XXL Nutrition

Ronald30 een jaar knallen

Succes kerel. Joelle heeft gelijk, je kan erg veel bereiken zolang je er zelf 100% in gelooft, discipline en toewijding hebt!

• Topic Starter Topic Starter
Begin foto,s van juni staan in mij album. Deze shape is waar ik mee start om te vergelijken voor de progressie dit jaar:D

Morgen voor het eerst weer werken.
Al het eten voor morgen staat klaar in de koeltas dus dat moet goedgaan.

Morgenavond samen met joellen25 rug trainen. Mij favo training dus KOM MAAR OP:cool:

pas je voeding aan, na het avondeten eet je te weinig eiwit. Gooi die whey bij je rijstwafels en voeg 500 gram kwark toe, evt nog wat noten.

pas je voeding aan, na het avondeten eet je te weinig eiwit. Gooi die whey bij je rijstwafels en voeg 500 gram kwark toe, evt nog wat noten.
Thanx
Ga ik in overweging nemen.
maar in iedergeval geen kwark heb ik geprobeerd is heerlijk maar ik verteer het slecht en loop de halve nacht met een opgezwolle buik

Reageer overigens wel goed op het huidige dieet.Ben al iets droger geworden met een gelijk gewicht.Maar als ik weer stagneer neem ik je advies mee :)

He Ronald,

Leuk dat je een logje bij houd..:D

Knallen naar volgend jaar en dan ff de foto contest winnen (net als Jo ellen), dat is je doel ?

Daarna dan een "C" wedstrijd misschien? ;)

Ik lees rustig mee, en als er vragen zijn weet je mij te vinden ;)

SUC6 met je log!

He Ronald,

Leuk dat je een logje bij houd..:D

Knallen naar volgend jaar en dan ff de foto contest winnen (net als Jo ellen), dat is je doel ?

Daarna dan een "C" wedstrijd misschien? ;)

Ik lees rustig mee, en als er vragen zijn weet je mij te vinden ;)

SUC6 met je log!
Nou nou winnen? :roflol:
Mijn doel is om in dit jaar alles er uit te halen wat erin zit. Wil die foto plaatsen en kunnen zeggen dat alles wat er in zit eruit gehaald heb.
En ja ik wil als doel het jaar daarna een wedstrijd doen en dus dit jaar leren hoe mijn lichaam werkt en reageert. Maar dan zal er nog erggggggggg veel massa bij moeten:eek:

Maar je weet het opa S ik hang wel aan de bel als ik vragen heb weet wat je aanbied:p

Vanavond lekker rug getraind.
Voor de afwisseling niet in supersets getraind. Ging prima in de avond traint toch het fijnst. Samen met Jo ellen 25 op een hoog tempo doorgetraind herhalingen tussen 6 en 8 geprobeerd te houden door gewicht steeds aan te passen. Goed opgeled de hele bewegingsbaan te gebruiken

Lat pull down

Pull down smalle greep

Voor over gebogen roeien met halter

smal roeien met de machine (staat een foto van in mijn album)

weet de naam niet maar in het onderste gedeelte van de pull over deze doe ik staand voor de pull down machine.

Morgen geen training omdat ik van vroeg tot laat moet werken. Ga wel op de race fiets naar het werk dus doe ik toch wat

Vandaag schouders en triceps,:cool:

Schouders zijn altijd mijn zwakke punt geweesd. Het lukte bijna nooit om ze echt goed te trainen:( Maar dankzij een PT van opa spier begint het zo beetje mijn sterke punt te worden:D Niet te geloven dat ik zolang heb lopen aankloten maar ja that's the past.

Doe de schouders in 2 super sets en twee losse oefeningen. Doe deze achter elkaar doe en aan het eind krijg ik bijna geen gewicht meer omhoog zo vol zitten ze dan:eek:
Schouders

Superset 1
Schouderpres met dumbel/front raises
(laat de dumbbells tot net onder de schouders zakken en hef ze tot net iets boven mijn hoofd op een hoog tempo)

Superset 2
Front schouderpres met dumbel/ side raises
(hou de dumbbells voor me en stoot ze vanuit onder de schouder tot iets voven het hoofd op een hoog tempo)

Back raises

dumbbell shrugs

Triceps'

Dumbbell strekken boven hoofd

push down

push dowen met ogekeerde greep

Dieet gaat ook prima soms wat lastig om te zorgen dat ik op de juiste tijd kan eten.
Volgende maand het dieet weer evalueren met opa spier

Vandaag schouders en triceps,:cool:

Schouders zijn altijd mijn zwakke punt geweesd. Het lukte bijna nooit om ze echt goed te trainen:( Maar dankzij een PT van opa spier begint het zo beetje mijn sterke punt te worden:D Niet te geloven dat ik zolang heb lopen aankloten maar ja that's the past.

Doe de schouders in 2 super sets en twee losse oefeningen. Doe deze achter elkaar doe en aan het eind krijg ik bijna geen gewicht meer omhoog zo vol zitten ze dan:eek:
Schouders

Superset 1
Schouderpres met dumbel/front raises
(laat de dumbbells tot net onder de schouders zakken en hef ze tot net iets boven mijn hoofd op een hoog tempo)

Superset 2
Front schouderpres met dumbel/ side raises
(hou de dumbbells voor me en stoot ze vanuit onder de schouder tot iets voven het hoofd op een hoog tempo)

Back raises

dumbbell shrugs

Triceps'

Dumbbell strekken boven hoofd

push down

push dowen met ogekeerde greep

Dieet gaat ook prima soms wat lastig om te zorgen dat ik op de juiste tijd kan eten.
Volgende maand het dieet weer evalueren met opa spier

Ja je zag het echt!!!:eek: wauw!!!
Jij gaat echt goed!!!!!:)

Vanmiddag benen getraind:D Gym was helemaal uitgestorven dus kon de muziek hard zetten en me helemaal uitleven.
Na 40 minuten kon ik geen lunge meer maken en had ik echt een goede pomp. Zelfs aderen zichtbaar op mijn benen en das voor het eerst:eek:

Dieet gaat ook prima zaterdag is de eerste junkdag maar heb echt geen behoefte aan een junk en das ook voor het eerst :roflol:.Denk dat ik gewoon s'avonds twee kipfiletjes in de oven doe beetje Ketchup erbij:meal:.

Trainig
Omgekeerde hack squat

full squat

deadlift

pompsetjes leg extensions

wandel lunges

staand kuitheffen
:haha:

Vanmiddag benen getraind:D Gym was helemaal uitgestorven dus kon de muziek hard zetten en me helemaal uitleven.
Na 40 minuten kon ik geen lunge meer maken en had ik echt een goede pomp. Zelfs aderen zichtbaar op mijn benen en das voor het eerst:eek:

Dieet gaat ook prima zaterdag is de eerste junkdag maar heb echt geen behoefte aan een junk en das ook voor het eerst :roflol:.Denk dat ik gewoon s'avonds twee kipfiletjes in de oven doe beetje Ketchup erbij:meal:.

Trainig
Omgekeerde hack squat

full squat

deadlift

pompsetjes leg extensions

wandel lunges

staand kuitheffen
:haha:

gelukkig ging het goed schat!:kiss::thumbs::wave2:

Vanmorgen om 0650 opgestaan. Gouw de brinta en whey in de mixer en naar binnen gegoten. Hierna nog even terug gegaan want vanmiddag weer werken en een slaapdienst erachteraan.
Net maaltijd twee naar binnen en zodra joellen en de kids eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindelijk klaar zijn gaan we borst en bicep trainen.
Heb me voor het eerst gewogen na de eerste 8 dagen en ben 2 kilo afgevallen. Maar dit keer geen twijfel :D
Weet dat het ook vocht is eet bijna geen zout immers;) en het vet onder op de beuk en achter op de heupen begint voelbaar los te zitten.
Vertrouw volledig op mijn dieet van opa spier. Nog 4 weken en dan is het eerste evaluatie moment

Training ging niet naar mijn zin alle setjes netjes afgewerkt maar steeds het gevoel dat ik mijn pols niet goed stabiel kon houden.
Vooral met de dumbbells steeds het idee dat ik moest corigeren om niet door te knakken.
Maar al met al een redelijke training gehad. Vooral de biceps voel ik goed.

