AndroidHealthClinic

Ronald30 een jaar knallen

Hey! Late reactie, zie nu je log pas, maar eu: Succes!!!
Super dat je Joellen hebt, echt een super motivator!

• Topic Starter Topic Starter
Hey! Late reactie, zie nu je log pas, maar eu: Succes!!!
Super dat je Joellen hebt, echt een super motivator!
:D Inderdaad traint wel lekker. we kunnen elkaae met het dieet en trainen flink opnaaien:D We willen natuurlijk niet voor elkaar onderdoen dus was blij dat ze vandaag weer kon trainen

:D Inderdaad traint wel lekker. we kunnen elkaae met het dieet en trainen flink opnaaien:D We willen natuurlijk niet voor elkaar onderdoen dus was blij dat ze vandaag weer kon trainen

Uitslover;)... :kiss: Je gaat echt goed! die knop is bij jou ook echt om... baal,baal;):p:D:)

uitslover??? Zag je wel vol bewondering kijken;)
Hahaha, lekker stel! Goed hoor beetje gezonde competitie :p
Mijn man traint 2, hooguit 3 keer per week, vooral vanwege conditie en gezondheid... vooral omdat hij zoiets heeft van, het is goed voor je, maar het is echt niet zijn hobby. Verder niet erg natuurlijk, maar zoals bij jullie is wel gaaf als je beide die drive hebt en elkaar op kunt naaien!

Hahaha, lekker stel! Goed hoor beetje gezonde competitie :p
Mijn man traint 2, hooguit 3 keer per week, vooral vanwege conditie en gezondheid... vooral omdat hij zoiets heeft van, het is goed voor je, maar het is echt niet zijn hobby. Verder niet erg natuurlijk, maar zoals bij jullie is wel gaaf als je beide die drive hebt en elkaar op kunt naaien!

Gewoon samen met hem gaan en hem er dan uit trainen. Dat raakt zen ego vast wel;) en dan wordt die vanzelf fanatiek

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

kort berichtje vandaag.
Heb vandaag schouders en biceps getraind. ging op zich goed allen beetje minder dat zo instructeur die volgens mij nooit een dumbbell heeft aangeraakt steeds komt zeggen dat het anders moet.
(Een manier van trainen die bij willem jonkman vandaan komt was volgens hem geen goede:rolleyes:)

Schouders

supersets: press breed/press front (in machine met vrije gewichten)

supersets: milatary press/ upwright row breed

supersets: back raises/front raises

bicep

supersets. bicep curl met ez/ dumbbell curl

hamer curl

Vanmorgen gewogen. weeg nu 98.9 dus heb weer wat gewicht terug. Trek er geen conclusies uit na twee weken. Hoop dat volgende week ik iemand mijn v% kan laten meten.
Vandaag een rustdag is ook weer nodig want heb overal kleine pijntjes Vooral in mijn schouders. Heb gisteravond gewerkt en moet vanmiddag weer werken tot morgen 09:30 dus deze ochtend wodt het relaxen:)

Dieet gaat goed moet , als ik een keer laat wakker ben dan laat ik het brood met ontbijtkoek weg om uit te komen met de tijden. Krijg netjes na 1,5 uur trek en na 2 uur ga ik eten. Maak regelmatig nu kipfilets klaar van de lidl is per kilo toch weer 2,5 euro goedkoper dan kalkoenfilet(broodbeleg). Wordt al een echte keukenprins sta elke ochtend een uur in de keuken:D

ja ja ... BB is meer dan een beetje met het ijzer spelen he :p Lekker bezig!
Gewoon samen met hem gaan en hem er dan uit trainen. Dat raakt zen ego vast wel en dan wordt die vanzelf fanatiek

Sja... zo werkt zijn ego niet. Wat hem juist zo leuk maakt... En ben toch wel blij dat ie in ieder geval iets doet (is namelijk echt geen KT-type). We hebben het wel heel erg met muziek!

ja ja ... BB is meer dan een beetje met het ijzer spelen he :p Lekker bezig!

Sja... zo werkt zijn ego niet. Wat hem juist zo leuk maakt... En ben toch wel blij dat ie in ieder geval iets doet (is namelijk echt geen KT-type). We hebben het wel heel erg met muziek!

Kan niet alles hebben ;) Als je het maar gezillig hebt samen toch:D

Je bent goed bezig hier! Dat gewicht komt wel weer in orde makker!:)

Je bent goed bezig hier! Dat gewicht komt wel weer in orde makker!:)
Thanx heb er ook wel vertrouwen in. Schommel altijd veel in gewicht als ik net begin met een dieet en ga dan twijfelen. Maar nu doorzetten en kijken hoe mijn lichaam blijft reageren

Vanmorgen gewogen. weeg nu 98.9 dus heb weer wat gewicht terug. Trek er geen conclusies uit na twee weken. Hoop dat volgende week ik iemand mijn v% kan laten meten.
Vandaag een rustdag is ook weer nodig want heb overal kleine pijntjes Vooral in mijn schouders. Heb gisteravond gewerkt en moet vanmiddag weer werken tot morgen 09:30 dus deze ochtend wodt het relaxen:)

Dieet gaat goed moet , als ik een keer laat wakker ben dan laat ik het brood met ontbijtkoek weg om uit te komen met de tijden. Krijg netjes na 1,5 uur trek en na 2 uur ga ik eten. Maak regelmatig nu kipfilets klaar van de lidl is per kilo toch weer 2,5 euro goedkoper dan kalkoenfilet(broodbeleg). Wordt al een echte keukenprins sta elke ochtend een uur in de keuken:D

Goede morgen,
wakker worden je moet ETEN!!!:windup::windup::windup::windup:
hihihihi ik heb allang mijn brinta op hoor:p:p:p:D
tot straks lieverd!:kiss:

Man wat was het druk in de sportschool. Moest even improviseren met de been training maar de training niet minder zwaar :D het is nu drie uur later rn mijn benen zitten nog vol. Moet toegeven dat ik kuiten niet zo heel goed gedaan heb maar had echt geen enrgie meer en was gewoon misselijk:p

benen

Supersets: leg extentions / squat
geen rust er tussen en na twee setjes al aan het branden

supersets: leg extentions / omgekeerde hack squat

supersets: leg extensions / wandel lunges met twee 6 kilo dumbbells
Kon aan het eind geen lunge meer maken techniek zag er echt niet meer uit:rolleyes:

Staand kuitheffen: leek nergens meer op

Morgen ochtend borst en triceps met jo ellen
Zo nu nog ff een shake voor het slapen

Goede morgen,
wakker worden je moet ETEN!!!:windup::windup::windup::windup:
hihihihi ik heb allang mijn brinta op hoor:p:p:p:D
tot straks lieverd!:kiss:
Is het een keer andersom hahaha slaapkop. Had me verslapen op mijn werk werdt pas 0645 wakker en de actieve dienst begint om 0700 is me nog nooit overkomen maar heb toch op tijd gegeten :p

hahaha, je hebt je benen flink op hun fl**ker gegeven!!! Goed man!
SPIERPIJN??

hahaha, je hebt je benen flink op hun fl**ker gegeven!!! Goed man!
SPIERPIJN??
:D Ja was een lekkere training. Spierpijn viel redelijk mee maar ze waren gisteren wel helemaal futloos Moest op mijn werke trap op trap af :eek: dat viel niet mee

Gisteren niet gepost omdat ik late dienst had. Heb gisteren borst getraind en geen supersets gedaan merkte dat ik wel sterker geworden ben en was ook een goede training maar had geen echt goed gevoel. Toch de volgende ochtend een redelijk spierpij:)

Vanavond rug getraind. Man wat was het benauwd. Heb een goede training gehad maar het zweet spoot in het rond. Snelle maar zware traing in supersets is toch wel erg lekker. aheb er nog 4 setjes kuitheffen achteraan gedaan want dat is wel een beetje een zwak punt;)

RUG

Superset: Pulldown achter / pulldown smal voor

Superset: Smal roein machine / Dumbbell zover mogelijk vooruit gooien en weer terug trekken

Supersets: Halter roeien(brede greep) / Pull over op lat pully machine

Rug was hierna helemaal leeg heb nog even uitgebreid gerekt

KUITEN :

staand kuitheffen

Dieet gaat nog steeds prima kan het goed volhouden
Morgen een rustdag want ik ga een heg uit de tuin graven vrijdag :wl:schouders en biceps

Laat die rustdag maar weg. een hele dag staan spitten, zagen en aan boom stronken trekken. Cardio en kracht training ineen. Was helemaal kapot.

Gisteren en vandaag wat extra gegeten bij mijn dieet. Waren de eerste twee vakantie dagen en vandaag heel de dag in het zwembad gezeten met de kids en ook wat gesmokkeld.

Training ging but Had nog allemaal kleine pijntjes kreeg een schijf op mijn teen en een vinger tussen twee dumbbells heel de gym leeg ivm de warmte denk ik. Maar denk toch wel redelijk gevoel in schuoders en biceps.

schouders

supersets: schouder drukken in smith machine / upwright row met brede greep

supersets: schouder drukken smal voor / side raises

Kabel back raises

dumbbell shrugs

Biceps:

supersets: curls met ez stang smal / hierna breed

Hey lekker bezig!!! Merk je vooruitgang in/aan je fysiek?

Hey lekker bezig!!! Merk je vooruitgang in/aan je fysiek?
Ja wel langzaam maar zeker. Eind augustus ga ik weer verglijkings foto's maken.
Heb helaas achter op mijn heupen en op mijn borstspieren van dat hardnekkig vet maar dat komt wel als ik echt ga cutten. Voorlopig wil ik vooral groeien zonder vetter te worden.
Begin in iedergeval overal aders te zien. De progressie van jo ellen zit er echter NOG niet in

Terug
Naar boven