- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil het weten omdat ik er zelf aan twijfel.waarom zou je persè je testlevel willen weten dan?
die zullen toch best nog aardig zijn denk ik, anders hou je dit soort trainingen toch niet vol voor lange tijd.
groeien die pootjes eigenlijk al een beetje?

Zeg gewoon wat je te zeggen hebt en niet iets tussen de regels door suggereren. Beetje flauw, vind je niet.
Wie wil je voor de gek houden dan?
Je injecteert je test dus je hoeft niets te laten meten.
Ik kan niet zomaar even een GGD binnenstappen. Kan me mijn operationele inzetbaarheid kosten.
Dat was bij ons om de hoekIk ben begonnen op Valkenburg zuid Holland bij de MPA's Atlantic en Orion.
Ken die brommende Orions nog wel van vroeger met zo'n p**mel achter de staart 
Klopt dat in het al een tijdje wil laten testen. En de behoefte is inderdaad niet super groot. Ben er gewoon benieuwd naar ivm de ontwikkeling of juist tekort aan ontwikkeling van mijn benen......
Maanden geleden zou je het laten meten, maar blijkbaar is de behoefte dus niet zo groot want je hebt nog steeds de moeite niet genomen.
En dan met smoesjes aankomen dat je van defensie niet op eigen kosten een bloedonderzoek mag laten doen, dat is pas flauw.
Ik heb daar 3,5 jaar met veel plezier gewerkt. Woonde toen nog in Leiden. Later verhuidt via Sassenheim naar Noordwijk.Dat was bij ons om de hoekKen die brommende Orions nog wel van vroeger met zo'n p**mel achter de staart
![]()
Ik neem mijn hobbie wel serieus daar hoef jij niet in te zitten. En mover mijn afwegingen evenmin, het zijn ook mijn afwegingen.Ben ik benieuwd wat ze vinden van illegaal intramusculair toedienen van verboden middelen.
Ik was ook in de veronderstelling dat je je hobby serieus nam, dan is €150,- toch peanuts.
Mijn fout, had je anders ingeschat...

Ik geloof dat ze bij defensie überhaupt niet opkijken van aas gebruik.Ben ik benieuwd wat ze vinden van illegaal intramusculair toedienen van verboden middelen.
Ik was ook in de veronderstelling dat je je hobby serieus nam, dan is €150,- toch peanuts.
Mijn fout, had je anders ingeschat...

Eens, maar jonge doktoren hebben nog het gevoel om onder andere dit uit te bannen. Net zoals het eten van meer dan 3 eieren per week, alcohol, pijnstillers etcIk geloof dat ze bij defensie überhaupt niet opkijken van aas gebruik.
De Nederlanders worden door de Amerikanen zelfs uitgelachen omdat we daarin nog zo braaf zijn![]()
Jonge doktoren zijn ook idioten. Ik baal zo hard dat mijn oude doktor met pensioen is..die man wist echt allesEens, maar jonge doktoren hebben nog het gevoel om onder andere dit uit te bannen. Net zoals het eten van meer dan 3 eieren per week, alcohol, pijnstillers etc
Ik probeer het nogmaals duidelijk te maken. Militair defensie personeel mag zich niet in behandeling laten stellen buiten de MGD.Het gaat er toch niet om of AAS wel of niet door defensie wordt getolereerd, maar als je het zgn defensiebeleid strikt neemt en dus geen (legaal) privé bloedonderzoek wilt laten doen waar is dan die striktheid betreffende het (illegale) gebruik van steroïden. Dat was het punt
Wat je doet moet je uiteraard zelf weten, ik ben slechts verbaasd omdat je het ene (legale) niet doet en het andere (illegale) wel als defensie beiden verboden heeft. That’s all!
Daarnaast heeft defensie een zero tolerance beleid bij het gebruik van drugs.
Anabole steroïden zijn stimulerende middelen en vallen onder deze noemer in de categorie ‘drugs’. Ik zou dus niet zo zeker zijn dat defensie geen maatregelen neemt bij het ontdekken van gebruik. Direct ontslag kan het gevolg zijn.
Daar zit je dan, een paar jaar voor je functioneel leeftijdsontslag...
De meeste gangbare aas valt niet onder het kopje drugs maar onder het kopje medicatie.
In de wetgeving zijn de meest gangbare middelen medicatie en geen drugs zoals bedoelt in "verboden stimulerende middelen".Dit (en de rest) kan je jezelf natuurlijk wijsmaken, maar de wet schrijft het anders
.....Echter....je maakt wel gebruik van illegale intramusculaire medische handelingen met ook nog eens verboden middelen die onder ‘drugs’ vallen met het risico op ontslag......

Nou dit was echt het laatste wat ik erover kwijt wil. Het moet maar gewoon weer over het ijzer gaan.![]()