XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie training! die beentjes worden zeker wel wat! maar lopen morgen.. oei.... :D

Nou die mooiboy werk ik er zelfs nog uit met legpress! hihihi

De beentjes zijn nu al stram en ik heb altijd uitgestelde spierpijn. Wordt morgen pijnlijk. :o
 
Ik merk zelf dat ik ook vaak uitgesteled spierpijn heb. Merkte pas gisteravond dat hammetjes op kwamen. :)
Sterkte vast voor morgen.
 
was ook een beste training Ron... mag je best voor beloond worden (met een portie spierpijn ;) )
 
Ik merk zelf dat ik ook vaak uitgesteled spierpijn heb. Merkte pas gisteravond dat hammetjes op kwamen. :)
Sterkte vast voor morgen.
Hihihi lekker he. :p
was ook een beste training Ron... mag je best voor beloond worden (met een portie spierpijn ;) )
Die gaat zeker komen. :D Enne thanks voor het compliment. ;)
 
Time; 19:00 - 20:30
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 60 minuten voor de schouders, hammetjes en kuiten, ook weer de zoon van een maatje begeleidt.

Na een foto update wil ik die schouders er nog meer laten uitspringen. :p Ik wil meer en groter. Dus harder trainen. :D Samen met Jim de beentjes gedaan.

- Front presses (MP) 4 sets, 20, 30, 40 en 50kg :p

- Neck presses 4 sets 20, 25, 30 en 35kg. :D Daarna met iemand 4 sets met 30kg gedaan. Knalleh en trillen hahaha. :D

- Cable side raises 3 sets 20kg :)

- Seated side raises 3 sets 10kg dumbbells :D

- Leg curl staand. Op legextension machine + krukje :p 20, 20 en 25kg :p

- Seated legcurls. 45, 55 en 65kg enorme pomp in de hams :eek:

- SLDL, 3 sets 40kg :)

- Calf raises op legpress machine 3 sets 109kg :D

- Seated calf raises 3 sets 50kg free weights :D

Goed de schoduers gepakt, voelt goed. Samen met Jim dus de beentjes gedaan. Lekker strak en hard en Jim ook, met iets minder gewicht maar wel mooie uitvoering. :D Het was fun.

En dan een update foto.

2mfxhyp.jpg


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
Nou armen en schouders springen er zeker wel uit! :thumb: Nice!! :D
gaat lekker zo! en lekkere training ook weer. dat wordt morgen dubbel spierpijn ;)
 
zozo Ron Ik zie blokjhus!!! netjes! :)
 
Mag je ook zeker zijn! :)
 
Gaat goed ron!!
 
Time; 10:20 - 11:45
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de armen, 11 minuten voor cardio en 15 voor poseren

De armen hard aangepakt. Zalig om die pomp te voelen. Goed strekken om alles eruit te halen. :D

- Dumbbell curls 12, 14 en 16kg nice :)

- EZ-bar curls staand 18, 23, 28 en 33kg :D

- Dumbbell hammer curls gekruist voor het lichaam, bovenarm stil. 3 sets met 8kg :)

- Rope curls 40, 50, 60 en 70kg dikke vette pomp :p

- Liggende overhead curls 40, 50, 60 en 70kg pfff die laatste kost zoveel kracht. :p

- Pushdown straight bar 30, 40, 50 en 60kg Veel kracht nodig. :D

- Rope push down 3 sets van 25kg :)

- Triceps machine 70, 85, 100 en 115kg :p Die laatste uit mijn tenen. woow

- French press met dumbbell 22, 24 en 24kg :p

- Concentration kickback 3 sets 7kg :D

Lekker getraind en de armen goed aangepakt. :D Ook nog 2 setjes de onderarmen gepakt. Daarna cardio en afgesloten met poseren. De kwart turns proberen een minuut vol te houden. Zalig. :)


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
Ja dat moet je ook oefenen dat vasthouden. Niet bepaald licht.
 
Ja dat moet je ook oefenen dat vasthouden. Niet bepaald licht.

Nope dat is het zeker niet. En vacumeren is helemaal een bitch. En dan ook nog lachen of vriendelijk kijken. :p Tijdens mijn eerste oefensessie keek ik alsof ik stond te ka... nou je weet wel wat voor face. :o

Zeg Natty, gaan we van jou nog foto's zien? Of is dat echt pas na de Enercup.
 
Goeie foto Ron! Heeele mooie progressie, echt spectaculair. Superschouders. Op naar de wedstrijd!
 
Ziet er goed uit Ron. Posing is a bitch. Ik zie mezelf in spiegel en denk, waar is die lach. Haha.;)
 
Goeie foto Ron! Heeele mooie progressie, echt spectaculair. Superschouders. Op naar de wedstrijd!
Ohhh oeps :o Het woord "spectaculair" kwam niet in mij op. Thanks man.
Ziet er goed uit Ron. Posing is a bitch. Ik zie mezelf in spiegel en denk, waar is die lach. Haha.;)
Yep poseren is zeker naatje, hahaha Maar blijven oefenen dan komt het wel goed denk ik. :p
 
Nope dat is het zeker niet. En vacumeren is helemaal een bitch. En dan ook nog lachen of vriendelijk kijken. :p Tijdens mijn eerste oefensessie keek ik alsof ik stond te ka... nou je weet wel wat voor face. :o

Zeg Natty, gaan we van jou nog foto's zien? Of is dat echt pas na de Enercup.

Niks meer tot wedstrijd. Zie galerij voor laatste en avatar.
 
Lekkere training! en poseren... ik heb het dus 1 x mogen proberen voor de contest shoot.. en merkte toen al dat het een training op zich is... Dus kan me er wat bij voorstellen. :D
Heb je dubbele training gehad he! ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven