- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jo ellen ging er ook flink tegenaan dus dat motiveerde gelukkig 
No Pain, No Gain...
(Sterf zelf ook van de spierpijn)

Ja zeker
We kunnen elkaar atltijd goed scherp houden en als je weet hoe fanatiek zij is als ze een doel heb moet ik er echt tegenaanEten blijft sinds gisteren weer binnen dus dan gaat het snel weer beter. Heb nog wat weinig energie maar dat komt wel weer en dan weer knallen

Goed om te horen, vannacht vroeg na bed en uitrusten, maar dat zal je wel al hebben gedaan. Ik kijk uit naar je volgende trainingEten blijft sinds gisteren weer binnen dus dan gaat het snel weer beter. Heb nog wat weinig energie maar dat komt wel weer en dan weer knallen![]()

nee die heb ik ook van willem jonkman.Goed om te horen dat je weer beter bent, die kracht komt vanzelf komende week wel weer
En die 2e Rug oefening, is dat gewoon Dumbbell-Row?
Intressante beweging, wat voor gewicht gebruik jij hier bij?nee die heb ik ook van willem jonkman.
Je neemt een dumbbell (gewicht moet je ff zelf aanvoelen) Ga met je benen iets gebogen en uit elkaar staan en leun voorover.
Neem een punt voor je op de grond en tik deze aan met de dumbbell gelijk terug halen tussen je benen en weer naar voren de grond aan tikken. Het gaat om de rek op de lats dus zover mogelijk voor je uit.
Dit is een warrig verhaal. Maar als het goed is staat en op you tube een rug training door willem jonkman waarin deze oefening voorkomt
---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------
Gevonden ergens bij 3 minuut 25
Intressante beweging, wat voor gewicht gebruik jij hier bij?
kan ik mijn gewicht ongeveer inschatte als ik hem eens zou doen.
Ik neem aan dat deze beweging voor de dikte van je lats is? of meer de lengte
alweer bedankt voor het opzoeken! hellaas kan ik je hier geen karma voor geven