MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.361
Time; 10:30 - 11:35
Sportschool; @Work Den Helder

De beentjes mogen gesloopt worden vandaag. :p En ik wil meer spanning en meer gewicht. Kijken wat het wordt.

Voor de benen iig de squats en legpresses groots uitgevoerd.
Squats laatste set 130kg 8 reps :D
Legpress 260kg full load, 4 sets 12 reps. Voetjes smal, tegen elkaar zeg maar. :eek:
Daarna nog een oefening voor de quads gedaan, hams en kuiten ook gesloopt.

Geen cardio en geen posing.
Volgende keer beter toch. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!

Geen tijd voor je cardio en posing?

• #2.366
Nice gaat lekker!
En op hoeveel gewicht denk je uit te komen? Of doe je alleen de masters en geen gewichtsklasse erbij?

Ik doe alleen masters en is op fysiek niet op gewicht. Er wordt op een zo eerlijk mogelijke manier geselecteerd. ;)
Dus kan ik daar mijn voordeel uit halen. Tot nu toe doen er 8 atleten mee in de masters 50+.:D
Al met al denk ik dat ik op 81/82 uit kom. En misschien duik ik net onder de 80 als mijn vocht er uit is.

Hoe gaat het met jou? Hard aan het gainen of clean omhoog.

Ik doe alleen masters en is op fysiek niet op gewicht. Er wordt op een zo eerlijk mogelijke manier geselecteerd. ;)
Dus kan ik daar mijn voordeel uit halen. Tot nu toe doen er 8 atleten mee in de masters 50+.:D
Al met al denk ik dat ik op 81/82 uit kom. En misschien duik ik net onder de 80 als mijn vocht er uit is.

Hoe gaat het met jou? Hard aan het gainen of clean omhoog.

Ok nice :).

Ik probeer nu clean te gainen, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af :P
Alleen had al gemeten in 5/6 weken was ik 1.3 kg aangekomen. maar mijn vetpercentage was ook 1% omhoog gegaan. Op een gewicht van 88 kg is dat zo'n 880 gram vet. Terwijl ik uiteindelijk maar 50 gram rijst had toegevoegd. Maar goed ik hou dit weer 5 weken vol en dan kijken wat er gebeurt is.

loggen doe ik niet meer, niks voor mij dat opschrijven van gewichten enzo :P
Ik ga er denk ik een fotologje van maken ;) Maar de eerste foto's komen pas over 5 weken of later.

• #2.368
Ok nice :).

Ik probeer nu clean te gainen, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af :P
Alleen had al gemeten in 5/6 weken was ik 1.3 kg aangekomen. maar mijn vetpercentage was ook 1% omhoog gegaan. Op een gewicht van 88 kg is dat zo'n 880 gram vet. Terwijl ik uiteindelijk maar 50 gram rijst had toegevoegd. Maar goed ik hou dit weer 5 weken vol en dan kijken wat er gebeurt is.

loggen doe ik niet meer, niks voor mij dat opschrijven van gewichten enzo :P
Ik ga er denk ik een fotologje van maken ;) Maar de eerste foto's komen pas over 5 weken of later.

Aha ik volg je ja. Dat van die ene % is wel raar ja. Schoon eten en dan toch vet pakken. Maar goed het lijf zit raar in elkaar dus bijsturen en doorgaan.
Ben benieuwd naar je fotolog hahaha

130 kg squats pffffffff dan ben ik gelijk geplet

Aha ik volg je ja. Dat van die ene % is wel raar ja. Schoon eten en dan toch vet pakken. Maar goed het lijf zit raar in elkaar dus bijsturen en doorgaan.
Ben benieuwd naar je fotolog hahaha

Opzich is het niet zo heel raar, als je wat probeert te groeien ga je natuurlijk wat vet bijkomen en 1% valt nog wel mee. Alleen als je gaat uitrekenen dat het 900 gram vet is/lijkt het wel veel.

maar je kan natuurlijk ook niet verwachten dat je in 6 weken 1 kg spier aankomt :P

8x130? Dat is al aardig sterk Ron

• #2.373
Opzich is het niet zo heel raar, als je wat probeert te groeien ga je natuurlijk wat vet bijkomen en 1% valt nog wel mee. Alleen als je gaat uitrekenen dat het 900 gram vet is/lijkt het wel veel.

maar je kan natuurlijk ook niet verwachten dat je in 6 weken 1 kg spier aankomt :P

Dat is ook zo. Zal wat zijn om 1 kilo te gainen in een week tijd. hahaha wil ik wel.

Vandaag mijn gemiste cardio gepakt. 40 minuten op de fiets. 400kcals eraf. :D

• #2.375
Gisteren een snelle training neergezet. :o
Even de spanning in de spieren opzoeken en knalleh.

Rug en borst.

Daarna naar Ray gegaan voor een shape check, posing en routine.
Alles gaat goed. De routine is af en gaat er gaaf uitzien.

Voor de laatste keer een update foto.
33ll3k9.jpg

Enne ja leuke sokken en broekje. :p

en je hoge hakken voor het poseren staan ook al achter je zie ik ;)

zo hey Ron, dat ziet er al aardig uit man! Top! :thumbs:

Woooo!! Abs in zicht!! Ziet er goed uit Ron! Goede lats ook.

Gaat goed ron!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven