XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Haha leuk je vrouw ook wat aan het trainen?
 
Haha leuk je vrouw ook wat aan het trainen?

Ja is ook leuk en goed voor haar. Mijn dochter, 13 jaar, doet ook mee. Natuurlijk relaxt en niet te zwaar. :rolleyes:

Voor mijn vrouw is het een hele stap. Borstkanker, amputatie van beide borsten en 3 mislukte herstel operaties. Haar rechter rugspier is doorklieft en door haar oksel naar haar borstbeen verplaatst.
Zodat er een prothese onder kon. (helaas mislukt dus)
En ze is vol in de overgang ivm verwijdering van eileiders en eierstokken. :(
Maar ze gaat er vol tegenaan en voelt zich top tijdens en na het trainen. Ze wil ook meer spieren en minder vet. Gewoon een slanker en strakker lijf zeg maar. :D
En daar heb ik veel respect voor en zal haar dan ook in alles steunen. :p Maar als het ten koste gaat van mijn doelen danne :whip:
 
Kijk eens even. Het wordt straks gewoon met de familie naar de sportschool! :D
Leuk hoor! En echt respect nogmaals voor je vrouw! Super dat ze zich er zo doorslaat. Maar denk ook dat ze heel veel steun heeft aan jou!

Lekker getraind ook zie ik al!
 
Passen en meten daar komen jullie wel uit. Zal zeker goed voor haar zijn gezien wat ze heeft meegemaakt.
 
Kijk eens even. Het wordt straks gewoon met de familie naar de sportschool! :D
Leuk hoor! En echt respect nogmaals voor je vrouw! Super dat ze zich er zo doorslaat. Maar denk ook dat ze heel veel steun heeft aan jou!

Lekker getraind ook zie ik al!
Tanks. :D
Passen en meten daar komen jullie wel uit. Zal zeker goed voor haar zijn gezien wat ze heeft meegemaakt.

Zal zeker wel lukken hoor. En gun haar de Wereld dus dat komt goed. :D
 
Schouders & Armen.

Schouders.
Dumbbell presses 30kg
Seated side raises 14kg
Front raises 14kg
Arnold presses met 16kg dumbbells 3 sets pfff wat killing na de vorige sets. :eek:

Triceps
Straight bar push down 80kg
Rope overhead push 30kg
Pull over machine maar dan enkel de triceps 45kg

Biceps
EZ-Bar curls 40kg :p
Hamer curls 16kg
Cable curls 40kg tot het gaatje. :D
 
respect voor je vrouwke ron!
 
Sterke armen ron.. Ik ben het helemaal kwijt en moet weer wat opbouwen maar jij pakt gewoon het dubbele wat ik kan......petje af man
 
Sterke armen ron.. Ik ben het helemaal kwijt en moet weer wat opbouwen maar jij pakt gewoon het dubbele wat ik kan......petje af man

Dankjewel. Gaat wel goed. Enne bij jou komt dat ook nog wel goed. :D Alle vertrouwen.
 
Sterke armen ron.. Ik ben het helemaal kwijt en moet weer wat opbouwen maar jij pakt gewoon het dubbele wat ik kan......petje af man
En het 3 dubbelen van mij. :o

Nice train inderdaad!
 
Borst & Schouders.

Lekker even sporten na een heavy day op het werk.

Borst
Flat db fly's 20kg
Incline db presses 38kg :( 4 reps
BP 60kg + 3 sets 5sec negatief 40kg, trillen hoor
Cable cross over 30kg beide zijde

Schouders
Side raise machine 40kg
Front raises 12kg
Upright row 30kg

En toen was het genoeg. :D
 
Superset Zondag of SuperZweet Zondag.

Biceps / Triceps

Lying Cable curls 70kg ss french cable presses 40kg
EZ bar curls 25kg ss schijf triceps presses 20kg
Barbell curls 35kg ss french dumbbell presses 30kg
Concentration curls 10kg ss one arm triceps push 10kg

Lekker warm en bij de eerste oefening al dik het zweet op mijn hoofd. :o
 
Lekkere trainingen! Jij knalt lekker door!
 
Worden mijn wheels al groter, of is het schijn.

Quads
Legextensions 4x30 met 48kg, wel sets met micro pauzes.
Squats 2x10 + 5x6 100kg
Front squats 3x10 50kg
Legpress 4x20 240kg
Hacksquats 3x10 60kg

Hams
Liggende legcurls 3x10 51kg
Zittende legcurls 3x10 51kg

Kuiten
Zittende calf presses 4x15 83kg
Claf presses op legpress machine 3x12 97kg

En natuurlijk snel naar huis om vrouw en dochter de kans te geven te sporten.
 
Nou op die vraag kunnen we alleen antwoorden met meer gegevens he! Omtrek vergelijkingsmateriaal van de voor situatie en nu en..... :D :p

Maar je gewichten en je training spreken wel uit dat ze groeien! :)

Kunnen jullie niet met zijn 3 en gaan sporten dan?
Lijkt me makkelijker dan om en om gaan toch?
 
Nou op die vraag kunnen we alleen antwoorden met meer gegevens he! Omtrek vergelijkingsmateriaal van de voor situatie en nu en..... :D :p

Maar je gewichten en je training spreken wel uit dat ze groeien! :)

Kunnen jullie niet met zijn 3 en gaan sporten dan?
Lijkt me makkelijker dan om en om gaan toch?

Nope, we hebben nog een zoontje van 10. En met een handicap is het niet zomaar even weggaan en oppas regelen een dingetje dat je even doet.
Oppas kost ons bv een paar maanden voorbereiding en dan nog is het voor ons halen en brengen.
Dus aanpassen en lekker bij mijn ventje zijn. :p Veel beter dan iemand anders. :rolleyes:
 
Nope, we hebben nog een zoontje van 10. En met een handicap is het niet zomaar even weggaan en oppas regelen een dingetje dat je even doet.
Oppas kost ons bv een paar maanden voorbereiding en dan nog is het voor ons halen en brengen.
Dus aanpassen en lekker bij mijn ventje zijn. :p Veel beter dan iemand anders. :rolleyes:
Ik snap het helemaal. Die kan je niet zomaar even meenemen inderdaad. Al denk ik wel dat hij het helemaal top zou vinden met zijn pa mee te gaan! :)
Je hebt ook helemaal gelijk. Niets fijner dan zelf bij je zoon te zijn he!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven