Fitness Seller

Ronald30 een jaar knallen

haha, klinkt een als een brutte training.
was je jarig? in dat geval gefeliciteerd nog:hb:

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik dacht vanmorgen helemaal het mannetje te zijn met de spierpijn.
Das nu wel anders, Heb het gevoel of mijn hamsterings de helft korter zijn overal voeld. het voeld beurs en steekt het. Als ik heb gezeten loop ik helemaal als een oud wijf:p
Zag er niet uit op de sportschool maar ja. had ook nog steeds zwaar spierpijn in de borst dus schouders liep echt niet Maar rug wel gelukkig.
alles op de panata free weight Machines gedaan zwaar en intensief Had ook echt een goede pomp en was helemaal leeg Maar de spierpijn stond een echt goede training in de weg:rolleyes: Jo ellen ging er ook flink tegenaan dus dat motiveerde gelukkig :D
Morgen goed herstellen maar

No Pain, No Gain...:p:D

(Sterf zelf ook van de spierpijn;))

No Pain, No Gain...:p:D

(Sterf zelf ook van de spierpijn;))

Dan moet ik deze week wel heel veel gain hebben:cool:

Is wel even schakelen om dan weer in je eigen sportschool te trainen. Lijkt me geweldig om ook elke dag bij willem te trainen. Wie weet ooit in de toekomst anders kom ik één keer in de maand met jou mee trainen:D

Morgen om 09:00 in de sportschool zijn. Ga met jo ellen borst en armen trainen. Moet er flink tegenaan. Heb met haar gewed ze zegt dat ik het niet volhou met dieet en trainen als zij met de beach proof. NIET DUS.

Morgen allebei vet % meten en kom maar op :D

Altijd leuk zo'n ''wedstrijdje'' hahah :D!

:mad: Gisteren ziek wakker geworden :kots:Heel de dag gekotst en voor pampus op bed gelegen. Ben wel gelijk 3 kilo lichter maar dat zal wel vooral vocht zijn. Kan nog steeds niet eten hoop zo snel mogelijk weer goed te kunnen eten en trainen:D

Laatst bewerkt:
beterschap ronald! goed uitzieken en binnen de kortste tijd weer knallen

Hey Ronald, wat hoor ik ziek?

Maakt niet uit, een paar dagen rust is ook niet zo erg..
Luister naar je lichaam en sterk goed aan, voordat je weer gaat knallen..

Beterschap, vriend!

Ben je nog steeds ziek, of gaat het al wat beter?

Eten blijft sinds gisteren weer binnen dus dan gaat het snel weer beter. Heb nog wat weinig energie maar dat komt wel weer en dan weer knallen:D
Goed om te horen, vannacht vroeg na bed en uitrusten, maar dat zal je wel al hebben gedaan. Ik kijk uit naar je volgende training;)

Vandaag schouders en rug getraind Man wat viel dat tegen je lichaam krijgt echt een klap van eventjes ziek zijn.
Zat geen kracht, intensiteit en pomp in. Morgen nog even trainen en dan het weekend goed rusten en dieet volgen hoop dat het daarna weer goed gaat.

Schouders:
schouder drukken op de smith machine
supersets: Side en front raises
.. upwright row / back raises
achterkant met kabel ( voor de pomp die niet kwam)

rug
Barrel row
dumbbell voor je uit gooien en terug trekken ( voor rek op lats )
Supersets: staand pull over op pull down apparaat / Pull down op pannata machine

Goed om te horen dat je weer beter bent, die kracht komt vanzelf komende week wel weer;)
En die 2e Rug oefening, is dat gewoon Dumbbell-Row?

Goed om te horen dat je weer beter bent, die kracht komt vanzelf komende week wel weer;)
En die 2e Rug oefening, is dat gewoon Dumbbell-Row?
nee die heb ik ook van willem jonkman.

Je neemt een dumbbell (gewicht moet je ff zelf aanvoelen) Ga met je benen iets gebogen en uit elkaar staan en leun voorover.
Neem een punt voor je op de grond en tik deze aan met de dumbbell gelijk terug halen tussen je benen en weer naar voren de grond aan tikken. Het gaat om de rek op de lats dus zover mogelijk voor je uit.

Dit is een warrig verhaal. Maar als het goed is staat en op you tube een rug training door willem jonkman waarin deze oefening voorkomt

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=O5QPKQvULLk

Gevonden ergens bij 3 minuut 25

nee die heb ik ook van willem jonkman.

Je neemt een dumbbell (gewicht moet je ff zelf aanvoelen) Ga met je benen iets gebogen en uit elkaar staan en leun voorover.
Neem een punt voor je op de grond en tik deze aan met de dumbbell gelijk terug halen tussen je benen en weer naar voren de grond aan tikken. Het gaat om de rek op de lats dus zover mogelijk voor je uit.

Dit is een warrig verhaal. Maar als het goed is staat en op you tube een rug training door willem jonkman waarin deze oefening voorkomt

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Gevonden ergens bij 3 minuut 25
Intressante beweging, wat voor gewicht gebruik jij hier bij?
kan ik mijn gewicht ongeveer inschatte als ik hem eens zou doen.
Ik neem aan dat deze beweging voor de dikte van je lats is? of meer de lengte

alweer bedankt voor het opzoeken! hellaas kan ik je hier geen karma voor geven

Intressante beweging, wat voor gewicht gebruik jij hier bij?
kan ik mijn gewicht ongeveer inschatte als ik hem eens zou doen.
Ik neem aan dat deze beweging voor de dikte van je lats is? of meer de lengte

alweer bedankt voor het opzoeken! hellaas kan ik je hier geen karma voor geven

graag gedaan.
is vooral voor de wijdte van de lats. Ik gebruik meestal tussen de 20 en 25 kilo maar het gaat er vooral om dat je goed de rek voeld als je hem naar voren gooit.
Je krijgt nog een keer karma terug hoor maar moet eerst nog wat rond strooien voor het weer kan:D

Gisteren rug en schouderswezen trainen want vandaag gaan er twee verstandskiezen uit. Denk dat ik daarna geen zij heb :D

Was een lekkere training en aan de spierpijn te voelen redelijk functioneel

rug
Deadlifts (5 x 12 a 15 met 120 kg )

Bent over barell row ( 4 x 10 a 12 met 60 kg rug horizontaal met vloer

dumbbell row (5 x`12 a 15 oplopend van 32 tot 40 kg)

Supersets breed en smal pull down op panata free weight

Schouders

Supersets: dumbbell schouderdrukken/ voorwaarts dumbbell heffen (beide tot falen geen rust tussen sets)
voordumbbell schouder drukken / zijwaarts dumbbell heffen (beide tot falen geen rust tussen sets)

nette deadlift 5setjes met 120KG
doe ik je ''nog'' niet na

Terug
Naar boven