Borst:
Bankdrukken
incline dumbbell drukken
incline flys
bankdrukken met brede greep (licht gewicht hoop herhalingen)

bicep:
3 supersets
6 curls met cz stang/ 6 bicep curls met dumbbells/6 hammer curls

Morgen een rustdag ingelast want voel alle spieren een beetje sputteren en zondag ochtend weer rug

Laatst bewerkt:
Gisteren een junk en een rustdag. Was maar goed ook want de auto ging kapot dus was een beetje humeurig:mad:

Vandaag weer streng men dieet opgepakt en vanmorgen rug getraind. Jammer dat joellen niet mee kon. Ze heeft op het moment veel last van haar bekken inst:( Maar was wel verstandig. Hoop dat ze morgen wel mee kan want motiveert wel. Ze geeft nooit op en ik wil tijdens het trainen natuurlijk niet onder doen he:cool:

Rug ging goed had niet veel tijd dus in supersets getraind in een half uur klaar met een mega pomp en helemaal kapot heb nu al spierpijn.

Rug
Supersets steeds 4 keer gedaan met 6a8 herhalingen per oefening

1: Pulldown/ Frontpull down smal/ Roeien in machine

2: dumbbell roeien/ voorovergebogen staan en met de dumbeel zover mogelijk weg de grond aantikken en weer terug( geen idee wat de naam hiervan is)

3: Voorovergebogen halterroeien / Staand pull over (alleen onderste stuk)

Morgen schouders en triceps :D

Dieet verliep weer prima.
Vanavond schouders en triceps getraind. Helaas is jo ellen nog niet fit dus moet mezelf maar pushen, Ging niet helemaal super vandaag heb vandaag wel flink zwaar getraind maar niet in supersets die ik normaal doe als ik schouders train.
Miste dat echt brandende gevoel in mijn schouders:(
Triceps brande wel goed.

Schouders

nek press in smit machine
upwright row
side raises
front raises
Back raises met kabel
dumbbell shrugs

tricep

small drukken in smit machine
push down
push down met ogekeerde greep

Gisteren door mijn werk een verplichte rustdag:( Maar goed had redelijk veel spierpijn dus een ramp is het niet.
Vandaag benen getraind ging best lekker, oefeningen correct uitgevoerd gewichten iets omhoog gegooid en het tempo hoog gehouden. Dus al met al niet ontevreden.

Benen

supersets: leg extensions / full squat

supersets: deadlift / hack squat

Superstes: wandel lunches / staand kuitheffen.

Benen deden flink pijn :D

Morgen borst en bicep. Hoop dagt jo ellen weer meekan ze gaat gelukkig weer wat vooruit

Lekkere training, grtzz aan joellen en beterschap;)

Dieet ging vanavond wat minder. Overdag ging het wel prima.

Goed getraind vanavond. Heb geen biceps gedaan maar triceps bij borst. Heb elke keer last van mijn biceps als ik rug ga trainen en daarom ga ik die voortaan bij schouders doen. Is ff aankijken hoe dat gaat.

Verder heb ik met vlak dumbbell press steeds last. Als ik ga ligen met dumbbells van 36 Kilo krijg ik het begin van de eerste herhaling niet over het beginpunt. Heb geen spotter dus das lastig. Ik kan wel gewoon vrij makkelijk 8 goede herhalingen maken. Ook heb ik het gevoel dat mijn polsen op door knikken staan. (WIE HEEFT HIER EEN OPLOSSING VOOR ???) haald concentratie van de oefening weg.
Verder zwaar getraind blijf het wel lastig vinden om tot het gaatje te gaan met kracht zonder spotter.

Borst:

supersets. Vlak dumbbell drukken/ flys

supersets: schuindrukken smithmachine / peck dek

Dippen

Triceps:

smal drukken smithmachine
supesets: liggend tricepstrekken met ez stang / push down met omgekeerde greep
tr strekken met dumbbell

Morgen rug ben benieuwd of ik deze beter kan doen met frisse biceps

Laatst bewerkt:
Vandaag helemaal top. Jo ellen kon weer mee en nu ze een speciale fiets heeft zijn we maar op de fiets gegaan en dat ging prima:D
Rug training ging echt goed. Kon het echt merken dat ik gisteren geen biceps gedaan heb kon zwaarder trainen en merkte dat mijn rug meer aankan dan ik dacht:D Ik blij dus:cool:
Dieet ook prima gegaan alleen ipv de twee rijstenwafels op de sportschool een shake op met een eierkoek

Rug:
Pull down in de nek (5 goede herhalingen met 100 kilo:))

Pull down small front

voorovergebogen roeien

roeien op machine breed

roeien op machine smal

Morgen schouders en bicep

Terug
Naar boven