- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb je helemaal gelijk in, vandaar mijn zoektocht naar verbetering van mijn beentraining en aansluiting op groei.FF beetje bijgelezen. Gaat lekker zo te zien. Hebben de benen al wat meer massa? Vond dat altijd wel je zwakste punt. Goed bezig Ron.

De film doet het helaas niet, ben wel hee erg nieuwsgierig.![]()

Bij mij wel hoor, en als je de url in een nieuw scherm plakt?
---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------
De titel van het filmpje is "Ollie Phillips Lower Rehab/Conditioning" door Phil Learney

Valt mee hoor, uurtje.Lekkere training! zal ook aardig lang geweest zijn zo te zien.
Nice!

Valt mee, mijn hams zijn redelijk wat gewend of anders gezegd afgebeuld.

Valt mee hoor, uurtje.
Valt mee, mijn hams zijn redelijk wat gewend of anders gezegd afgebeuld.![]()

True, maar dit was de tweede keer deze week. Als ik mijn hams echt wil pakken dan moet ik toch wel de staande legcurl doen. Die voelt echt diep aan.
Zalig he, die oefening en het branden hahahaDie cable pull down one arm..die doe ik de laatste tijd ook regelmatig, heerlijke oef ook ;-)
Staande legcurl ook maar de laatste paar trainingen ben ik echt ff helemaal kapor..mijn hams doen nu al zeer en dat terwijl ik gewoon op de bank lig..dear lord :-(
Die pulldown doe ik liggend op een incline bankje. Ja zalig. Temeer omdat ze denken dat ik een beest ben met trainen. Nu weet hij dat dat zo is hahaha.Altijd leuk om samen te trainen. Ziet er weer goed uit!