AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Time; 10:15 - 11:30
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de schouders, hammetjes en ook nog de zoon van een maatje begeleidt.

Ik wilde knalleh, geen gelul maar gewichten erop en gaan. Even doorgroeien nog. YBF komt steeds dichter bij. :D

- Front presses (MP) 4 sets, laatste set 8+2reps met 50kg. :p De helft van 100kg hahaha :D

- Neck presses staand 4 sets, laatste set 8+2 reps met 40kg. :D

- Cable side raises 4 sets 10kg :)

- Seated side raises liggend naar voren op een bankje laatste set 10kg dumbbells :D

- Leg curl staand. Op legextension machine + krukje :p 15kg :)

- SLDL, laatste 2 sets 60kg :p

- Seated legcurls. 55kg enorme pomp in de hams :eek:

- Calf raises op legpress machine 109kg :D

Mooie training en de gewichten zijn omhoog, dus voelt goed. Die zoon van mijn maat heeft pijn. Heeft nu voor het eerst een goed opgebouwde rugtraining gedaan. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!

Hahaha.. mooi training weer he! en je bouwt op en ook op weg naar YBF!! gaat super worden dat weet ik nu al!:thumb:
.. en ja een echte training.. geeft wel wat spierpijn ja! :D

En eindelijk gewichten op kunnen hogen ook! ;)

• #2.063
Time; 10:40 - 11:45
Overall Score Training 9/10 :thumbup:
Motivatie 9/10
Trainingstijd: 45 minuten voor de armen en 10 minuten buik.

Vandaag gaan we de armen slopen.:p Alles eruit en maximale groei veroorzaken. :D

- Scott curls, 18kg, 23kg en 28kg Totaal gestrekte arm en maximaal nadruk op de bovenzijde. :p

- Rope curls, 20-30 & 40kg de pomp begint er te komen. :)

- Dumbbell curls, bovenin de db meer naar binnen draaien squeezzzz. 10-12 & 14kg :)

- Barbell curls reverse grip 15-20-22,5 & 25kg :p

- Barbell onderarm oefeningen 15-20 & 20kg :D branden die onderarmen pfffff :o

- Straight bar curls, 30-40-50 & 60kg :D

- Push down straight bar, 30-40-50 & 60kg :eek: de triceps zijn sterker dan de biceps. :rolleyes:

- Triceps machine, 50-75-90 & 100kg :eek:

- Dumbbell french press, 24kg 3 sets ;)

- French press op bankje 18-23 & 23kg :eek:

- Bench dips, BW-BW+15kg & BW+15kg :D

- Skippyball crunches met zndzak 6kg, enorme verkramping in de onderste buikspieren. 3 sets

- Legraises 3 sets

- Fietsen 3 sets

Lekker getraind en voldaan onder de douche. Nu thuis en aan de kip met boontjes. Straks lekker het park opzoeken met het gezin. Kunnen mijn armen tot rust komen. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

Nou die armen hebben wel rust verdiend ja! hahaha.. inderdaad gesloopt!
Geniet van het park! het is lekker weer! :)

Hier aan de rijst met tonijn en salade en zo op naar verjaardag....

• #2.065
Nou die armen hebben wel rust verdiend ja! hahaha.. inderdaad gesloopt!
Geniet van het park! het is lekker weer! :)

Hier aan de rijst met tonijn en salade en zo op naar verjaardag....

Gesloopt zijn ze zeker. Des te meer er wordt opgebouwt, hoop ik hahaha.
Have fun op de verjaardag. :)

• #2.066
Time; 18:45 - 20:45
Overall Score Training 7/10
Motivatie 8/10
Trainingstijd: 60 minuten voor de Borst & schouders, 11 minuten HIIT op de loopband en 15 minuten poseren.

Het begon rustig in de gym. :) Maar na een minuut of 10 was het weer dringen. :( Heb wel even lekker geknalt.

- Incline dumbbell presses 22, 26, 30 en 34kg deze laatste helaas maar 5 reps. :)

- Incline db fly's 14, 16, 18 en 20kg pfff die is heavy, 8 reps. :)

- BP 50, 60 en 70kg, na 5 reps een vette fail. Alles was gewoon op. Nog wel afgerond met 6x50kg :o

- Cable cross 30kg beide zijde :p

- Upright row laatste set met 18, 28 en 38kg :p

- Dumbbell presses, 16, 18 en 20kg helaas 6+6 reps een power pauze ertussen. :o

- Front raises 10, 12 en 16kg de 14 was bezet. Maar wat killing zeg maar 10 reps ;)

- Side raises 10, 12, 12 en 14kg pfff die laatste was wel smijten hoor. :o

- HIIT, wat is dat toch killing. :)

- Poseren, de kwart turns, biceps front, side chest en arm, most musculair, triceps naar links beter dan naar rechts. Wat rechts lukt gewoon niet. :o

Na vorige week heb ik dus de luxaflex dichtgedaan. Liggen onder het raam een paar jongens, aardige gasten hoor, hun buikspieren te slopen. :) Overhoor ik hun gesprek. "Gaat hij nou poseren?" "Ja man dat doet hij elke week wel." "Waarom? Zo groot is hij niet". "Nou hij is aardig breed toch" "Enne vette respect voor hem, hij doet het wel ff"
Kijk daar wordt ik heel vrolijk van. :p Leuk om zulke gesprekken te overhoren, hihihi. Komt er even later een gozer om het hoekje kijken en zegt "Goed bezig man, lekker doorgaan zo" :o
In ieder geval worden de lijnen dieper en meer. De massa oogt harder. De abs komen steeds beter naar voren. Ikke happy. :D

Kijk dat zijn nou leuke dingen om te horen! :)
Inderdaad. Je doet het mooi wel effe!
Ben wel erg benieuwd hoe dat er in het echt uit zal gaan zien op de YBF!
Maar voor die tijd zal ik je progressie ook nog wel zien! ;)

Mooie training weer he! nu lekker uitrusten! spieren hebben die rust hard nodig!

• #2.068
Time; 18:45- 20:30
Sportschool; @BodyFitWork Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Trainingstijd: 60 minuten voor de Rug & Achterzijde schouders. En 20 minuten zoon van maatje getraind.

Ik wil meer, hard en zwaar. Geen gelul meer maar tot het gaatje gaan. :cool: Als je groot wilt worden moet alles ervoor wijken dus ook mijn eigen ego en failen mag maar opgeven niet. :yell:

- Chinups hamergrip 5,5,5,4 & 4 even lekker dit. Vol met de borst omhoog. Wordt steeds leuker dit. :p

- Reverse grip pulldown, laatste setje 65kg :eek:

- Barbell rowing, 70kg lekker agressief :p

- T-Bar row 20, 30, 40, 50, 65kg vette pomp in de onderrug, zalig. :eek:

- Deadlift geen getrut meer, maar knalleh. 70, 90 & 110kg :p En ook nog 130kg geprobeert, 4 reps :eek:

- Hyper extensions, lekker voltrappen die rugspier. met 5kg :)

- Bent over raises, liggend op een incline bankje. 3 sets met 9kg pffff :p

- Rope face pulls 40, 50 en 60kg op pulley apparaat :)

Daarna kwam Jim (zoontje van mijn maat) vragen wat hij nu precies qua uitvoering moest doen. Zijn schema is borst gevolgt door schouders. Zijn schouders zijn erg zwak. In ieder geval heb ik heb getraind om de uitvoering top te krijgen en het gewicht steld echt niks voor, maar zo worden we wel groter. ;)
Heb ik tussendoor ook maar wat frontraises met een barbell gedaan. Zalig hoor, ga die er maar ergens ingooien denk ik.
Die chin's van me ben ik heel tevreden over. Een lekkere oefening om te groeien.

Opgeven staat toch niet in het woordenboek?? :D
iig niet in jouwe en ook bij mij niet ;)

Chins gaan zeker lekker! hoe beter het gaat hoe leuker het wordt he!
Mooie training! en nu lekker relaxen he! welverdiend!

Uitvoering blijft gewoon nummer 1! pas als dat goed gaat gewicht erop.

• #2.070
Opgeven staat toch niet in het woordenboek?? :D
iig niet in jouwe en ook bij mij niet ;)

Chins gaan zeker lekker! hoe beter het gaat hoe leuker het wordt he!
Mooie training! en nu lekker relaxen he! welverdiend!

Uitvoering blijft gewoon nummer 1! pas als dat goed gaat gewicht erop.

Die chin's zijn wel heel leuk hoor. :p Ga wide grip pullups er ook ingooien. En dan ook maar gelijk nek pulls. Worden mijn rug schouders en grip sterker van. :D

stevige training wederom kerel

Die chin's zijn wel heel leuk hoor. :p Ga wide grip pullups er ook ingooien. En dan ook maar gelijk nek pulls. Worden mijn rug schouders en grip sterker van. :D
Klinkt goed!

heb vandaag ook even wat geprobeerd.. chin ups.. maar zo een assisted apparaat.. kan er niet mee omgaan... Heb er een gewicht van 15 kg opgelegd zodat ik mijn benen los had. :D

lekkere training Ron... lekker energiek... me like :D

@marina; dan heb je hem dus zonder assist gedaan? lukte dat?

Ja. Ik deed dat al eerder bij fysio in de smith (stang op hoogste stand en dan smal pakken). 3 setjes van 5. Al laat ik mijn armen niet tot helemaal gestrekt zakken maar tot licht gebogen (dus ruim onder 90 graden). Helemaal gestrekt red ik het niet. Maar ik heb ook niet zoveel gewicht om op te trekken he :o

• #2.076
lekkere training Ron... lekker energiek... me like :D

Dankjewel. Haal mijn inspiratie voor de chin's en pullups bij jou en Miss H vandaan hoor. :o
En nu ik het een beetje volhoud zie ik andere sukkelen om er maar een paar te maken. :)
En ik zie bij mezelf veel meer spieren in actie komen. Yep er hangt een spiegel voor. Ziet er gewoon musculair uit. :p

haha... ja hangt bij ons ook een spiegel voor, al heb ik bij pull ups niet echt dat ik daarnaar kijk, helemaal geconcentreerd op mijn rug en die stang boven mijn hoofd/ tegen mijn sleutelbeen ;)

• #2.078
haha... ja hangt bij ons ook een spiegel voor, al heb ik bij pull ups niet echt dat ik daarnaar kijk, helemaal geconcentreerd op mijn rug en die stang boven mijn hoofd/ tegen mijn sleutelbeen ;)

Ik kijk naar mezelf als ik helemaal uithang. Ik heb links een probleem met mijn lats die zeg maar uit verhouding zijn. Dus wil wel letten op de uitvoering en het uithangen is wel heel belangrijk. :D
Er zijn er zat die tot halverwegen bewegen en dan weer terug omhoog gaan. Halen ze wel 10 stuks. :)
Maar als je ze dan helemaal laat uithangen halen ze er nog geen 3. :p

Nouja ik trek me op tot de stang op borsthoogte is. Dus behoorlijk hoog, schouders voorbij mijn handen.
En soms probeer ik dan van links naar rechts ze bewegen, op hoogte dus. :)

• #2.079
Time; 18:50 - 20:30
Overall Score Training 8/10
Motivatie 10/10
Trainingstijd: 50 minuten voor de benen, 10 minuten buik en 11 minuten crosstrainer .

Vandaag nog meer motivatie om die beentjes te slopen. Ik wil dat ze groeien. Zoekende naar de juiste omvang, inspanning, zwaarte. :rolleyes: Er moet een manier zijn om ze te activeren in groei.

- Opwarmsetje legextension. Zalig nu gelijk al een pomp in de quads. :)

- Squats sets met 60, 80, 100 en als laatste 120kg deze 8 reps. :p

- Leg press sets op een horizontale machine 100, 130, 160 en max gewicht :p

- Leg press op verticale free weights machine 150, 175, 200 en 250kg (net voor me een kast die 430kg eruit perste) :eek:

- Walking lunnges met 2 10kg weights en volle pomp in de quads. :o

- Front squats met 40, 40 en 50kg ATG. :D

- Crunches op een grote bal, 4sets tot kramp hihihihi :eek:

- Liggende legraises en hangende legraises, hangend schommel ik veel te veel. :o

- 11 minuten crosstrainer. :)

Zalige getraind. En morgen zal ik zeker pijn hebben, overmorgen kan ik niet meer lopen denk ik. :p:nut:
Tijdens het crosstrainer momentje even een popie jopie bekeken tijdens zijn squat uitvoering. Met 60kg netjes parallel, smal en breed. En met 80kg nog niet eens tot 45 graden en toch wel 3 reps. Wtf gast je hebt het gynetische voordeel dat je er top uitziet, maar je doet er geen reet mee. Kijkt alleen naar zichzelf in de spiegel, zo'n MOOIBOY. Zo ****ing zonde vind ik dat. Maarja zal wel aan mij liggen dan. :cool:

Mooie training! die beentjes worden zeker wel wat! maar lopen morgen.. oei.... :D

Nou die mooiboy werk ik er zelfs nog uit met legpress! hihihi

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven