MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Training @BodyFit Den Helder

Vandaag benen op herhaling. Er moet massa op. :p Wat nu gek of raar is, ik voel zo ontzettend vol aan.
Alles wat ik nu doe lijkt wel omgezet te worden in spiermassa. :eek: Mijn biceps, benen, rug, borst en schouders zijn veel voller. Mijn lats knalleh eruit. :o En als ik me omdraai en in de spiegel mijn rug bekijk dan zie ik een kerstboom. WTF is dit, me like this. :p

Benen & een beetje borst.

Legextension 3x45kg opwarmen. :)
Legpress 250kg als laatste rep :D
Squats met iemand anders gedaan 100kg als laatste :D
Legcurls 3x15 45kg ;)
Uitstappen 2x12kg dumbbells en 3x15 meter :D
Leg extension 45, 60, 70kg volle pomp

Incline BP 60kg
Incline machine press 65kg
Dumbbell front raises (weet de orginele naam niet) 14kg

Zalig getraind en mijn poten voelen goed aan. En nu groeien. :rolleyes:
 
Dank je ron! leuke post;)

Zag je filmpje , echt mooi om te zien zeg. Volgens mij had ik dat nog helemaal niet gezegd.
Mooie routine gemaakt.

Heel veel succes met bouwen!
 
Ik denk dat de extra voeding rechtstreeks naar je spieren gaat :)
 
Dank je ron! leuke post;)

Zag je filmpje , echt mooi om te zien zeg. Volgens mij had ik dat nog helemaal niet gezegd.
Mooie routine gemaakt.

Heel veel succes met bouwen!

Graag gedaan en dankjewel :o Heb echt met plezier die routine gebracht. Dit is zo gaaf. hihihi

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Ik denk dat de extra voeding rechtstreeks naar je spieren gaat :)

Ja dat denk ik ook, sterker nog ik lijk het wel te voelen. :eek:
 
Je voelt het gewoon naar je spieren stromen! Zalig is dat toch! :D
Trainen en eten en hoppa het bouwt zo bij je op! Top toch! en die trainingen zijn lekker sterk!

Je kan wel met 2 van mijn persoontjes op je nek gaan squatten! hahaha.. maar hopelijk met een tijdje niet meer! ;)
 
Training @Work Den Helder

Vandaag lekker mijn schouders wezen afmartelen. :eek: Zalige oefeningen en lekker door gegaan tot gaatje en dan nog ietsje verder. :p Na de 2e oefening branden mijn schouders er ongeveer vanaf en een giga pomp. :rolleyes: Gewoon pijnlijk zeg maar. Maar ohhh zo lekker.

Front presses seated 30, 40, 50 en 60kg die laatste 5 reps. :D
Neck presses 30, 35 en 40kg pfff wat een pomp. :p
Cable side raises 10, 12,5 en 15kg :p
Seated side raises dumbbells 8, 10 en 12kg, **** wat een pomp. In rust zie je de schouderkop gewoon vollopen met bloed hahaha :D

Lekker getraind en het ook lekker hier bij gelaten. Zalig zo kort en heftig programmetje. :D
 
Kort en heftig! Ziet er goed uit! Lekker knallen! :)
 
Misschien voelt het juist daarom goed! :D
 
ik doe af en toe ook maar 3 oefeningen voor een spiergroep en soms heb ik daar meer last van dan als een andere keer er 5 of 6 doe voor die zelfde spiergroep.
Soms heb je gewoon niet meer nodig (alleen in je hoofd zegt het stemmetje dan dat je meer had kunnen doen :) )
 
ik doe af en toe ook maar 3 oefeningen voor een spiergroep en soms heb ik daar meer last van dan als een andere keer er 5 of 6 doe voor die zelfde spiergroep.
Soms heb je gewoon niet meer nodig (alleen in je hoofd zegt het stemmetje dan dat je meer had kunnen doen :) )
Dat stemmetje is er altijd wel, ook al ben je helemaal verzuurd. :rolleyes:

Training @Work Den Helder

Vandaag armen naar de klote helpen. :p Het was ook nog lekker druk. Erik (collega en in prep voor de flex), was ook aardig aan het afzien. :) Goed om te zien. En misschien nog eens samen ergens staan. ;)

Biceps
Machine curl 30kg :)
Incline db curls 10, 12, 14 en 16kg :D
Standing cable cross over curls 15, 20 & 25kg beide zijde :eek: giga pomp.
21'ers 23, 28 & 33kg :eek: Hellupppppp
Concentration curls op bankje 8, 10 en 12kg

Triceps
French press op bankje en pulley station, 45kg :D
Push down straight bar 45, 55 & 65kg :eek:
Push down rope 15, 20 & 25kg :p
Concentration one arm push down 10, 12,5 & 15kg :eek:

Enorme pomp en alles opgeblazen alsof je uit je huid scheurt. Zo moet een training toch wel voelen hoor. :p
 
Enorme pomp en alles opgeblazen alsof je uit je huid scheurt. Zo moet een training toch wel voelen hoor. :p

Zo moet de Hulk zich voelen wanneer hij transformeert. Enkel het kleurtje ontbreekt nog :D.
Mooie trainingen, Ron, keep up the good work.
 
Zo moet de Hulk zich voelen wanneer hij transformeert. Enkel het kleurtje ontbreekt nog :D.
Mooie trainingen, Ron, keep up the good work.
Knalleh doen we zeker. Ik ga vol door. Ga de gains van mijn leven maken dit jaar. :p
 
dat stemmetje.... Hoorde hem ook na legday... ook al kwam ik bijna de trap niet op. :D

Nice train! en die gains gaan er echt wel komen dit jaar! zeker weten! :)
 
Ik kan niet anders zeggen. Respect! Een voorbeeld voor velen.....:thumb:
Dit laat zien hoeveel je kan bereiken met echt 100% dedication!
 
Mooi filmpje Ron
Wel een beetje bombastisch :) maar het is een mooie les hoe je kan transformeren als je echt wil
 
Leuk en motiverend filmpje Ron!
 
Ik kan niet anders zeggen. Respect! Een voorbeeld voor velen.....:thumb:
Dit laat zien hoeveel je kan bereiken met echt 100% dedication!

Mooi filmpje Ron
Wel een beetje bombastisch :) maar het is een mooie les hoe je kan transformeren als je echt wil

Leuk en motiverend filmpje Ron!

Dank jullie wel. Vind het ook leuk om zo'n filmpje te maken. ;) maar het leukste was toch wel mijn routine, daar heb ik echt wel van genoten. :D
 
Training @Work Den Helder

Vandaag borst en schouders pakken. En nu gewoon weer voluit en rammen. :D

Borst.
Incline fly's 18kg :eek:
Incline BP in smith 60kg :o
Dumbbell presses 28kg :)
Low cable cross over 20kg per zijde ;)

Schouders.
Upright row 23kg pfff nu al een pomp. :rolleyes:
Dumbbell presses 22kg :D
Front raises 12 kg :)
Seated side raises 10kg :D


Heerlijke training, nog even met Erik wat verplichte poses doorgenomen. Eric staat er goed bij. Top ;)En weer een enorme pomp in de schouders. Zo erg dat het gewoon mijn armen vast zet. :eek: Kan dan echt niet bewegen zonder belemmering te voelen. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven