AndroidHealthClinic

Ron-nie's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yep het gaat dus niet door. :treuren:
Ben in de shape van mijn leven. :sad:

Ik weet nog niet wat ik ga doen. In basis zou dit mijn laatste jaar zijn.
Oww, dat is heel lullig man. Doodzonde van die hele voorbereiding. :(
Kan je een goeie fotoserie laten maken door iemand? Dan heb je iig dat.
Zijn er nog andere wedstrijden gepland waar nog inschrijving mogelijk is?

Gewoon de volgende pakken toch?

Ff rebound pakken en een betere shape neerzetten ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon doorgaan. Volgend jaar wil je ook op je best zijn. :thumb:
Ik ben er over na aan het denken.

Oww, dat is heel lullig man. Doodzonde van die hele voorbereiding. :(
Kan je een goeie fotoserie laten maken door iemand? Dan heb je iig dat.
Zijn er nog andere wedstrijden gepland waar nog inschrijving mogelijk is?
Fotoshoot was een mogelijkheid maar gaat helaas niet door ivm Corona.

Dat is wel de bedoeling om eerst de rebound vol te gebruiken.

Balen man. Ik zou doorgaan voor de Isalacup in mei.

Yep het gaat dus niet door. :treuren:
Ben in de shape van mijn leven. :sad:

Ik weet nog niet wat ik ga doen. In basis zou dit mijn laatste jaar zijn.

Echt zuur voor je!! Je staat er top bij en dan dit:(!

Wat Camelus en Bert zeggen sluit ik mij bij aan!! F met die corona :D !...wat je zelf al zegt: shape van mn leven...

Ik ga eerst mijn rebound proberen te verzilveren. Hoop wat meer op mijn benen te zetten. :p
Thuis waren ze er ook al klaar mee. Even daar de rust laten wederkeren en dan pak ik de planning erbij om te kijken welke ik dan kan gaan inplannen. ;)
Dus ik verwacht niet dat dit de Isla wordt dan. En net ook een bericht gekregen van de NBBF dat ze de hele planning gaan bekijken, ze verwachten eigenlijk ook niet dat april door kan gaan. :dunno: Zeggen ze nog niet hardop maar refereren naar een mogelijke verlenging van deze beperkingen.

Echt zuur voor je!! Je staat er top bij en dan dit:(!

Wat Camelus en Bert zeggen sluit ik mij bij aan!! F met die corona :D !...wat je zelf al zegt: shape van mn leven...
Ohhh was ik ff vergeten. Thanks voor het super compliment. Voelt echt wel goed. :thumbs:

Zuur is een understatement. Ik ben er echt kapot van. :sad:Eindelijk een beetje massa op mijn poten en de definitie was vanmorgen wedstrijd waardig.
Maar goed het gaat om de gezondheid van ons alle dus ik leg me er bij neer. (kan ook niet anders hahaha)
Ik weet hoe ik aan mijn shape ben gekomen. :thumbs: Keihard werken, niets uit de weg gaan, cardio tot vervelens toe, eentonig eten en bovenal (en vele zullen het niet geloven of accepteren, ik zou zeggen probeer het zelf) massages. :bow:

Bottom line. Ik ga eerst rebound verzilveren dan door bouwen op de poten en dan wedstrijd plannen.
Zoals ik het nu zie wordt 2021 mijn laatste wedstrijd inspanning, dan ben ik 58 jaar met 10 jaar BB. Of is het dan pas 10 jaar. :eyebrow:

Zoals ik het nu zie wordt 2021 mijn laatste wedstrijd inspanning, dan ben ik 58 jaar met 10 jaar BB. Of is het dan pas 10 jaar. :eyebrow:
Goed zo, dat is uiteindelijk een stabieler doel dan die Isala die mogelijk ook niet doorgaat, of verschuift. :thumb:

Oktober is Gold's Gym Classic. Is een leuke wedstrijd in t Luxor.

godver ron, dat is wel een domper man
daar zou ik toch wel goed ziek van zijn
als je het ziet zitten, gewoon een jaartje erbij plakken
je doet het pas 10 jaar :D
en je bent nog jong

Goed zo, dat is uiteindelijk een stabieler doel dan die Isala die mogelijk ook niet doorgaat, of verschuift. :thumb:
Ik wacht even rustig af en bouw lekker ff verder. Het vet niet teveel laten oplopen dan ben ik binnen 8 weken in wedstrijd shape. :thumbs:
Oktober is Gold's Gym Classic. Is een leuke wedstrijd in t Luxor.
Lijkt me ook wel gaaf ja. In ieder geval een mooi theater. :thumbs:
godver ron, dat is wel een domper man
daar zou ik toch wel goed ziek van zijn
als je het ziet zitten, gewoon een jaartje erbij plakken
je doet het pas 10 jaar :D
en je bent nog jong
Yes ik ben nog jong hahaha
Thuis worden ze het ook langzaam wel beu dus daarom moet ik een weloverwogen keuze maken.
Maar nu zo stoppen is niet mijn ding.

Heb de laatste tijd zoveel lieve en ondersteunende berichten gekregen.
Er zijn zoveel mensen die met heel veel liefde mij een hart onder de riem steken. Voelt echt heel fijn. :heart::bow2:

Maar laten we eerst maar eens de gezondheid voorop stellen. Het is allemaal lullig als je vol aan het voorbereiden bent geweest maar het is ook goed.
Dit soort acties welke nu door de regering worden genomen, worden niet lichtzinnig genomen. :dunno:
De klap die de economie nu te verduren heeft gaat nog jaren kosten om te herstellen.
En als je half verdrinkt in je slijm in je longen wil je natuurlijk wel een vrije beademingsapparaat ter beschikking hebben.
We gaan straks naar een situatie toe waarbij de keus op leeftijd en resterende gezondheid een keuze voor leven en dood wordt.

Zelfs defensie is op slot gegaan en enkel het operationele gaat door.
Ik voel en ben nog geen ouwe lul, 56 jaartjes jong maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Er is dus echt wel iets ernstigs aan de hand.

Ik voel en ben nog geen ouwe lul, 56 jaartjes jong maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Er is dus echt wel iets ernstigs aan de hand.
Ja man, dit kan ik ook met niets vergelijken wat ik heb meegemaakt in mijn 58 jaartjes. Ik hoop alleen maar dat de schade die aan de samenleving, de economie en onze toekomst zoals de pensioenen, wordt toegebracht door deze heftige reacties niet vele maten groter is dan de schade door de ziekte zelf :dunno:

Zo even een update!!

De wedstrijd die niet doorgaat en gym's die gesloten zijn. En dan nog rustig blijven eten is best een opgave.
Maar we zijn er nog. clean food en een gym van een maatje, super.

Vandaag beentjes getraind sinds een hele lange tijd.
Ik kan met moeite opstaan of zitten dus heb mijn best gedaan.

Legextensions.
Warmupsets
15x 10kg
15x 10kg
Werksets
12x 20kg
12x 30kg
12x 40kg
12x 50kg
12x 50kg ds 10x 40kg ds 10x 30kg ds 10x 20kg ds 10x 10kg

Squats atg
12x 60kg
12x 90kg
10x 110kg
10x 120kg damn mijn hams en glutes protesteren maximaal :eek:

Pendlay squat machine.
12x 40kg
12x 70kg
12x 90kg
12x 110kg

Sissy squat.
10x BW
12x BW
12x BW
12x BW
10x BW 3/4 ROM constante spanning. :kots:

Pendlay squat machine, staand calf raises.
12x 40kg
12x 40kg
12x 40kg
12x 40kg

Daarna alles schoon gemaakt met desinfecterende detol.
Lekker getraind en damn wat zal ik een pijn hebben straks.

Laatst bewerkt:
Tof dat je nog in een goeie gym kan trainen en de motivatie niet hebt verloren.:thumbs:

Als een beetje over de teleurstelling heen? Lekker dat je nog een oplossing hebt gevonden om te trainen.
Daarna alles schoon gemaakt met desinfecterende detol.
Desinfecterend is niet nodig, we hebben het niet over bacterieen. Gewoon vloeibare zeep schijnt beter te zijn.

Als een beetje over de teleurstelling heen? Lekker dat je nog een oplossing hebt gevonden om te trainen.

Desinfecterend is niet nodig, we hebben het niet over bacterieen. Gewoon vloeibare zeep schijnt beter te zijn.
Mijn maatje appte me en zei "hierheen komen luie fl**ker trainen met je kadaver" tja dan ga je :roflol:

Desinfecterend is ook meer voor tussen de oren hahaha maar hij wil het zo dus doen we het zo. :thumbs:

Vandaag rug biceps gepakt.
Zalige training en heerlijke pomp.
De rebound doet wel wat hahaha damn pak snel massa en volume. :eek:
% vet erbij maar houdt dat nu wel laag en in de gaten.

Bodyweight is 94kg

Heerlijk als je weer normaal mag vreten he? Je voelt je lichaam volstromen met goedheid :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven