Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Simpel per oefening doe ik 3 a 4 sets. De eerste of de eerste twee zijn om op te warmen/ wennen aan de oefening/voelen of het gewicht zwaar of licht voelt etc. En dan doe ik daar +- 12 reps mee. Daarna ga ik een stapje hoger in gewicht en doe ik daar +-10 reps mee en met de laatste set is het gewoon knallen met +- 8 reps. Haal je daar meer dan 10 reps was het te licht
gister nog leuke pr gehaald met dippen 8xbw+25 kg so hardcore
Als je ze niet kan moet je het gewoon proberen. De eerste keer kan je er eentje en na een tijd 2 etc.
Op jouw gewicht en vet% is dat wel lekker ja!
Dankjewel denk ik. 

....De trainingen gaan er dan ongeveer zo uitzien:Dag 1 Borst, schouder,triceps
Incline dumbbell press
dumbbell fly
cable crossover
shoulder press
side raise
bent over raise
pushdown
overhead extension
Dag 2 benen,rug,biceps
squat
leg extension
walking lunges
standing calve raises
lat pulldown
seated row tot onder borst
deadlift
dumbbell curl
scott curl
Dag 3 borst,schouder,triceps
incline dumbbell press
bench press
incline cabel fly
cable side raises
upright row
bent over cable raise
rope pushdown
lying tricep extension
Dag 4 benen,rug,biceps
squat
leg curl
walking lunges
standing calve raises
pull ups
bent over row tot onder de borst
seated rows
cable curl
concentration curls

Je kunt wel alles 2x in de week aanpakken maar dan vanuit verschillende hoeken ed. Maar dat leg ik je nog wel een x uit. Vaak zeggen personaltrainers dit omdat de meeste toch niet intensief trainen
Alle trainingen zijn pittigGo hard or go home.
Ben benieuwd wat ray er van vind 2 keer per week alle spieren zo trainen.
Daar hoef jij je ook niet druk om te maken, hoe je dat moet aanpakken, dat doet je begeleiding, jij moet het alleen netjes opvolgen.

Wat ik er van vind? Jwz hoelang je wel eens krom liep vd spierpijn. Je grote spiergroepen zijn dan lang niet hersteld. Tenzij je alles op 70% traint. Je benen er rug pak je nu ook niet volledig aan dus vind het zonde vd inspanning. De meeste pro's trainen ook alles maar 1x pw, waarom zou jij er dan wel harder op groeien.. Je bent zelfs naturel dus hersteld ook minder snelJe kunt wel alles 2x in de week aanpakken maar dan vanuit verschillende hoeken ed. Maar dat leg ik je nog wel een x uit. Vaak zeggen personaltrainers dit omdat de meeste toch niet intensief trainen
![]()

als je iets doet, moet je het goed doen! Vooral omdat jij je rug moet optrekken, dat gaat je op deze manier niet lukken . Personaltrainers zijn vaak mensen met alleen maar theorie..net als de theorie dat je spieren met 48-72uur hersteld zijn. Maar goed als het wel werkt ben je voor mij de eerste 

Als ik er ben en ook al heb ik me voorgenomen een herstel training te doen word het alsnog een zware training. Het enigste wat ik nu doe is rust wat minder en af en toe een oefening minder ivm de tijd.
Misschien 

Waar werk je man, kom ik ook spotten.