Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goden zij dank dat het slechts jouw opinie is...:rolleyes:

Zomaar een voorbeeld uit het verleden.

Als gast trainend in een sportschool waar AAS als snoepjes over de toonbank gingen.

Zelf al jaren clean zwoegend voor een beetje massa kom ik te zitten naast een jonge gast met een (voor mijn gedachte destijds) enorme rug. Ik vroeg/zei tegen ‘m dat ie vast al wat jaartjes trainde.

Antwoord: “al twee maanden”.

Dat is toch echt niet motiverend kan ik je meedelen. ;)

En zo kan ik nog meer verhalen uit de oude doos toveren.

Kan ik inkomen. Persoonlijk zou ik daar niet mee zitten en eerder een " valsspeler " vinden. (Daarmee niet gezegd dat iemand er dan niet hard voor moet werken. ) en kan de genen ook meer mee hebben natuurlijk.

Maar is het dan echt demotiverend ?

Maar ik train wat ik kan en er komt niets zichtbaars bij. Maar ik laat me niet uit het veld slaan. Ooit .................. ooit heb ik grote poten. :p

Ik ga je niet demotiveren dus hier geef ik geen commentaar op.

Vwb dat andere, dat was in de tijd dat ik dacht groot te kunnen worden zonder AAS (heel lang geleden). Inmiddels weet ik beter en ben daarom ook niet meer te demotiveren door ‘gebruikers’.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.245
Ik ga je niet demotiveren dus hier geef ik geen commentaar op.

Vwb dat andere, dat was in de tijd dat ik dacht groot te kunnen worden zonder AAS (heel lang geleden). Inmiddels weet ik beter en ben daarom ook niet meer te demotiveren door ‘gebruikers’.
Dat probeer ik ook al de hele tijd duidelijk te maken. Ik ben niet te demotiveren. :p

Leuke topic, jullie zijn schatjes.
Ik voel niets aan me billen gelukkig ron, poten doen enorm zeer tho...

We kunnen volgende keer wel weer beentjes trainen samen, mocht u daarvoor in zijn.

Dat vind ik dan ook wel een beetje teveel. Als iemand eerlijk is over zijn gebruik dan vind ik het geen valsspelers. De fake natty’s misschien dan.
Ligt er aan, op een wedstrijd zul je geen of een enkeling vinden die niet gebruiken. Dit geldt overigens voor iedere sport. Sport van niveau en het gebruik van pvm gaan gewoon hand in hand denk ik.

Ligt er aan, op een wedstrijd zul je geen of een enkeling vinden die niet gebruiken. Dit geldt overigens voor iedere sport. Sport van niveau en het gebruik van pvm gaan gewoon hand in hand denk ik.

Met dat verschil dat de wedstrijd‘sport’ bodybuilding geen bestaansrecht zou hebben zonder AAS/PED.

Overigens zullen bij bv amateur voetballers weinig tot geen gebruikers zijn terwijl bij amateur bodybuilders weinig tot geen niet gebruikers te vinden zullen zijn.

• #5.254
Raak je hier nou niet enorm gedemotiveerd van? Steeds maar weer moeten uitleggen? ;):p
Nee hoor, daar wordt mijn motivatie juist door gemotiveerd. Ik heb dus gemotiveerde motivatie :roflol: :haha: :laugh:
Leuke topic, jullie zijn schatjes.
Ik voel niets aan me billen gelukkig ron, poten doen enorm zeer tho...

We kunnen volgende keer wel weer beentjes trainen samen, mocht u daarvoor in zijn.
Mijn benen ga ik morgen pas voelen. Delayed spierpijn. :scold:
Dat vind ik dan ook wel een beetje teveel. Als iemand eerlijk is over zijn gebruik dan vind ik het geen valsspelers. De fake natty’s misschien dan.
Weet je. Er zijn gebruikers die er open over zijn en er zijn gebruikers die er niet open over kunnen zijn. En daar kan je over oordelen maar heeft dat zin dan?
En wat win je ermee of iemand nu wel of niet openlijk ervoor uit komt. :dunno:
Ik stoor me er niet aan. Je moet nog steeds keihard trainen en vreten. Daar kan een pilletje of spuit niets aan veranderen.
Bij wedstrijden weet ik dat er mensen zijn die niet gebruiken en mensen die wel gebruiken.
Ook dat maakt niets uit. Voor iemand die gebruikt is het veilig om te denken dat diegene die boven hem/haar staan gebruikt heeft, anders heb je wellicht duizenden euro's weggegooid voor een plek die ook zonder te bereiken valt. :scratch:
Ach ik sta er voor mezelf en ik wil het beste uit mezelf halen. Met of zonder heeft daar geen ruk mee te maken de intrinsieke motivatie en houding blijft hetzelfde. :flexbiceps:

Je moet nog steeds keihard trainen en vreten. Daar kan een pilletje of spuit niets aan veranderen.

Dat is waar je je mi in vergist. Ten eerste is juice een grote motivator en de manier van trainen is met behulp van chemische ondersteuning niet eens zo heel belangrijk.

Het is zelfs bewezen dat iemand die niet traint en wel gebruikt simpelweg spiermassa aanzet.

Daarbij is gebruik niet alleen interessant om spiermassa te winnen, maar misschien nog wel veel belangrijker om spiermassa vast te houden tijdens de wedstrijdvoorbereiding en daarbij ook nog eens vet te verbranden.

Kortom, juice maakt alles heel veel makkelijker!

• #5.256
Waarschijnlijk, maar zie mijn bovenstaande punt vwb de amateurs.
Je wilt niet weten hoeveel amateurs gebruiken. hahaha
Ze staan in de rij om spullen te halen. In de voetbal, wielrennen, vechtsport, schaatsen is het gebruik misschien op amateur gebiedt niet zo helder als bij BB.
Maar vergis je niet hoor. Dit heb ik ook onderzocht in mijn tijd als voorlichter alcohol en drugs bij defensie.

Dat is waar je je mi in vergist. Ten eerste is juice een grote motivator en de manier van trainen is met behulp van chemische ondersteuning niet eens zo heel belangrijk.

Het is zelfs bewezen dat iemand die niet traint en wel gebruikt simpelweg spiermassa aanzet.
Dat klopt wel hoor Ron.

Je wilt niet weten hoeveel amateurs gebruiken. hahaha
Ze staan in de rij om spullen te halen. In de voetbal, wielrennen, vechtsport, schaatsen is het gebruik misschien op amateur gebiedt niet zo helder als bij BB.

Ik trek je niet graag in twijfel, maar dit is echt onzin Ron!

• #5.260

Is dit laatste is het misschien het gevolg van een beter herstel. Ik bedoel gewone arbeid zorgt ook voor spieractiviteit.
Ik kan er naast zitten natuurlijk.

En motivatie in een spuitje daar geloof ik echt niets van. Placebo effect okay.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven