- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat laat het programma niet toe. 
Daarom volg ik ook de instructies van Ray Simon.Pak ook je rust Ron want je groeit als je rust.
Ik wil ook wel elke dag![]()
Als ik het zelf doe dan sta ik er elke dag. 
Een paar echte BB'ers, maar dat zie je ook gelijk aan de uitvoering.

Na de training lekker douchen, **** geen warm water. En ik ging er gelijk onder hahaha wakeup call. Afgesloten met een chocolade shake.
En thuuis mijn rijst, vis en boontjes. En nu ff koffie.
Grow muscles grow 
Thanks.

Ja die Miss H uitvoering is een hele bijzondereDe miss H uitvoering?? Is die zo anders dan?? Hahaha
Maar weer lekker bezig geweest, maar 2x zittende leg curl??
Enne kan je niet beter beginnen dan met je sldl ipv de curl?? compound before iso??

Je wordt er wel sterker en groter van hahahaha.Hahaha ik wil elke dag wel.Maar dat laat het programma niet toe.
![]()

Het werkt en ik ga zo met een andere methode werken. Alles voor de spiermassa

Precies Natty, we weten het wel. Maar soms wil je gewoon door, tegen beter weten in.Heb ik wel poosje gedaan, maar werkt op den duur averechts.
Nu braaf 2 dagen achter elkaar rust.
---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 22:52 ----------
Ziet er weer nice uit die trainingen van je!
Sldl lekker voelen branden?![]()

Ook enorm buff die gast, maar goed. Met een iets andere reprange staat hij 60kg weg te duwen. En maar kijken hoe ik, een stuk kleiner, die 90kg weg duw.
En volgens mij heeft hij zijn training niet afgemaakt. 

En nu rijst, vis en boontjes. En een shake om te blussen.
Grow muscles grow 
Hihi thanks
Hihihi ja gewoon lekker beulen. Jezelf helemaal geven vind ik zo lekker.
Dat is inderdaad bewust. Als ik hier alle zaken post dan kan iedereen het volgen.Dat ziet er weer goed uit. Mag je bewust geen sets-reps meer posten Ron of heb je daar geen zin meeer in?
Anyway, lekkere eindgewichten hoor,that's for sure!
Dus wat ik post is de oefening en het gewicht. De reprange en sets dus niet. En zeker de methoden niet.
Maar als je met me meetraind dan zie je alles. 

Hihihi ja gewoon lekker beulen. Jezelf helemaal geven vind ik zo lekker.![]()
Dat is inderdaad bewust. Als ik hier alle zaken post dan kan iedereen het volgen.Dus wat ik post is de oefening en het gewicht. De reprange en sets dus niet. En zeker de methoden niet.
Dit alles ter bescherming van mijn begeleider.Maar als je met me meetraind dan zie je alles.
Soms verklap ik iets uit enthousiasme.![]()

Maar weet niet of mijn vet% zakt, of dat mijn vasculaire omhoog gaat. 
Maar hij verschoot van kleur toen ik de biceps curl deed hahaha. 

Grow muscles grow