- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanxpas je voeding aan, na het avondeten eet je te weinig eiwit. Gooi die whey bij je rijstwafels en voeg 500 gram kwark toe, evt nog wat noten.

Nou nou winnen?He Ronald,
Leuk dat je een logje bij houd..
Knallen naar volgend jaar en dan ff de foto contest winnen (net als Jo ellen), dat is je doel ?
Daarna dan een "C" wedstrijd misschien?
Ik lees rustig mee, en als er vragen zijn weet je mij te vinden
SUC6 met je log!

Maar dankzij een PT van opa spier begint het zo beetje mijn sterke punt te worden
Niet te geloven dat ik zolang heb lopen aankloten maar ja that's the past.
Vandaag schouders en triceps,
Schouders zijn altijd mijn zwakke punt geweesd. Het lukte bijna nooit om ze echt goed te trainenMaar dankzij een PT van opa spier begint het zo beetje mijn sterke punt te worden
Niet te geloven dat ik zolang heb lopen aankloten maar ja that's the past.
Doe de schouders in 2 super sets en twee losse oefeningen. Doe deze achter elkaar doe en aan het eind krijg ik bijna geen gewicht meer omhoog zo vol zitten ze dan
Schouders
Superset 1
Schouderpres met dumbel/front raises
(laat de dumbbells tot net onder de schouders zakken en hef ze tot net iets boven mijn hoofd op een hoog tempo)
Superset 2
Front schouderpres met dumbel/ side raises
(hou de dumbbells voor me en stoot ze vanuit onder de schouder tot iets voven het hoofd op een hoog tempo)
Back raises
dumbbell shrugs
Triceps'
Dumbbell strekken boven hoofd
push down
push dowen met ogekeerde greep
Dieet gaat ook prima soms wat lastig om te zorgen dat ik op de juiste tijd kan eten.
Volgende maand het dieet weer evalueren met opa spier
Ja je zag het echt!!!wauw!!!
Jij gaat echt goed!!!!!![]()
Gym was helemaal uitgestorven dus kon de muziek hard zetten en me helemaal uitleven.
.Denk dat ik gewoon s'avonds twee kipfiletjes in de oven doe beetje Ketchup erbij
.
Vanmiddag benen getraindGym was helemaal uitgestorven dus kon de muziek hard zetten en me helemaal uitleven.
Na 40 minuten kon ik geen lunge meer maken en had ik echt een goede pomp. Zelfs aderen zichtbaar op mijn benen en das voor het eerst
Dieet gaat ook prima zaterdag is de eerste junkdag maar heb echt geen behoefte aan een junk en das ook voor het eerst.Denk dat ik gewoon s'avonds twee kipfiletjes in de oven doe beetje Ketchup erbij
.
Trainig
Omgekeerde hack squat
full squat
deadlift
pompsetjes leg extensions
wandel lunges
staand kuitheffen
![]()

en het vet onder op de beuk en achter op de heupen begint voelbaar los te zitten.
Maar was wel verstandig. Hoop dat ze morgen wel mee kan want motiveert wel. Ze geeft nooit op en ik wil tijdens het trainen natuurlijk niet onder doen he

Maar goed had redelijk veel spierpijn dus een ramp is het niet.
Geef het aanhaar door

) haald concentratie van de oefening weg.
Ik blij dus
)