Legextension
Warmup
15x 32kg
15x 32kg
15x 32kg
Werksets
10x 52kg, ds 10x 45kg, ds 12x 32kg, ds 12x 18kg
10x 52kg, ds 10x 45kg + 7 halve, ds 12x 32kg, ds 10x 18kg :fire: :fire: :fire: kicked vroeg in die brandende sensatie
10x 56kg, ds 8x 45kg + 5 halve, ds 10x 32kg, ds 10x 18kg
9x 62kg, ds 10x 52kg, ds 10x 32kg + 5 halve, ds 10x 18kg waggelend naar de hacksquat machine

Reversed wide stands hacksquat
10x 40kg
10x 60kg
8x 90kg
8x 110kg damn deze voel je echt wel goed.

Bulgariona split squat met dumbbell
10x L&R 16kg
10x L&R 16kg
10x L&R 16kg
10x L&R 16kg

Legpress normale stand
10x 140kg
10x 140kg
10x 190kg
10x 190kg

Aduction
12x 45kg
11x 45kg
10x 45kg
10x 45kg op

Kettlebel squat
10x 28kg met 1 seconde squeezzzz op de quads
10x 28kg met 1 seconde squeezzzz op de quads
10x 28kg met 1 seconde squeezzzz op de quads
10x 28kg met 1 seconde squeezzzz op de quads

Walking Lunges
Niet gedaan, geen tijd meer.
Moest ook nog een auto ophalen.

:marvin: :marvin: :marvin: :marvin:
Ron platz!
 
Ik vroeg niks :D
 
Vandaag op de basis getraind.
Borst schouders en triceps.

Machine presses
Feedersets
15x 35kg
15x 40kg
6x 50kg
6x 65kg
Werksets
8x 85kg
8x 85kg ds 8x 65kg ds 8x 55kg ds 10x halve ROM 55kg :fire: :fire: :fire:

Flat db presses
Feedersets
5x 22kg
5x 30kg
Werksets
8x 40kg
8x 40kg dit zijn de zwaarste dumbbells in de gym en een jaar geleden was het nog een setje gewichten die ik niet zonder spotter durfde te gebruiken.

Stretch pushups handen op een verhoging zodat de stretch dieper kan.
15x BW
14x BW

Dumbbell side laterals
10x 14kg + 10x 14kg halve reps
10x 14kg + 10x 14kg halve reps
10x 14kg + 10x 14kg halve reps
10x 14kg + 10x 14kg halve reps

Incline bench side swings SS side laterals 10 over 2
10x 12kg SS 10x 8kg
10x 12kg SS 10x 8kg
10x 12kg SS 10x 8kg
10x 12kg SS 10x 8kg

Flat bench EZ-bar French presses
10x 28kg
12x 28kg
12x 28kg
12x 28kg

Rope push down
12x 30kg
12x 30kg
12x 30kg
15x 30kg :fire: :fire: :fire:

4 Marfjes wel. :marvin::marvin::marvin::marvin:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Vandaag op de basis getraind.
Borst schouders en triceps.

Machine presses
Feedersets
15x 35kg
15x 40kg
6x 50kg
6x 65kg
Werksets
8x 85kg
8x 85kg ds 8x 65kg ds 8x 55kg ds 10x halve ROM 55kg :fire: :fire: :fire:

Flat db presses
Feedersets
5x 22kg
5x 30kg
Werksets
8x 40kg
8x 40kg dit zijn de zwaarste dumbbells in de gym en een jaar geleden was het nog een setje gewichten die ik niet zonder spotter durfde te gebruiken.

Stretch pushups handen op een verhoging zodat de stretch dieper kan.
15x BW
14x BW

Dumbbell side laterals
10x 14kg + 10x 14kg halve reps
10x 14kg + 10x 14kg halve reps
10x 14kg + 10x 14kg halve reps
10x 14kg + 10x 14kg halve reps

Incline bench side swings SS side laterals 10 over 2
10x 12kg SS 10x 8kg
10x 12kg SS 10x 8kg
10x 12kg SS 10x 8kg
10x 12kg SS 10x 8kg

Flat bench EZ-bar French presses
10x 28kg
12x 28kg
12x 28kg
12x 28kg

Moet nu weg maak het straks af
Welke kazerne? Nieuwe Haven DH?
Op de KHK is het kut want gaan DB's maar t/m 32 en de gym is kleiner dan ik breed ben (en zo breed ben ik niet)
 
Welke kazerne? Nieuwe Haven DH?
Op de KHK is het kut want gaan DB's maar t/m 32 en de gym is kleiner dan ik breed ben (en zo breed ben ik niet)
In Den Helder op de haven redelijk grote gym in vergelijking met andere kazernes. :thumbs:

Aantal jaren geleden op een kazerne te Soesterberg geslapen, KS kazerne heette dat volgens mij.
Daar was een grote sportschool waar vroeger ook de nationale judo kampioenschappen werden gehouden.
Die gym was uitgerust met hammerstrenght, super spul.
Utrecht kom ik ook regelmatig maar nooit gesport daar en jou verhaal lezend gaat dat ook niet gebeuren hahaha, enne ik ben echt niet sterk.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat zijn toch die koffiekannen waar je een zuiger naar beneden moet drukken? :dunno:
Flinke train weer :thumb:
Reneetje, Reneetje als je dan googled :coffeepc: zet er dan workout of exercise achter. :roflol:
En thanks. :o
 
Wow.... goeie tip. Thanks :thumb:
ow.... Soort skull crusher dus :p
Een soort ja. Met skull crushers blijf je lange triceps kop redelijk onbereikbaar.
En met de french presses start je vanuit positie haarlijn voorhoofd (denkbeeldig, ben je kaal dan denk je maar aan hoe het vroeger was :roflol:) en je laat ver inhangen tot onder de bench en je duwt niet je onderarm omhoog maar duwt je handen zo ver mogelijk weg waarbij je bovenarm en onderarm gestrekt is.
Elleboog dicht bij elkaar en je pakt alle drie de koppen maar vooral de lange kop.

 
Ik zal hem eens proberen. Voorzichtig, want iik heb vrij kwetsbare ellebogen.... :o
 
Ik zal hem eens proberen. Voorzichtig, want iik heb vrij kwetsbare ellebogen.... :o
Ik zou eerst een andere triceps oefening doen. Als ik deze al eerste doe ga ik stuk.
 
Ik zou eerst een andere triceps oefening doen. Als ik deze al eerste doe ga ik stuk.
Deze oefening is juist wel een goeie aanvulling omdat hij een andere kop pakt dan bij bench, pushups en dips.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven