XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb de laatste week van het schema gelaten voor wat het is. Ik heb het gevolgd om te ervaren wat de verschillende methoden doet met mijn lijf. Zou ik het weer doen of iemand aanraden om te doen, jazeker. :thumbs: Super om eens iets te volgen om een ander gevoel te krijgen van een training. Het is super bevallen en ik gebruik sommige manieren in mijn huidige training.
Ik ben er gisteren mee begonnen en de training was lekker. Vind alleen de combinatie een beetje raar om gisteren borst te doen en dan ook nog een paar sets te dippen. En vandaag biceps en triceps aan te pakken met oa small press en weer dips. Maar we gaan kijken hoe het uitpakt.

Thanks voor je antwoord en succes met je fst-7 en je doelen voor 2015.
 
Haha, als ik het goed begrijp heb jij ook hekel aan cardio? :o
 
Ik ben er gisteren mee begonnen en de training was lekker. Vind alleen de combinatie een beetje raar om gisteren borst te doen en dan ook nog een paar sets te dippen. En vandaag biceps en triceps aan te pakken met oa small press en weer dips. Maar we gaan kijken hoe het uitpakt.

Thanks voor je antwoord en succes met je fst-7 en je doelen voor 2015.
Dippen met je lijf recht, dus je benen recht onder je torso. Niet schuinhangend dus. Is puur triceps gericht.
Het dippen zoals Jay bedoelt voor je borst training is meer diagonaal dus meer naar voren hangend en je benen achter je torso. Bekeken in het verticale vlak. Volg je me nog.
Op deze latste manier pak je je borstspieren, je kan ook last krijgen van je schouders overigens.

Volg vooral ook de aanwijzingen van Jay via bodybuilding.com. Daar leer je veel van en kan je goed ervaren wat hij bedoelt. En succes. Het is echt leuk om te doen. :D
Haha, als ik het goed begrijp heb jij ook hekel aan cardio? :o

Ik heb er niet echt een hekel aan, vind het meer eentonig. Ik ga straks weer ochtend cardio doen en dat vind ik wel leuk. :p
 
Net als sex?
 
Euhhhh ja
Ik zeg dat het eentonig kan zijn....of worden
Als je boerenkool lekker vind en je eet het elke keer dan kan het wel eens voorkomen dat je trek in nasi krijgt ;)
 
Euhhhh ja
Ik zeg dat het eentonig kan zijn....of worden
Als je boerenkool lekker vind en je eet het elke keer dan kan het wel eens voorkomen dat je trek in nasi krijgt ;)

Hmhm seks wordt alleen eentonig als je steeds hetzelfde doet:D
 
Hmhm seks wordt alleen eentonig als je steeds hetzelfde doet:D

Daarom doe ik het soms in een slingerende trapeze
En dan spring ik weer eens van de kast bovenop mijn vrouw
Maar boerenkool blijft met spekjes of met jus of worst.. boerekool

PS ik ben gek op boerenkool
 
Wat leert die pt jou?? :roflol:

Mijn pt leert me hele wijze levenslessen zie je toch? :D

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Daarom doe ik het soms in een slingerende trapeze
En dan spring ik weer eens van de kast bovenop mijn vrouw
Maar boerenkool blijft met spekjes of met jus of worst.. boerekool

PS ik ben gek op boerenkool

Hahaha ik zie je ook helemaal al springen van die kast af hahahaaha:eek:
 
En Ron maar serieus posten... al die topicvervuiling hier... ;)
 
een goede chef weet >100 gerechten te verzinnen met boerenkool
nuff said!
 
Nou, als je bovenstaande leest zou je eerder denken dat ie het niet meer zo vaak doet... :D:D:D
 
Nou, als je bovenstaande leest zou je eerder denken dat ie het niet meer zo vaak doet... :D:D:D

Hahahah ehm dat zou ook kunnen hahaha:eek

Van daar dat hij het er hier graag over wil hebben:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven