MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vanavond benenslooptraining.
 
Time; 19:10 - 20:30
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 10/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de benen

Vandaag benen. Kijken of we dezelfde getallen kunnen halen. Net even andere apparaten. :p Als we maar hard gaan. :D

- Squats laatste set 100kg aan ijzers erop. geen spotter.

- Legpress freeweights apparaat. Schuin naar boven pressen zeg maar. 200kg aan ijzers erop. :eek:

- Leg extension 110kg, zwaarder dan de vorige keer :eek:

- Leg curl seated 100kg, deze kan nog verder :eek:

- SLDL barbell + 50kg :)

- Seated calf raises 50kg

- Calf presses op legpress apparaat 125kg killing :D

- Crunches, leg raises en planken. Alles doet pijn. ;)

Zalige training en nu eten. Kip boontjes en augurk. Heerlijk. :)

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
Time; 10:20 - 11:40
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 10/10
Motivatie 10/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de Rug en schouders

De rug en schouders gaan eraan. Maximale mind-muscle connection. En ik wil hoger in de getallen. :p
Jullie mogen beslissen of ik het ook gered heb. Overigens is het lager in reps en een ander principe. ;)

- Wide grip pullups 1x5, 1x4

- Pulldown wide grip 70kg :p

- Reverse grip pull down 80kg :eek:

- BOR oly + 60kg :eek: en daarna nog reverse grip BOR 10x oly+40kg :p

- Deadlift 120kg erop. :eek:

- Front raises 12kg :)

- Dumbbell presses 26kg :eek::eek::eek::eek::eek::eek: Waar dit vandaan kwam, geen idee. Ging zo lekker en easy.
Alleen moeite met in positie brengen. :o

- Seated side raises 10kg :) schouders stonden bijna vast.

- cable side raises 10kg :)

Wat een knaller van een training. Geen pre-workout gebruik ofzo. Waar de kracht vandaan kwam, geen idee. :o Maar na die presses kreeg ik zo'n zware pomp in mijn schouders. Pfff het deed gewoon pijn. :cool: Maar wel degelijk een pomp. Heb een paar keer mijn armen moeten strekken. **** wat een training. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
 
komt omdat je 50 bent geworden :)
dat weten die mannen van 20 niet maar als ze 30 jaar verder zijn dan merken ze dat je na je 50e een enorme testboost krijgt...






was het maar waar he! ;)
beste training Ron
die BOR is heftig en de deadlift.. hmmm doe ik je ook niet na
TOP training jonge god :)
 
Je doet nu zeker 4x4, op ray zijn speciale manier :P ??
 
komt omdat je 50 bent geworden :)
dat weten die mannen van 20 niet maar als ze 30 jaar verder zijn dan merken ze dat je na je 50e een enorme testboost krijgt...






was het maar waar he! ;)
beste training Ron
die BOR is heftig en de deadlift.. hmmm doe ik je ook niet na
TOP training jonge god :)
Hahaha Jonge god, dat staat me wel. Ik knal gewoon als een gek. :D
Je doet nu zeker 4x4, op ray zijn speciale manier :P ??
Bijna Rox, maar niet helemaal of beter helemaal niet. :D Ik kom aan de 25+ reps. ;)
En de oefening is gewoon zoals bedoelt. Hele rom maar wel met muscle-mind connection. Aanspannen net voordat je de spier gebruikt. En squeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:D
 
Aanspannen voor je de spier gebruikt? En jij praat over muscle mindconnection? :D
 
Aanspannen voor je de spier gebruikt? En jij praat over muscle mindconnection? :D

Ja lastig uitleggen. :p De focus op de spier in kwestie. Alsof je alle bewegingen vanuit de spier regelt.
Hmmm slaat ook nergens op. Nou gewoon concentratie op de uitvoering en de spierconnectie. :roflol:
Het wordt erger en erger. De spier groter denken tijdens de uitvoering. Hmmm zo beter denk ik. Whahahaha :D
 
Hahaha Jonge god, dat staat me wel. Ik knal gewoon als een gek. :D

Bijna Rox, maar niet helemaal of beter helemaal niet. :D Ik kom aan de 25+ reps. ;)
En de oefening is gewoon zoals bedoelt. Hele rom maar wel met muscle-mind connection. Aanspannen net voordat je de spier gebruikt. En squeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:D

haha oke dat is inderdaad totaal wat anders XD
Zal wel lekker branden die 25+ reps :)
 
YBF 21 weeks out!
WTF.


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Laatst bewerkt:
keep on dreaming Ron....

maar bovenal.... work your ass off!!! :whip:
 
Heb vandaag voor het eerst mijn 'KARMA' pagina doorgenomen.
Allereerst nooit geweten dat ik er zoveel had. En al die teksten erbij, ook nooit gezien.
Krijg er ook geen bericht van ofzo.

Iedereen die mij ooit een karma en bericht heeft verzonden op die manier, bedankt.
 
YBF 21 out!
WTF.


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!

Wat bedoel je Ron?
Gaat het helemaal niet door?
 
Wat bedoel je Ron?
Gaat het helemaal niet door?

Hahahaha ik zie het foutje. Nee dit gaat absoluut door.
Ik ga daar staan, groot, hard, strak, maximaal. Met een super pose-act. :p

This old man is going to kill the young boy's. :D
 
O joh ik dacht dat er iets was gebeurt waardoor het niet door ging
Mooi dat het door gaat want anders had je hele droom aan deugen gevallen
Ik denk dat je het kan Ron, je zal in ieder geval een hoop respect verdienen bij alle deelnemers
De mijne heb je al ;)
 
Gisteren mijn allerlaatste biermoment van het jaar 2013 gehad.
Ik heb mijn 50e levensjaar gevierd met vrienden en vriendinnen. Dit was door mijn vrouw georganiseerd. :)
Maar goed. We hebben het wel okay gedaan. 8 kratten bier en 10 flessen wijn. :eek:
En zo druk was het niet hoor.
No more cheating like this. Cheatmeals mogen nog. Maar dan wel clean cheaten. ;)
Morgen gaat het gas erop en knal ik richting YBF 2013.

50 jaar oud, daar voel je inderdaad niks van. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
kan je ook clean cheaten :O ?
Maar het is toch veel lekkerder om dirty te cheaten :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven