AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.201
Maandag week 2 training 1
Spiergroep: Quads, Hams en Kuiten
Gym: BigGym Den Helder

Getraind met @Jannesmanderfeld #iedereeneraf
Ik was wat vroeger dus maar even opgewarmd met wat legpresses.

Warmup legextensions een setje of 4.
Squats 10x60kg, 10x80kg, 10x100kg, 8x120kg, 8x100kg uit mijn tenen die laatste 2 sets.
Hacksquat 10x20kg, 10x20kg, 10x40kg, 8x60kg, 8x40kg lekker trillen.
Legcurls gewicht opbouwend vanaf 28kg 6 setsjes 10-12 reps
Dumbbell SLDL 10x(2x24kg), 2x12x(2x32kg)
Abductor zo wijd mogelijk stretchen opbouwend naar 52kg 5 setjes 10-12 reps
Seated calf raises 20x30kg, 20x45kg, 2x20x60kg
Staand calf raises 4x15x80kg

Rete en rete druk in de gym. Leek wel een mierenhoop.
Kapot en nu lekker trillende beentjes.
Thanks Jannes, smaakt naar meer.

Waarom terug in gewicht op squats maar wel zelfde aantal reps?

Flinke leg workout Ron! Jannes weet wel hoe je die benen sloopt!:thumbs:

Vind je het leuk om met iemand te trainen die gebruikt (no disrespect)? Is dat niet een beetje demotiverend?

Ohhh ik wilde welmeer reps en dat is ook het doel als he terug gaat in gewicht. :thumbs:
Maar de tank was leeg. :treuren:
Ah op die manier.

Klopt het dat ik elke keer andere trainingen lees voor de spiergroepen? Of is dat toevallig. Als ik beetje terug lees probeer je van alles. Niet beter eens bij 1 methode houden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.213
Flinke leg workout Ron! Jannes weet wel hoe je die benen sloopt!:thumbs:
Ja dat was het zeker. Maar ben wel wat gewend. :p
Vind je het leuk om met iemand te trainen die gebruikt (no disrespect)? Is dat niet een beetje demotiverend?
Het motiveerd me juist. En iemand die juiced is niet sterker, die hersteld alleen sneller. :thumbs:
Dus knal ik lekker door.
Oef..dit is best goed rel materiaal:roflol:
Relnicht. :wave2:
:roflol:
Ah op die manier.

Klopt het dat ik elke keer andere trainingen lees voor de spiergroepen? Of is dat toevallig. Als ik beetje terug lees probeer je van alles. Niet beter eens bij 1 methode houden?
Ik heb de 3dagen quad training methodiek gebruikt voor 6 weken en gebruik nu de training methodiek van Neil Hill op dag 1 van mijn beentraining en op dag 2 (dag 1 maandags en dag 2 op donderdag meestal) pak ik Joe Bennett trainingsmethoden.
Wellicht lijkt het verschillend maar dat is het niet hoor. Wel goed opgemerkt. :thumb:
Ohhh als dat maar goed gaat :engel:

Hey deze topic volgde ik nog niet, bedankt voor de tag Marvin.
Wat een lieve welkomstberichten.
Was inderdaad een top training ron kan zowat niet meer lopen..

Ontzettend demotiverend!

Jij zit in een roeiboot je het schompes te roeien en komt moeizaam vooruit terwijl de juicer in een roeiboot zit met buitenboordmotor. Fluitend zijn roeispanen in het water slaand en nog sneller aan de overkant is ook...:(

Ontzettend demotiverend!

Jij zit in een roeiboot je het schompes te roeien en komt moeizaam vooruit terwijl de juicer in een roeiboot zit met buitenboordmotor. Fluitend zijn roeispanen in het water slaand en nog sneller aan de overkant is ook...:(
Dat dacht ik toch ook.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven