MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice work mate

met het vrouwtje nog alles in orde?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
nice work mate

met het vrouwtje nog alles in orde?

Thanks. En ja alles is goed met mijn vrouw. De planning van eierstokken verwijderen staat in de agenda. :o
Maar goed :odaar komen we ook wel weer overheen.

En bij jou dan? Hoe is het in huize Robke?

Thanks. En ja alles is goed met mijn vrouw. De planning van eierstokken verwijderen staat in de agenda. :o
Maar goed :odaar komen we ook wel weer overheen.

En bij jou dan? Hoe is het in huize Robke?

Ach je kent het wel hé ;)

Nog een operatie hier en daar om één en ander te corrigeren en bij te werken.
Maar het einde is weer in zicht :) Lange weg altijd wel :)

• #1.884
Ach je kent het wel hé ;)

Nog een operatie hier en daar om één en ander te corrigeren en bij te werken.
Maar het einde is weer in zicht :) Lange weg altijd wel :)

Ja ken het. Die lange weg is oh zo bekend. Maar altijd wel richting afsluiting. :D

• #1.885
Time; 19:40 - 21:15
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de Borst, triceps en biceps, 15 minuten poseren

Zo vandaag even afspraken gemaakt met de sportschool. Ik mag een hok met spiegels voor mij alleen, als er plek is natuurlijk. :D Om mijn poseren te beoefenen. Ze vinden het wel okay dat er een oudje gaat meedoen met een BB wedstrijd. :p

- Incline db presses 34kg :)

- Flat db fly's 14kg :)

- Incline bp 50kg :o Waarom ik dat gedaan heb weet ik ook niet, moest flat zijn. :D

- Cable cross 25kg beide zijde

- Straight bar pushdown 70kg :p

- Pushdown met rope 30kg :p

- Machine curls 40kg, hele rare machine. Met veren en alles dat afzonderlijk beweegt. :eek:

- Scot curl EZ bar 25kg ;)

Heerlijk getraind. En daarna mijn poses geoefend. Aanspannen is een kunst op zich en heb ik maar ingezet als cardio. Zweten zeg. :D Leg en abs gedaan en plots zag ik blokjes. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!

Fijn dat je wat hebt kunnen regelen! spiegeltje spiegeltje aan de wand.. wie gaat er winnen in BB land?? :D
Poseren = zweten. Kan bijna net zo zwaar zijn als trainen met al je spieren goed aanspannen!
Dus wt extra training he! ;)
Mooie training weer! :thumb:

• #1.887
Vanochtend om 06:00 uur op mijn tracx gestapt voor een half uur nuchtere cardio. :o
Best wel raar die bodybuilding sport. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

Zo Ron, nu begin je echt op een wedstrijd bb te lijken
Cardio om 6 uur op de nuchtere maag, lekker begin van de dag

Zo dus je krijgt een apart kamertje om te poseren, als het maar niet de WC met spiegels is :)

Goed geregeld ron!
Ik zeg groepsmeet en samen poseren dan :D

Hoeveel weken tot de wedstrijd? 19?
Niet wat vroeg om nu al ochtend cardio te doen?

• #1.890
Zo Ron, nu begin je echt op een wedstrijd bb te lijken
Cardio om 6 uur op de nuchtere maag, lekker begin van de dag

Zo dus je krijgt een apart kamertje om te poseren, als het maar niet de WC met spiegels is :)
Nee niet het toilet Grosje. Het is het hok waar allerlei Miles dingetjes wordt gedaan. :D Dus met muziek en lichteffecten hahaha
Goed geregeld ron!
Ik zeg groepsmeet en samen poseren dan :D

Hoeveel weken tot de wedstrijd? 19?
Niet wat vroeg om nu al ochtend cardio te doen?
Die cardio is nu om te kijken of ik er goed op reageer en dit houden we er wel voorlopig in. :)
Misschien ben ik dan wel eerder gereed voor iets anders ;)

• #1.891
Vandaag met Ray Simon en Rachel rug training gedaan. De gewichten moeten behoorlijk omhoog. :D
Weer meer geleerd over de kleine verschillen in uitvoering en mega verschil in spier actie.
Ook nog even de biceps gepakt. Nu thuis en helemaal op.

Oja ook even vetmeting gedaan. Minus 1 streepje. Maar wel meer zichtbaar op de borst en buik.
Looking good and going for the max. :D:D:D

Ik heb je gisteren gemist geloof ik. :o

En die gewichten omhoog.. dat gaat je zeker wel lukken he!
je hebt dus weer geleerd en lekker getraind nu zo te horen.
Super van je vet%! je ziet dat het vooruitgaat allemaal he!

geniet lekker van je rust. enne.. tot morgen. :)

Dank je wel voor een super training met alle uitleg! Ik heb veel geleerd en een goeie spierpijn zal nog volgen weet ik wel zeker! :D Hoop dat je training ook goed was maar die lees ik morgen vast nog wel. :)

• #1.894
Time; 16:40 - 20:00 :eek:
Sportschool; @AS Family Sport Heerhugowaard
Overall Score Training 10/10
Motivatie 8/10
Trainingstijd: 20 minuten voorbespreking, 65 minuten training en uitleg, 20 minuten nabespreking. En 55 minuten voor de benen ;)

Gisteren begeleide ik Marina op haar weg naar een vollere body met verbeterde definitie van haar spieren. :) De weg die Marina bewandelt heeft kan je op haar topic terug vinden. En door dit verhaal ben ik bereidt om mijn kennis te delen. Want zo zie ik het gewoon, delen van kennis en omdat het gewoon leuk is. :D
We gaan aan de gang met borst, triceps en biceps. De focus ligt op uitvoering en spierspanning. Gewoon even geod die prikkels voelen en voelen wat je die spiergroep nu aandoet. ;) Zo kan je zelf medebepalen welke intensiteit goed is voor je.
Dat mijn uitleg gevolgt werd door andere was duidelijk. Bij de incline fly's aangegeven dat een iets rondere beweging de rek op de schouders vermindert en de spanning op de borstspier verhoogt. De man die naast Marina lag deed dit direct na. Hahahaha en hij kon gelijk zwaarder pakken. :D Top dus.
Maar geod het ging om Marina. Ze heeft goed geluisterd en alle aanwijzingen goed opgevolgt. Er moest wel lager in gewicht gegaan worden voor haar, maar dat komt snel wel goed. Marina top gedaan meid.

Zelf daarna de benen gesloopt. En hieronder de oefeningen en zomaar wat getallen. :D

- Squat 5 setjes, laatste 100kg

- Leg press 5 sets 260kg en beentjes naast elkaar. Na mij kwam er een gozer die ook met de 260 aan de haal ging. En hij merkte op dat het easy was. Dus gezegd dat hij het nu moest doen met de beentjes naast elkaar. :rolleyes: Geen beweging in te krijgen. Hij moest terug naar 180kg en zelfs daarmee had hij moeite. :p

- Leg extension 5 setjes laatste 2 setjes 120kg. :) full load.

- Liggend leg curls 4 sets 30kg, de pressure squeeeezzzzzzzz :eek:

- Zittend calf raises 50kg.

- Donkey style calf raieses. BW

Ik heb genoten van de begeleiding. En tijdens mijn benentraining kwam ik Rox92 nog tegen. Hij zag er goed uit. Lekker droog al en zijn huid zag en voelde gezond. (zal ik nu No Homo zeggen, neee who cares het gaat om bodybuilding) Rox die contest ga je geod in. Je ziet er top uit wat mij betreft. YBF misschien? :p

Looking good Ron; ik hoop dat ik je bij kan benen binnenkort. Lekker dat het met je vrouw goed gaat.:)

• #1.896
Ik vind het echt top dat je me zo helpt en je kennis wil delen. :) Ik heb inderdaad nu gevoeld wat een oefening, die goed uitgevoerd wordt, kan doen voor je spieren. En ja ik weet nu dus ook waarom mijn fly's me een keer een pijnlijke schouder heeft opgeleverd. :rolleyes: Dat zal me nu niet meer overkomen!
De prikkelingen heb ik zeker gevoeld.. en begin nu ook meer te voelen nu ik een tijde aan het typen ben. :D voelt goed!
Maar heb braaf geluisterd.... en daardoor ook veel geleerd. Dank je nogmaals voor een topmiddag en vooral ook een leuke/ leerzame en nuttige middag. :)

zo te lezen heb je een lekkere training gehad! Ziet er goed uit! :thumb:
Had graag wat langer willen blijven om je te zien trainen. Maar misschien komt dat een volgende keer wel. ;)
enne.. beentjes bij elkaar op legpress zal ik maandag eens proberen.. durf nu al te zeggen dan ik van 125 kg een dreun omlaag zal maken! :o maar uitvoering en spierspanning gaat vóór gewicht!

haha je kan wel groepslessen gaan geven daar, bijna :P
Iedereen heeft zijn eigen manier van trainen en van elkaar leer je, en kom je verder dan je zelf zou kunnen :)

sterke benen!!! Na het squaten en de leg press nog even 120 kg leg extension :eek:

Misschien de ybf maar misschien ook niet (A)

• #1.899
haha je kan wel groepslessen gaan geven daar, bijna :P
Iedereen heeft zijn eigen manier van trainen en van elkaar leer je, en kom je verder dan je zelf zou kunnen :)

sterke benen!!! Na het squaten en de leg press nog even 120 kg leg extension :eek:

Misschien de ybf maar misschien ook niet (A)

Ik heb 1x8 en 1x5 120kg gedaan. Die laatste kwam uit mijn tenen vandaan. :D

• #1.900
Time; 19:05 - 21:00
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 10/10
Motivatie 9/10
Trainingstijd: 55 minuten voor de Rug & Schouders en 15 minuten voor poseren.

Vandaag overdag bijna energieloos. Nou dat belooft wat voor vanavond. :( Eenmaal in de gym geen enkele last. :eek: Moet toch maar eens een supplement nemen om mijn energie op pijl te brengen en houden tijdens het trainen. Iets van BCAA ofzo.

- Pulldown wide grip 75kg ;)

- Reverse pulldown small grip 60kg ;)

- Barbell row 50kg, pff lekkere pomp :p

- Back row machine 109kg soort van lat pulley ;)

- Sholder press on machine 65kg, pfff killing alles kapot. :eek:

- Dumbbell sholder presses 18kg help alles brand en doet pijn. :eek:

- Seated side raises 8kg focus op de schouders. ;)

- Cable side raises 10kg ;)

Heerlijke training en het energie niveau was helemaal top. Raar hoor, overdag leeg en de gym in en dan knalleh. :o Daarna nog even wezen poseren. En weer duidelijker die abs bij bukk en been pose. Vorige keer bij Ray was dat niet het geval. :rolleyes: Maar goed nu wel. En de schouders laten steeds meer lijnen zien. En de borst bij most musculair is ook lekker droog aan het worden. I love it. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven