AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
maar zonder gekheid ... ziet er goed uit Ron
ik denk als je op het podium nog lekker bruin bent dat de spieren heel goed tonen
Buik ziet er ook erg goed uit (moeilijk te zien maar ik zie toch ribbels)
 
Je gaat straks nog zoveel meer zien. En wat grosje zegt. .als je bruin bent helemaal.
Benieuwd naar je routine ook!
 
Woooo!! Abs in zicht!! Ziet er goed uit Ron! Goede lats ook.

Gaat goed ron!!

maar zonder gekheid ... ziet er goed uit Ron
ik denk als je op het podium nog lekker bruin bent dat de spieren heel goed tonen
Buik ziet er ook erg goed uit (moeilijk te zien maar ik zie toch ribbels)

Je gaat straks nog zoveel meer zien. En wat grosje zegt. .als je bruin bent helemaal.
Benieuwd naar je routine ook!

Jullie laten mij blozen. :o Ik ben er heel blij mee hoor. Dit is waarvoor ik, bijna een jaar, keihard gewerkt heb. ;)
Van een hangende bierbuik naar dit. Grote blokken waar eens die buik hing en in reallife groter en veel beter te zien. :)
Ik ben Ray heel veel dank verschuldigd. Wat een top-trainer en wat een fijne gozer. :D
Friends for life als je het mij vraagt.

Natty die routine probeer ik zo fragiel mogelijk neer te zetten. Gracieus, verfijnd, stijlvol, krachtig maar kwetsbaar. Tijdens die routine ga je zien wat ik er allemaal van vind. :exactly:
 
WOWIEEEEE wat een verschil weer met 2 maanden terug toen ik je gezien heb!
T is dat ik weet dat je 50 bent maar anders...... ;)
dat gaat super worden op de YBF!! Knallen en met wat kleur en die laatste paar weken.. wow.. we herkennen je iet meer terug!
 
Lekker bezig Ron!
Al mogen de benen nog wel wat groter :)
 
Goed bezig Ron. Nu volhouden!
Dat is zeker het plan en het doel is groter en meer solide massa. :p
WOWIEEEEE wat een verschil weer met 2 maanden terug toen ik je gezien heb!
T is dat ik weet dat je 50 bent maar anders...... ;)
dat gaat super worden op de YBF!! Knallen en met wat kleur en die laatste paar weken.. wow.. we herkennen je iet meer terug!
Bloos :o
Lekker bezig Ron!
Al mogen de benen nog wel wat groter :)

Yep Rox, mag ik wat van jou? :( Mijn wheels groeien moeilijk. Dus verbloemen en een jaartje bouwen. ;)
 
Vandaag lekker de armen en schiuders gesloopt. :D
Het leek wel of mijn spierseperatie nog dieper en groter was. :eek: wtf
Met EZ-bar curls direct maar een pr neergezet.

Alles gaat gewoon lekker. De weg naar succes smaakt sweet en good :p
Mijn posing geoefend en de routine in stapjes uiteen gezet en met muziek uitgevoerd.
Nu nog meer durven tonen. Komt goed ik voel het. ;)
 
Routine al helemaal perfect?

Toch geen oude lullen nummer he? :p :D
 
Perfection is in the eye of the beholder :)
 
Dat is zeker het plan en het doel is groter en meer solide massa. :p

Bloos :o


Yep Rox, mag ik wat van jou? :( Mijn wheels groeien moeilijk. Dus verbloemen en een jaartje bouwen. ;)

Tuurlijk mag je wat van mij. Voor 10 euro per kg :D
 
Time; 10:20 - 12:00
Sportschool; BodyFit Den Helder

De beentjes op herhaling, maar wil ze wel mollen. Ik heb nog 20 dagen en die gaan echt maximaal gebruikt worden. :D Niks rustig aan, slopen die handel. Er liep gewoon een ader over de zijkant van mijn kuit. :o

Eerst begonnen met steppen, de beentjes en glutes warm maken. :eek:
De quads gepakt en lekker maximaal gegaan. :p
De spanning gepakt en daarna de hammetjes laten gloeien. :)
De kuitjes ook laten werken en met een beetje schouder oefeningen de training afgerond.

De Budha ruimte opgezocht en mijn CD geplaatst om in de juiste sfeer te komen. :rolleyes:
De quaterturns geoefend en met veel sier de overgangen ingezet. :)
De verplichte poses doorgenomen en het gaat steeds vloeiender. :D

De routine in hapjes aan elkaar geplakt en alles losjes geoefend. :o
Daarna 4 a 5 keer mijn totaal routine uitgevoerd op muziek. Ik kom goed uit met de tijd en op de juiste maatvoering kunnen uitvoeren. :eek:
Ik heb zo'n zin om dit te laten zien. ****kkkkk ik ben een wedstrijd BB'er. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Hahahhaa.. je gaat lekker! die aderen zullen steeds zichtbaarder worden!
en die routine... nou je mag best eens proefdraaien bij ons hoor. :D
Ik zie je al gaan in je rooie slip! BB-er Ron in Actie!
 
Time; 19:10 - 20:45
Sportschool; BodyFit Den Helder

Vandaag rug en borst gedaan.
Lekker met chin's begonnen. Hoog optrekken en met pauze naar beneden laten zakken. :D Dat kost je heel veel kracht zeg. :eek:
Daarna lekker nog wat pull down's, BOR en cable pulls.
De borst met fly's opgerekt zalig. Nog verder de borst gepest en voel het nu nog.

In de spiegel zag ik al veel van wat ik leuk vond.
Daarna even op de fiets HIIT afgerond, hmmm zalig. :p
De zaal in en mijn turns, verplichte poses en routine geoefend. :rolleyes:
En die routine gaat echt heel gaaf. Ik heb nu zoveel vertrouwen dat ik nu wel op het podium wil kruipen. :D
Dit is zo leuk, volgens mij is dit mijn ding. :o

En wat ik nu zonder kleding zag in de spiegel (ja wel een broekje aan hoor) stemde mij heel vrolijk. :)
Nu meer abs en nu ook de zijkant **** wow. Nog nooit gezien. Ja in boekjes hihihi
Nu nog het vocht uit mijn wheels en ik kan op. ;)

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Je ziet het he! waar je eerst nog twijfelde of je er wel bij hoorde .....maakt dat nu ruimte voor bergen met zelfvertrouwen! :D Het gaat helemaal top worden! oh nee sorry... dat is het al! :p

Lekker getraind ook zo te lezen! :thumb:
 
Je ziet het he! waar je eerst nog twijfelde of je er wel bij hoorde .....maakt dat nu ruimte voor bergen met zelfvertrouwen! :D Het gaat helemaal top worden! oh nee sorry... dat is het al! :p

Lekker getraind ook zo te lezen! :thumb:

Jahaaaaaaa je had gelijk. :sad: :roflol:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven