AndroidHealthClinic

Ronald30 een jaar knallen

Hehe, goed dat je weer geknalt hebt! Ziet er goed uit:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, goed dat je weer geknalt hebt! Ziet er goed uit:thumbs:
thanx

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Had do en vrijdag extra gegeten maar ook veel te zout terwijl ik nu al weken nergens zout aan toe voegde.
Mijn lichaam heeft echt gereageerd. heb volop vocht vastgehouden en het wordt nu pas iets minder. Mijn trouwring knelde helemaal af terwijl ik heb vaak bijna verlies. Hoefde maar iets te doen of het zweet brak me uit en had last van mijn gewrichten.
Schrok er wel van mijn lichaam heeft nog nooit zo gereageerd. Ben nu weer helemaal schoon aan het eten en lesje is wel geleerd. Twee daagjes rust om goed te herstellen van aale kleine pijntjes en morgen gaan we weer knallen met benen:D

Is geen benen geworden vandaag. Was gisteren door mijn rug gegaan maar het viel vandaag wel mee voor de zekerheid benen naar donderdag verschoven.
Vandaag dus borst en triceps gedaan. Borst vandaag geen supersets maar gewoon de oefeningen achter elkaar gaf iets minder goed gevoel maar was voor de afwisseling wel luek. Hierna triceps. wat niuewe manieren gekregen van de instructeur en moet zeggen ze stonden goed in de fik:D
Dieet prima gegaan net als gisteren het vocht en opgeblazen gevoel zijn weer helemaal weg;)

BORST

Bankdrukken
Schuindrukken smith machine
Dumbbell flyes
Dumbbell pull over

TRICEPS

Push down (een soort superset waarbij je na elke tien herhalingen de positie van je armen iets veranderd)

Push duwn met omgekeerde met enkel handvat.

:fire:
Morgen rug:D

Hehe..lekkere pomp in je borst gehad gisteren?:)

Succes met je rugtraining!

Vanavond lekker rug en biceps getraind. eerst de roei oefeningen gedaan en daarna de pull dows was weer eens wat anders en een goed gevoel.
Dieet gaat ook goed alleen in de avond blijft het pittig zit je lekker op de bank film te kijken en dan heb je geen grote maaltijden meer:rolleyes:

RUG:

Halter roeien

Dumbbell roeien

supersets: pulldown in de nek / pulldown smal voor

Pull over staand

BICEPS

Supersets: bicep curl met ez stang / achterovend hangend dumbbell curl

Supersets: curl met ez stang en omgekeerde greep / Hammer curl

HEy, hoe gaat hier?
Haha, ja die film-momenten... als ik het weet, dan plan in de nootjes daar :D En anders aan de wortel en een theetje:nanner:

waarom post je btw geen gewichten of herhalingen, vroeg ik me af... Neem aan dat je je eigen progressie wel bijhoudt?

HEy, hoe gaat hier?
Haha, ja die film-momenten... als ik het weet, dan plan in de nootjes daar :D En anders aan de wortel en een theetje:nanner:

waarom post je btw geen gewichten of herhalingen, vroeg ik me af... Neem aan dat je je eigen progressie wel bijhoudt?
Zie het nut niet zo om elk gewicht en herhaling bij te houden.
Ik train vaak op een hoog tempo en weinig rust regelmatig supersets en dan teld voor mij het gevoel. Als ik bv gewoon dumbbell druk kan ik redelijk wat herhalingen maken met dumbbells van 36k maar als ik ze in supersets zonder rust met flyes doe ben ik blij als ik aan het eind nog een aantal reps met bv 26 kilo kan maken zo vol zitten mijn spieren dan. Het maakt ook nog uit in welke volgorde ik de oefeningen doe. Dus het zegt mij niet zo veel ik train altijd goed zwaar en ga af op mijn gevoel.
Ik weet wel wat ik ongeveer kan en af en toe probeer kijk ik ook wel eens of ik sterker ben geworden maar het is bb dus de spiegel telt:D

Evenentjes niet gepost maar wel gewoon getraind

Vanmorgen lekker borst getraind met triceps.
Blijf het gevoel houden dat ik sterker ben in mijn borst maar dat mijn voorste schouder koppen het op een gegeven moment niet meer volhouden. Maar ik moet toegeven dat het wel al een stuk beter gaat dan 6 maanden terug toen liepen mijn schouders helemaal achter.

BORST

supersets: Incline dumbbell press / incline dumbbell flyes

supersets: chest press(macine) breed / zelfde maar dan smal

kabel flyes

triceps:

dippen

press down in superste door steeds de positie van mijn armen iets te veranderen. brand als de ziekte:D

Morgen weer rug biceps. Jo ellen gaar ook weer mee gelukkig. Zo en nu lekker aan de kip en rijst:meal:

Vandaag even kort maar krachtig getraind in een paar oef helemaal kapot.

Was weer laggen want ik ga altijd op mijn knieën zitten voor de pulldown omdat ik net iets te lang ben en mij dan niet kan volledig kan strekken als ik gewoon zit.
Gevolg dat als ik boven de 100 kilo pak ik goed moet zorgen dat ik mijn klem zet onder de zitting. Dat deed ik dus ff niet goed en bij herhaling 6 schoot ik dus ff de lucht in :D

Rug.

Pull down

Pull down front omgekeerde greep

roeien op machine

Biceps

Supersets: bicep curl met ez heel langzaam uitgevoerd / Dumbbell curl steeds het stoeltje iets meer naar achter gezet

Dieet ging minder had nog geen boodschappen gedaan (dom) dus opgelosd met veel brood en eiwit shakes

vanavond super schouders en triceps gedaan. Echt op de pomp getraind met wat lichtere gewichten en een hoog tempo maar wel correct uitgevoerd.;)
Het brande echt schouders waren helemaal vol en zat echt geen herhaling meer in.
dieet loopt niet helemaal ivm de vakantie ben blij als de ritme en regelmaat;) weer terug is volgende is

SCHOUDERS
SUPERSETS: dumbbell press/front raises
SUPERSETS: dumbbellpres front/ side raises
back raises
shrugs ( met 50 kilo dumbbells maar was eigenlijk iets te zwaar:D )

TRICEPS
smal bankdrukken
push down met steeds andere positie armen

Gelukkig ging het met jo ellen ook weer super. Ben blij voor je meid

Morgen vroeg op om te eten want om 09:30 zwaar benen trainen:eek:

Vanmorgen op tijd op en 0700 aan de eerste maaltijd. Daarna gekookt voor twee dagen dat scheeld morgen weer. Om 0900 weer gegeten en naar de gym.
Goede been training gehad, ging echter niet super had duidelijk minder energie dan later op de dag en dat merkte ik wel in de gewichten echter wel een goede pomp en brandende kuiten.

Benen

Full squat

omgekeerde hack squat

leg extensions

supersets Zittend / staand kuitheffen.

Morgenochtend samen met jo ellen borst en triceps :D

Vanmorgen borst en triceps getraind. Man wat heet heb maar op een iets minder hoog tempo getraind maar wel tot het gaatje met herhalingen he :D
had een goede pomp triceps ook lekker.
Had last om mijn pols recht te houden dus niet te zwaar gegaan met de dumbbells (32 kilo) dan maar meer herhalingen:rolleyes:

BORST
Vlak dumbbell drukken

Incline dumbbell drukken

smal drukken op Machine

kabel flyes

Triceps

4 setjes push down tot falen
.. .. met omgekeerde greep

Morgen rug:cool:

Rug en biceps gingen echt super vanavond. Was weer in slaap gevallen en had zo twee maaltijden gemisd:mad: en had dus verwacht weinig kracht en energie te hebben:( maar het ging echt goed. Was weer super benauwd was weer zeiknat van het zweet.:p

RUG'

Halter roeien

Roeien op machine

Pull down

Pull down smal
(6 keer 100kg voor het eerst:p )

pull over op latt pully

Biceps

Supersets curl met ez stang / dumbbell curl

Supersets curl met omgekeerde greep met ez ztang / hammer curls

Morgen een rustdag om eens lekker te groeien.

FFF een paar dagen niet kunnen loggen.
Zaterdag rustdag gehad en dus niet veel over te melden

Zondag schouders en triceps getraind. wat anders getraind dan normaal want alles was bezet. Vaknties zijn duidelijk weer voorbij. Jo ellen en ik allebei de pest er in maar vanmorgen een spierpijn niet normaal. Trouwens ook in onze onderarmen maar waarvan????? we hebben geen idee:p

Maandag:
Opa spier gefeliciteerd met je verjaardag en weer opa worden.

Vanavond benen getraind. Was echt een gekke gewaarwording ze branden niet maar ze waren wel helemaal leeg leek wel of alle energie er uit liep.
Baalde ook dat ik met squaten maar niet sterker wordt terwijl ik met de hack squat en de leg press wel steeds sterker wordt. Zodra ik zwaarder probeer tegaan met squaten dan kan ik hem gewoon niet meer correct uitvoeren kan wel netjes doorzakken tot een full squat maar omhoog komen ziet er niet meer uit zwabber met mijn hele boven lichaam. Ook durf ik niet veel verder omdat ik geen spotter heb:( Probeer hety nu maar met meer een goed hanteerbaar gewicht en meer herhalingen en dan komt het gevoel ook wel en dan met de andere oef steeds zwaarder.

BENEN:

squat

omgekeerde hack squat

leg press metr smalle stand

supersets leg extensions / lunges

staand kuitheffen: drop sets vanaf 120 kilo tot aan het eind nog maar 1herhaling met 50 kilo

Morgen ochtend borst en biceps

Vakantie is ook voorbij dus het dieet is weer tot in de puntjes verzorgt
Ga zo mijn kip voor de komende twee dagen in de oven doen

NOg steeds lekker bezig. Ja, soms heb je gewoon effe een plafond waar je niet doorheen komt... maar het komt wel! Spotter is wel handig, kan je niet iemand in je gym vragen??

NOg steeds lekker bezig. Ja, soms heb je gewoon effe een plafond waar je niet doorheen komt... maar het komt wel! Spotter is wel handig, kan je niet iemand in je gym vragen??
Ja maar er zijn niet veel mensen bij ons op de gym die weten hoe je moet spotten bij een squat. en moet er wel op kunnen vertrouwen

Gisteren borst en biceps getraind. Lekker pittig gemaakt alleen geen spierpijn vandaag:( maar ik weet dat het een goede training is geweesd.

Vanavond rug getraind. Training meer gericht op de dikte omdat mijn rug wel steeds wijder wordt maar nog wel vrij plat. Was lekker maar voelde ook heel anders maar wel echt een pomp achter op de rug:eek:

Rug

Deadlifts

barrel row

roeien op machine

volledige pull over op de lat pully

Pull down front ( achterover hellend zodat het tussen pull down en roeien inzat

Morgen schouders en triceps

Ga zondag foto's maken ben wel benieuwd of ik meer massa kan zien

:eek::eek::eek: spierpijn in mijn rug :D:D:D

Vanavond schouders getraind en triceps Ging niet super ga twee rustdagen houden om ff goed te herstellen en dan weer vollop ertegen aan:)

schouders

front schouder drukken in smith machine

smal dumbbell pres front

zijwaarts heffen in machine

dumbbell heffen front

Triceps

Push down

ligend triceps strekken

dumbbell kick backs

En nu rust:zzz:

Terug
Naar boven