- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja waanzinnig gewoon. Enorm trots op het resultaat.mooi man, alles is veel voller idd
rug springt er echt uit
Thanks Reneetje doet me goed dit te lezen.Ik was hier even weg geloof ik....
maar wat een trainingen nog altijd. Progressie is prachtig om te zien. Rug, bovenarmen, prima. Maar benen waar je altijd bang voor was ook groter, die zij pose met hamsttrings, netjes man!
Eens...zie nu jou log en het is wat Robke zegt idd een shitload qua hoeveelheid....bewonderingswaardig dat je zoveel draait...al helemaal in wedstrijdvoorbereiding....nette shape in ieder geval...beetje laat maar ik volg ☺
Eens...zie nu jou log en het is wat Robke zegt idd een shitload qua hoeveelheid....bewonderingswaardig dat je zoveel draait...al helemaal in wedstrijdvoorbereiding....nette shape in ieder geval...beetje laat maar ik volg ☺

2918 is nog wel even weg, maar je progressie is echt top. Ben benieuwd naar je wedstrijd.![]()

Ron fix mij even de contactgegevens van je masseur plz
moeten bieden om me over te halen.

Thanks Robke

In plaats van "pale ale" een "spray tan" dan maar?Yeahhhhh ohhh yeahhhhhh laatste cardio sessie gehad en nu rusten en pootjes omhoog.
Maar er kan altijd nog een dingetje tussen komen iets met een biersoort![]()

Ja precies. Maar niet die Mexicaanse biersoort die je met een lemon drinkt.

Zo lang het niet in Brabant is zit je nog goed toch?Ja precies. Maar niet die Mexicaanse biersoort die je met een lemon drinkt.![]()
Eerste geval Corona in Apeldoorn bekendZo lang het niet in Brabant is zit je nog goed toch?