Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey! Late reactie, zie nu je log pas, maar eu: Succes!!!
Super dat je Joellen hebt, echt een super motivator!
Inderdaad traint wel lekker. we kunnen elkaae met het dieet en trainen flink opnaaien
We willen natuurlijk niet voor elkaar onderdoen dus was blij dat ze vandaag weer kon trainenInderdaad traint wel lekker. we kunnen elkaae met het dieet en trainen flink opnaaien
We willen natuurlijk niet voor elkaar onderdoen dus was blij dat ze vandaag weer kon trainen
...
Je gaat echt goed! die knop is bij jou ook echt om... baal,baal

uitsloverUitslover...
Je gaat echt goed! die knop is bij jou ook echt om... baal,baal
![]()
Zag je wel vol bewondering kijken
Hahaha, lekker stel! Goed hoor beetje gezonde competitie

Hahaha, lekker stel! Goed hoor beetje gezonde competitie
Mijn man traint 2, hooguit 3 keer per week, vooral vanwege conditie en gezondheid... vooral omdat hij zoiets heeft van, het is goed voor je, maar het is echt niet zijn hobby. Verder niet erg natuurlijk, maar zoals bij jullie is wel gaaf als je beide die drive hebt en elkaar op kunt naaien!
en dan wordt die vanzelf fanatiek
)

Lekker bezig!Gewoon samen met hem gaan en hem er dan uit trainen. Dat raakt zen ego vast wel en dan wordt die vanzelf fanatiek
ja ja ... BB is meer dan een beetje met het ijzer spelen heLekker bezig!
Sja... zo werkt zijn ego niet. Wat hem juist zo leuk maakt... En ben toch wel blij dat ie in ieder geval iets doet (is namelijk echt geen KT-type). We hebben het wel heel erg met muziek!
Als je het maar gezillig hebt samen toch
Thanx heb er ook wel vertrouwen in. Schommel altijd veel in gewicht als ik net begin met een dieet en ga dan twijfelen. Maar nu doorzetten en kijken hoe mijn lichaam blijft reagerenJe bent goed bezig hier! Dat gewicht komt wel weer in orde makker!![]()
Vanmorgen gewogen. weeg nu 98.9 dus heb weer wat gewicht terug. Trek er geen conclusies uit na twee weken. Hoop dat volgende week ik iemand mijn v% kan laten meten.
Vandaag een rustdag is ook weer nodig want heb overal kleine pijntjes Vooral in mijn schouders. Heb gisteravond gewerkt en moet vanmiddag weer werken tot morgen 09:30 dus deze ochtend wodt het relaxen
Dieet gaat goed moet , als ik een keer laat wakker ben dan laat ik het brood met ontbijtkoek weg om uit te komen met de tijden. Krijg netjes na 1,5 uur trek en na 2 uur ga ik eten. Maak regelmatig nu kipfilets klaar van de lidl is per kilo toch weer 2,5 euro goedkoper dan kalkoenfilet(broodbeleg). Wordt al een echte keukenprins sta elke ochtend een uur in de keuken![]()

het is nu drie uur later rn mijn benen zitten nog vol. Moet toegeven dat ik kuiten niet zo heel goed gedaan heb maar had echt geen enrgie meer en was gewoon misselijk

Is het een keer andersom hahaha slaapkop. Had me verslapen op mijn werk werdt pas 0645 wakker en de actieve dienst begint om 0700 is me nog nooit overkomen maar heb toch op tijd gegetenGoede morgen,
wakker worden je moet ETEN!!!
hihihihi ik heb allang mijn brinta op hoor
tot straks lieverd!![]()

hahaha, je hebt je benen flink op hun fl**ker gegeven!!! Goed man!
SPIERPIJN??
Ja was een lekkere training. Spierpijn viel redelijk mee maar ze waren gisteren wel helemaal futloos Moest op mijn werke trap op trap af
dat viel niet mee

schouders en bicepsJa wel langzaam maar zeker. Eind augustus ga ik weer verglijkings foto's maken.Hey lekker bezig!!! Merk je vooruitgang in/aan je fysiek?