- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Yep het gaat dus niet door.

Ben in de shape van mijn leven.

Ik weet nog niet wat ik ga doen. In basis zou dit mijn laatste jaar zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oww, dat is heel lullig man. Doodzonde van die hele voorbereiding.Yep het gaat dus niet door.

Ik ben er over na aan het denken.Gewoon doorgaan. Volgend jaar wil je ook op je best zijn.![]()
Fotoshoot was een mogelijkheid maar gaat helaas niet door ivm Corona.Oww, dat is heel lullig man. Doodzonde van die hele voorbereiding.
Kan je een goeie fotoserie laten maken door iemand? Dan heb je iig dat.
Zijn er nog andere wedstrijden gepland waar nog inschrijving mogelijk is?
Dat is wel de bedoeling om eerst de rebound vol te gebruiken.Gewoon de volgende pakken toch?
Ff rebound pakken en een betere shape neerzetten![]()
!Gewoon de volgende pakken toch?
Ff rebound pakken en een betere shape neerzetten![]()
Wat Camelus en Bert zeggen sluit ik mij bij aan!! F met die coronaBalen man. Ik zou doorgaan voor de Isalacup in mei.
!...wat je zelf al zegt: shape van mn leven...Ik ga eerst mijn rebound proberen te verzilveren. Hoop wat meer op mijn benen te zetten.Balen man. Ik zou doorgaan voor de Isalacup in mei.

Zeggen ze nog niet hardop maar refereren naar een mogelijke verlenging van deze beperkingen.Ohhh was ik ff vergeten. Thanks voor het super compliment. Voelt echt wel goed.Echt zuur voor je!! Je staat er top bij en dan dit!
Wat Camelus en Bert zeggen sluit ik mij bij aan!! F met die corona!...wat je zelf al zegt: shape van mn leven...
Eindelijk een beetje massa op mijn poten en de definitie was vanmorgen wedstrijd waardig.

Goed zo, dat is uiteindelijk een stabieler doel dan die Isala die mogelijk ook niet doorgaat, of verschuift.Zoals ik het nu zie wordt 2021 mijn laatste wedstrijd inspanning, dan ben ik 58 jaar met 10 jaar BB. Of is het dan pas 10 jaar.![]()
Ik wacht even rustig af en bouw lekker ff verder. Het vet niet teveel laten oplopen dan ben ik binnen 8 weken in wedstrijd shape.Goed zo, dat is uiteindelijk een stabieler doel dan die Isala die mogelijk ook niet doorgaat, of verschuift.![]()
Lijkt me ook wel gaaf ja. In ieder geval een mooi theater.Oktober is Gold's Gym Classic. Is een leuke wedstrijd in t Luxor.
Yes ik ben nog jong hahahagodver ron, dat is wel een domper man
daar zou ik toch wel goed ziek van zijn
als je het ziet zitten, gewoon een jaartje erbij plakken
je doet het pas 10 jaar
en je bent nog jong

Ja man, dit kan ik ook met niets vergelijken wat ik heb meegemaakt in mijn 58 jaartjes. Ik hoop alleen maar dat de schade die aan de samenleving, de economie en onze toekomst zoals de pensioenen, wordt toegebracht door deze heftige reacties niet vele maten groter is dan de schade door de ziekte zelfIk voel en ben nog geen ouwe lul, 56 jaartjes jong maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Er is dus echt wel iets ernstigs aan de hand.

Nooit hahaha. Aan mijn motivatie zal het nooit liggen tenzij ik een weloverwogen besluit neem om iets niet meer te doen of te minderen.Tof dat je nog in een goeie gym kan trainen en de motivatie niet hebt verloren.![]()

Desinfecterend is niet nodig, we hebben het niet over bacterieen. Gewoon vloeibare zeep schijnt beter te zijn.Daarna alles schoon gemaakt met desinfecterende detol.
Mijn maatje appte me en zei "hierheen komen luie fl**ker trainen met je kadaver" tja dan ga jeAls een beetje over de teleurstelling heen? Lekker dat je nog een oplossing hebt gevonden om te trainen.
Desinfecterend is niet nodig, we hebben het niet over bacterieen. Gewoon vloeibare zeep schijnt beter te zijn.