- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
dat is een lekkere oefening, ja...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is een lekkere oefening, ja...

niet normaal wat een pomp 

Zalig toch. Kan Jannes ook niet alleen laten gaan, hij wil maximaal gainen in zijn rebound.Heerlijke trainingen dit. Ook gewoon doorbuffelen met dit weer .![]()

en kunstgras op de vloer, zie je ook niet vaakEn natuurlijk even in de omgeving gezocht naar een gym en gevonden.

Het is van origine een sporthal met zaalvoetbal ondergrond.en kunstgras op de vloer, zie je ook niet vaak
klinkt als een goed weekje!

)

Het zal niet voor niks zijn dat grote sporters ook voor en na, gemasseerd worden ....Zondag een massage gehad van mijn benen. De spieren zijn nu redelijk vrij van afvalstoffen en voelen soepeler aan.
Dat is zo, vroeguhhh toen ik nog ijshockey speelde werd ik voor en na wedstrijden gemasseerd.Het zal niet voor niks zijn dat grote sporters ook voor en na, gemasseerd worden ....
Hier op dit forum met name. hahahaWaar is hier, in Den Helder? Dan hebben ze er geen verstand van![]()
op het forum al helemaal niet (inclusief mezelf
)

Thanks en beestachtig vind ik wel meevallen hoor. Aan de andere kant soms zijn er wel die mee willen trainen maar die houden het nooit vol.Beestachtige training weer! Ik krijg ook zin binnenkort een Meadows-schema te volgen (echter is de gym waar ik train wat beperkt). Balen dat je je trainingspartner kwijt bent, maar ik denk dat jij zelf ook prima kunt knallen.![]()
Waarom train je dan met me. 
Ik kan ook prima trainen in de gym waar ik train, maar in die Meadowsschema staat ongetwijfeld oefeningen/machines die hier niet zijn. Denk aan Hack Squats, liggende Leg Curls, Machine Rows, Machine borst-/schouderoefeningen etc. (Hack Squats zouden in de Smith kunnen, maar op de KHK is zelfs geen Smith.) Het ligt er een beetje aan waar ik train. Vandaag heb ik ook een prima beentraining gedaan en ik doe wel vaak die dropsets enzo Meadows-style, maar niet het gehele schema.Thanks en beestachtig vind ik wel meevallen hoor. Aan de andere kant soms zijn er wel die mee willen trainen maar die houden het nooit vol.
Dan komen de smoesjes van aankomende blessures en "ik moet een beetje rustig aan doen".Waarom train je dan met me.
En Jannes en @vntl zijn geen jankers dus daar kan je mee trainen tot het gaatje. Ik pak zo nu en dan wel een training mee met ze.
Maar waarom kan jij dit niet volgend dan? Wat beperkt je in je gym? Ik zoek altijd een oplossing, je hoeft niet de machine te gebruiken waarvoor het bedoelt is je kan ook gewoon de machine gebruiken voor jou oefening.![]()