MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Niks meer tot wedstrijd. Zie galerij voor laatste en avatar.
Na de wedstrijd toch wel een update met alle foto's. Ik ben zo benieuwd naar je huidige fysiek. :D
Jij gaat volgens mij enorm goed. :)
Lekkere training! en poseren... ik heb het dus 1 x mogen proberen voor de contest shoot.. en merkte toen al dat het een training op zich is... Dus kan me er wat bij voorstellen. :D
Heb je dubbele training gehad he! ;)
Ja kan je wel zeggen Marina. In ieder geval erg heftig. :D

Ja ik mag niet klagen. Zal na de wedstrijd wel ff soort van log of verslagje maken met wat pics.
Ook van de weg er naar toe of op fb;)

Jij gaat ook goed zeg. ook steeds droger.

• #2.103
Time; 18:45 - 20:45
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 60 minuten voor de Borst & schouders, 11 minuten HIIT op de loopband

Lekker getraind met Jim. Hij moet nog veel leren maar doet het echt goed. ;) En ik heb ook lekker kunnen knalleh. :p

- Incline bench press 40, 50, 60 en 70kg na 4 reps kwam er niks meer uit. Daarna dropset vanaf 60kg gedaan :o

- Incline db fly's 12, 14, 16 en 18kg Echt veel rek op de borstspier. :)

- Dumbbell presses 3 sets met 20kg wow erg zwaar :o

- Peck deck gestrekte armen 4 sets 57kg :p

- Dumbbell presses, 3 sets 16kg wat zwaar vandaag zeg. :o

- Side raises 8, 10, 12 en 14kg :D

- Front raises met barbell 15, 20 en 25kg (barbell weegt 15kg) ;)

- Upright row laatste set met 18, 38 en 38kg :p

- Loopband 11 minuten. :p

- Crunches op skippy bal 3 sets tot falen :)

- Leg raises help :o

Zalig getraind en meer dan voldoende voor de groei prikkels. Echt wel hard. Mooi om te zien dat Jim hard zijn best doet. Heeft nog hele lichte gewichten, wil meer maar verslikt zich nog weleens met de kracht die dan nodig is. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 21:45 ----------

Ja ik mag niet klagen. Zal na de wedstrijd wel ff soort van log of verslagje maken met wat pics.
Ook van de weg er naar toe of op fb;)

Jij gaat ook goed zeg. ook steeds droger.

Thanks. :o

Mooie training! die zal je wel weer voelen ook. Prikkelen en groeien! :D lekker gevoel is dat!
En Jim.. ik snap hem wel.. hij wil graag meer. :D maar wat ik hoor komt die er ook wel. Zeker met zulke goede begeleiding. ;)

• #2.105
Time; 19:15 - 20:30
Sportschool; @BodyFitWork Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Trainingstijd: 60 minuten voor de Rug & Achterzijde schouders. En 15 minuten poseren.

Even lekker kanlleh. Rug is favoriet en dan wel grotere cijfers graag. :cool:

- Chinups hamergrip 5,5,5,3 & 5. De laatste tot kin hoogte. De andere tot mijn borst de bar raakt. :D

- Deadlift 70, 90, 110kg (easy):p en 130kg 4 en fail daarna straps omgedaan en nog 5 gepakt. :eek:

- Reverse grip pulldown, laatste setje 80kg wow :eek:

- Cable row 50, 60, 75 en 85kg :p:eek:

- Barbell rowing 35, 55, 75, 85kg, laatste 6+4 reps :p

- Hyper extensions, lekker voltrappen die rugspier. met 5kg :)

- Bent over raises, liggend op een incline bankje. 7, 8, 9 en 12kg, laatste wel met smijten hoor. :p

- Rope face pulls 3 sets met 45kg op pulley apparaat :)

Lekker getraind en daarna nog even een kwartier in een aparte ruimte wezen poseren. Is ook lekker zwaar. :)

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

Mooie training! :)
Poseren gaat ook steeds beter neem ik aan?

• #2.109
Time; 19:00 - 20:30
Overall Score Training 7/10
Motivatie 9/10
Trainingstijd: 50 minuten voor de benen, 15 minuten buik en 11 minuten crosstrainer .

Vanmiddag eerst een motivatie filmpje gekeken van Kai Green zijn beentraining :eek: Wow die man weet wat mindconnection is.

- Opwarmsetje legextension. :)

- Leg press sets op een verticale free weight machine 100, 150, 200 en 250kg :D

- Squats sets met 60, 80, 100 en 120kg 8 reps. :p

- Front squats met 40, 50 en 60kg ATG. :D

- Leg extension 50, 60, 70, 80kg en dropset vanaf 80kg, kon mijn poten niet meer bewegen :eek:

- Walking lunnges met 2 12kg dumbbells af en toe uit balans, dus lekker vermoeid. :o

- Crunches op een grote bal, 4sets tot kramp hihihihi :eek:

- Crunches met rope 40kg 3 sets tot falen :o

- Hangende legraises 3 sets tot falen :o

- 11 minuten crosstrainer. :)

Ik wil de lijnen wel in mijn benen kijken, maar dat werkt niet. Moet geduld hebben denk ik. :cool: Maar dat heb ik niet. Ik wil nu lijnen zien. :p

hahah... en tegen mij zeggen dat ik geduld moet hebben he! :rolleyes:
jij kan er ook wat van....ongeduldig zijn! ;)

Die lijnen gaan wel komen hoor! zeker met die trainingen van je!
Met buik was je ook zo ongeduldig... maar daar zitten nu ook zichtbare blokjjes he! ;) dus het komt echt!
Sterkte morgen met de benen.. zal je vast voelen...

• #2.111
hahah... en tegen mij zeggen dat ik geduld moet hebben he! :rolleyes:
jij kan er ook wat van....ongeduldig zijn! ;)

Die lijnen gaan wel komen hoor! zeker met die trainingen van je!
Met buik was je ook zo ongeduldig... maar daar zitten nu ook zichtbare blokjjes he! ;) dus het komt echt!
Sterkte morgen met de benen.. zal je vast voelen...

Je hebt gelijk. Maar ik wil he, ik wil het. :D

• #2.115
Time; 14:00 - 15:40
Sportschool; @Basicfit Den Helder :(
Motivatie 7/10
Trainingstijd: 60 minuten voor de schouders, hammetjes, kuiten en afgerond met fietsen.

Ik wil die schouders echt mega ontwikkelen. Focus op de spieren die ik train dus. :D

- Front presses (MP) 4 sets, 25, 35, 45 en 55kg :p Als de barbell bij basicfit 15kg weegt. :o

- Neck presses 4 sets 25, 35, 40 en 45kg. :D

- Schouder machine presses, free weight machine. 4 sets 20, 40, 60 en dropset 60kg :eek:

- Cable side raises 3 sets 5kg ander apparaat ander gewicht :)

- Seated side raises 4 sets 8, 10, 12 en 14kg dumbbells. Wat een gewicht die 14kg wow :D

- Leg curl zittend. 35, 55, 65 en 65kg :p

- SLDL, 3 sets, 55, 75 en 75kg :)

- Good mornings 3 sets van 35kg :D

- Calf raises op legpress machine 3 sets 100kg :D

- Seated calf presse 45, 55 en 55kg :D

De schouders geod gepakt en ik zie nog meer lijnen tevoorschijn komen. :D Voelt zo enorm goed. Giga pomp is ook lekker.

Nou die schouders zullen wel groeien ja! :D
Mooie training weer!

Overkill aan press oefeningen

• #2.118
  • #2.119
Time; 10:30 - 11:45
Motivatie 8/10
Trainingstijd: 55 minuten voor de armen, 11 minuten voor cardio en 15 voor poseren

Wilde vandaag de armen weer eens hard aanpakken. Pomp krijgen en zo maximale groei te veroorzaken. :D

- EZ-bar curls 18, 23, 28 en 38kg 6+4 reps. Lekker vol gepakt en geen smokkelwerk :p

- Dumbbell curls 10, 12, 14 en 16kg :) Bovenin iets doordraaien zodat de squeeezzzzzz de biceps nog voller trapt met bloed. :p

- Halter curls 20, 30 en 40kg Lekker geconcentreerd uitgevoerd. :D

- Liggende overhead curls 30, 40 en 50kg (andere machine andere gewichten) :p

- EZ-bar french presses 18, 28 en 33kg gelijk al volle pomp in de tri's :eek:

- Reverse grip push down 30, 45, 60 en 75kg de laatste 5 reps en toen was het op. :eek:

- Rope push down 20, 30 en 2x 35kg nu zijn de tri's wel voldoende geprikkeld. :D

- 10 minuten op de fiets.

Armen goed gepakt en afronden met fietsen helemaal kapot. :o Daarna nog even wezen poseren. De poses gaan steeds makkelijker. Nu langzaam gaan nadenken over een routine. :o

Mooie training weer. En fijn dat het poseren steeds beter gaat. Oefening baart kunst he! ;)
Ben benieuwd naar je routine. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven