AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.222
Jannes is inderdaad een sterk mannetje. Maar ook iemand die niet zeurt. :thumbs:
Een voorbeeld voor al die jochies die overal last hebben behalve van hun bla bla bla spieren.
Denk toch ddat Jannes iets meer gewicht aan die squats had hangen..:rolleyes:
Yep die Jannes pakt meer dan ik dat doe. Maar dat is toch helemaal niet belangrijk in deze tak van sport. :p
Het gaat erom dat je voldoende hypertrophy veroorzaakt. :yes:
Hey deze topic volgde ik nog niet, bedankt voor de tag Marvin.
Wat een lieve welkomstberichten.
Was inderdaad een top training ron kan zowat niet meer lopen..
Thanks, mag van mij wel vaker Jannes. Doe jij lekker wat jij kan en ik wat ik kan.
Ontzettend demotiverend!

Jij zit in een roeiboot je het schompes te roeien en komt moeizaam vooruit terwijl de juicer in een roeiboot zit met buitenboordmotor. Fluitend zijn roeispanen in het water slaand en nog sneller aan de overkant is ook...:(
&
Boy's kom op zeg. Ik dacht dat jullie volwassen waren en voldoende levenservaring om hiermee om te gaan. :thinking:
De vergelijking is natuurlijk niet juist. Je hersteld enkel sneller en daardoor kan je sneller de spier weer belasten dus de bouwtijd wordt gehalveerd.
Als ik één huis neerzet zal Jannes er twee neerzetten. En dat mag hoor, no problem. Je moet dan wel meer werk verzetten. :dunno:

• #5.224
Ik zie het probleem ook niet echt. Tuurlijk zal er verschil zijn door zowel AAS als het leeftijdsverschil, maar als je voor jezelf traint boeit dat niet. Volgens mij is Jannes ook nog eens een aardige gozer, dus zal zeker motiverend werken.

Motivatie zit toch in jezelf en niet in een ander.
Ik haal toch ook wel wat motivatie (volgens mij is het meer inspiratie, ja... dat is een beter woord) bij andere luitjes die trainen. Zo zie ik wat de mogelijkheden kunnen zijn en kun je boven jezelf uitstijgen. Uiteraard ben je alleen in competitie met jezelf.

Nu is het al "een probleem".:rolleyes: Het is geen probleem, ik vroeg me het gewoon af omdat Ron ook wedstrijden heeft gedaan.
Lol, rustig aan, Rook. :p Probleem is wat overdreven inderdaad, ik bedoel natuurlijk dat ik er zelf niet mee zou zitten.

Ik wil zelf dit jaar eens meetrainen bij RPB en daar zullen ze stuk voor stuk een pak groter en sterker zijn dan ik. Denk dat dat mij vooral zal motiveren om stug verder te gaan.

@Eleiko En @RaceRookie een grapje zeker?

Imo triest als je zoiets denkt.
Demotiverend omdat iemand aan de aas zit en meer gewicht pakt etc etc.
Dan is er iets mis met je mindset.

I'm steaming!! :mad: :mad:
:D:D:D
ik bedoel natuurlijk dat ik er zelf niet mee zou zitten.
Ik zelf denk ik ook niet maar ik heb nog nooit getrained met iemand die gebruikt. De enige die ik redelijk ken is de BB'er die me heeft geholpen halverwege mijn afvalrace. Dat was ook een enorme buffel en een bekende in het wereldje. Ook een superaardige gast trouwens. Heeft me veel uitgelegd, vooral over voeding en trainingsmethodes.
:rolleyes: Ik durf geen vraag meer te stellen... :D :D
Het was maar een vraag @natty87. Een vraag stellen is wat anders dan iets denken. Ik zou me voor kunnen stellen dat het demotiverend zou kunnen werken, ligt voor een groot gedeelte ook aan de persoon waar je mee traint toch?
Zit ik daar al tijden op m'n zolderkamertje te trainen met de compleet verkeerde mindset...:( :D Just kidding @natty87. :D :D

• #5.232
Ik zie het probleem ook niet echt. Tuurlijk zal er verschil zijn door zowel AAS als het leeftijdsverschil, maar als je voor jezelf traint boeit dat niet. Volgens mij is Jannes ook nog eens een aardige gozer, dus zal zeker motiverend werken.
Yep een hele aardige en keurige jongen. Zegt altijd U tegen me. Dat maakt wel dat ik me oud voel trouwens hahaha
En hij motiveert me zeker. Ik ben zelf ook niet van dat halve gedoe. Ik doe niet gek maar wel probeer ik altijd mijn max te halen. :flexing:

Ik haal toch ook wel wat motivatie (volgens mij is het meer inspiratie, ja... dat is een beter woord) bij andere luitjes die trainen. Zo zie ik wat de mogelijkheden kunnen zijn en kun je boven jezelf uitstijgen. Uiteraard ben je alleen in competitie met jezelf.
Misschien is het wel iets van mezelf. Om even een voorbeeld te noemen. Ik werk bij defensie en ben begonnen als matroos 3e klasse.
Gewoon een LTS diploma op zak en ik wilde de luchtvaart techniek in. Normaal gesproken is je eindrang sergeat-majoor of adjudant.
En bij uitzondering LTZ 2 (1e Luitenant) of LTZ 2OC (Kaptein). Ik bekleed de rang LTZ1 (Groot Majoor). Niet dat dit allemaal heel belangrijk is.
Door zelf actie te nemen in wat ik te bieden heb is men overgegaan tot deze uitzonderlijke stap.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat ik me nooit heb laten tegenhouden door "kan niet". Alles kan als je maar positief benadert.
Iets wat niet kan is voor mij een drijfveer om toch te proberen. Ik neem daar zelf actie in. Geldt natuurlijk niet voor alles.
Als iets niet kan dan vraag ik me altijd af hoe kan het wel. :superman:
Nu is het al "een probleem".:rolleyes: Het is geen probleem, ik vroeg me het gewoon af omdat Ron ook wedstrijden heeft gedaan.
Gedaan klinkt zo "verleden tijd". Ik ben nu aan het bouwen aan met name mijn benen. En dan ga ik weer het podium op. ;)

I'm steaming!! :mad: :mad:
:D:D:D

Ik zelf denk ik ook niet maar ik heb nog nooit getrained met iemand die gebruikt. De enige die ik redelijk ken is de BB'er die me heeft geholpen halverwege mijn afvalrace. Dat was ook een enorme buffel en een bekende in het wereldje. Ook een superaardige gast trouwens. Heeft me veel uitgelegd, vooral over voeding en trainingsmethodes.

:rolleyes: Ik durf geen vraag meer te stellen... :D :D
Het was maar een vraag @natty87. Een vraag stellen is wat anders dan iets denken. Ik zou me voor kunnen stellen dat het demotiverend zou kunnen werken, ligt voor een groot gedeelte ook aan de persoon waar je mee traint toch?
Zit ik daar al tijden op m'n zolderkamertje te trainen met de compleet verkeerde mindset...:( :D Just kidding @natty87. :D :D
:p

Goden zij dank dat het slechts jouw opinie is...:rolleyes:

Zomaar een voorbeeld uit het verleden.

Als gast trainend in een sportschool waar AAS als snoepjes over de toonbank gingen.

Zelf al jaren clean zwoegend voor een beetje massa kom ik te zitten naast een jonge gast met een (voor mijn gedachte destijds) enorme rug. Ik vroeg/zei tegen ‘m dat ie vast al wat jaartjes trainde.

Antwoord: “al twee maanden”.

Dat is toch echt niet motiverend kan ik je meedelen. ;)

En zo kan ik nog meer verhalen uit de oude doos toveren.

Laatst bewerkt:
  • #5.237
Is ineens druk in mijn hoekie, leuk. :p

I'm out, moet nog een heel stuk fietsen met m'n verkeerde mindset! :roflol: :D

• #5.240
....Zelf al jaren clean zwoegend voor een beetje massa kom ik te zitten naast een jonge gast met een (voor mijn gedachte destijds) enorme rug. Ik vroeg/zei tegen ‘m dat ie vast al wat jaartjes trainde.

Antwoord: “al twee maanden”.

Dat is toch echt niet motiverend kan ik je meedelen. ;)

En zo kan ik nog meer verhalen uit de oude doos toveren.
Ohhhh dan had ik allang de handdoek in de ring moeten gooien.
Een maatje van me traint zijn benen eens in de 3 weken ofzo.
En t*ring die heeft een poten. En hij traint niet eens zwaar of met de intensiteit die ik erin leg.
En dan hebben we nog de organisator van BBU, die heeft poten en een definitie waar de Amerikanen jaloers op zijn, Grand Canyon is er niets bij.
Maar ik train wat ik kan en er komt niets zichtbaars bij. Maar ik laat me niet uit het veld slaan. Ooit .................. ooit heb ik grote poten. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven