Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

daar komen we ook wel weer overheen.Thanks. En ja alles is goed met mijn vrouw. De planning van eierstokken verwijderen staat in de agenda.
Maar goeddaar komen we ook wel weer overheen.
En bij jou dan? Hoe is het in huize Robke?
Lange weg altijd wel 
Ach je kent het wel hé![]()
Nog een operatie hier en daar om één en ander te corrigeren en bij te werken.
Maar het einde is weer in zichtLange weg altijd wel
![]()

Om mijn poseren te beoefenen. Ze vinden het wel okay dat er een oudje gaat meedoen met een BB wedstrijd. 

Waarom ik dat gedaan heb weet ik ook niet, moest flat zijn. 

Leg en abs gedaan en plots zag ik blokjes. 

Nee niet het toilet Grosje. Het is het hok waar allerlei Miles dingetjes wordt gedaan.Zo Ron, nu begin je echt op een wedstrijd bb te lijken
Cardio om 6 uur op de nuchtere maag, lekker begin van de dag
Zo dus je krijgt een apart kamertje om te poseren, als het maar niet de WC met spiegels is![]()
Dus met muziek en lichteffecten hahahaDie cardio is nu om te kijken of ik er goed op reageer en dit houden we er wel voorlopig in.Goed geregeld ron!
Ik zeg groepsmeet en samen poseren dan
Hoeveel weken tot de wedstrijd? 19?
Niet wat vroeg om nu al ochtend cardio te doen?

De weg die Marina bewandelt heeft kan je op haar topic terug vinden. En door dit verhaal ben ik bereidt om mijn kennis te delen. Want zo zie ik het gewoon, delen van kennis en omdat het gewoon leuk is. 
Zo kan je zelf medebepalen welke intensiteit goed is voor je.
Top dus.
Geen beweging in te krijgen. Hij moest terug naar 180kg en zelfs daarmee had hij moeite. 
full load.

Looking good Ron; ik hoop dat ik je bij kan benen binnenkort. Lekker dat het met je vrouw goed gaat.![]()

Ik heb inderdaad nu gevoeld wat een oefening, die goed uitgevoerd wordt, kan doen voor je spieren. En ja ik weet nu dus ook waarom mijn fly's me een keer een pijnlijke schouder heeft opgeleverd.
Dat zal me nu niet meer overkomen!
voelt goed!

maar uitvoering en spierspanning gaat vóór gewicht!haha je kan wel groepslessen gaan geven daar, bijna
Iedereen heeft zijn eigen manier van trainen en van elkaar leer je, en kom je verder dan je zelf zou kunnen
sterke benen!!! Na het squaten en de leg press nog even 120 kg leg extension
Misschien de ybf maar misschien ook niet (A)

Eenmaal in de gym geen enkele last.
Moet toch maar eens een supplement nemen om mijn energie op pijl te brengen en houden tijdens het trainen. Iets van BCAA ofzo.

Daarna nog even wezen poseren. En weer duidelijker die abs bij bukk en been pose. Vorige keer bij Ray was dat niet het geval.
Maar goed nu wel. En de schouders laten steeds meer lijnen zien. En de borst bij most musculair is ook lekker droog aan het worden. I love it.