Fitness Seller

Rox92 Beastmode Trainingslog

hahaha sterk bezig man. En principe van top set leg me eens uit?

• Topic Starter Topic Starter
Simpel per oefening doe ik 3 a 4 sets. De eerste of de eerste twee zijn om op te warmen/ wennen aan de oefening/voelen of het gewicht zwaar of licht voelt etc. En dan doe ik daar +- 12 reps mee. Daarna ga ik een stapje hoger in gewicht en doe ik daar +-10 reps mee en met de laatste set is het gewoon knallen met +- 8 reps. Haal je daar meer dan 10 reps was het te licht ;)

gister nog leuke pr gehaald met dippen 8xbw+25 kg so hardcore

Simpel per oefening doe ik 3 a 4 sets. De eerste of de eerste twee zijn om op te warmen/ wennen aan de oefening/voelen of het gewicht zwaar of licht voelt etc. En dan doe ik daar +- 12 reps mee. Daarna ga ik een stapje hoger in gewicht en doe ik daar +-10 reps mee en met de laatste set is het gewoon knallen met +- 8 reps. Haal je daar meer dan 10 reps was het te licht ;)

gister nog leuke pr gehaald met dippen 8xbw+25 kg so hardcore

Lekker die dips man. :thumbs:

Ik deed eerst altijd met ondersteunend gewicht. Had wat bij Miss H gelezen en dacht gewoon doen.
Kreeg er zomaar 4x8xBW uit. Een keertje 1x8 BW+10kg gedaan. Vond ik heel stoer.

Als je ze niet kan moet je het gewoon proberen. De eerste keer kan je er eentje en na een tijd 2 etc.

Op jouw gewicht en vet% is dat wel lekker ja!

Haha sorry was als een compliment bedoelt maar kwam er misschien wat ongelukkig uit XD

een personal coach op mijn stage zei dat ik eens moest proberen elke spiergroep 2 keer per week te trainen. Elke dag dan 3 spiergroepen en dan 4 keer in de week trainen.
En hij wist dan zeker dat ik dan nog ging groeien haha. Dus of ik groei hier van als kool of ik overtrain mezelf :P

De trainingen gaan er dan ongeveer zo uitzien:
Dag 1 Borst, schouder,triceps
Incline dumbbell press
dumbbell fly
cable crossover

shoulder press
side raise
bent over raise

pushdown
overhead extension

Dag 2 benen,rug,biceps
squat
leg extension
walking lunges
standing calve raises

lat pulldown
seated row tot onder borst
deadlift

dumbbell curl
scott curl

Dag 3 borst,schouder,triceps
incline dumbbell press
bench press
incline cabel fly

cable side raises
upright row
bent over cable raise

rope pushdown
lying tricep extension

Dag 4 benen,rug,biceps
squat
leg curl
walking lunges
standing calve raises

pull ups
bent over row tot onder de borst
seated rows

cable curl
concentration curls

....De trainingen gaan er dan ongeveer zo uitzien:
Dag 1 Borst, schouder,triceps
Incline dumbbell press
dumbbell fly
cable crossover

shoulder press
side raise
bent over raise

pushdown
overhead extension

Dag 2 benen,rug,biceps
squat
leg extension
walking lunges
standing calve raises

lat pulldown
seated row tot onder borst
deadlift

dumbbell curl
scott curl

Dag 3 borst,schouder,triceps
incline dumbbell press
bench press
incline cabel fly

cable side raises
upright row
bent over cable raise

rope pushdown
lying tricep extension

Dag 4 benen,rug,biceps
squat
leg curl
walking lunges
standing calve raises

pull ups
bent over row tot onder de borst
seated rows

cable curl
concentration curls

Pittige trainingen.
Ik volg wat Raymond Simon mij opgeeft. ;)
Ik moet alleen hard werken aan mijn vet%. ****, weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken.
Voeding is schoon en alcohol is NUL. Train hard en met overgave. :rolleyes:

Alle trainingen zijn pittig ;) Go hard or go home.
Ben benieuwd wat ray er van vind 2 keer per week alle spieren zo trainen.

Daar hoef jij je ook niet druk om te maken, hoe je dat moet aanpakken, dat doet je begeleiding, jij moet het alleen netjes opvolgen.

Wat ik er van vind? Jwz hoelang je wel eens krom liep vd spierpijn. Je grote spiergroepen zijn dan lang niet hersteld. Tenzij je alles op 70% traint. Je benen er rug pak je nu ook niet volledig aan dus vind het zonde vd inspanning. De meeste pro's trainen ook alles maar 1x pw, waarom zou jij er dan wel harder op groeien.. Je bent zelfs naturel dus hersteld ook minder snel:) Je kunt wel alles 2x in de week aanpakken maar dan vanuit verschillende hoeken ed. Maar dat leg ik je nog wel een x uit. Vaak zeggen personaltrainers dit omdat de meeste toch niet intensief trainen;)

Alle trainingen zijn pittig ;) Go hard or go home.
Ben benieuwd wat ray er van vind 2 keer per week alle spieren zo trainen.

Daar hoef jij je ook niet druk om te maken, hoe je dat moet aanpakken, dat doet je begeleiding, jij moet het alleen netjes opvolgen.

Dat doe ik zeker. Go hard or go home is mijn schermplaatje op mijn Iphone. ;)

Wat ik er van vind? Jwz hoelang je wel eens krom liep vd spierpijn. Je grote spiergroepen zijn dan lang niet hersteld. Tenzij je alles op 70% traint. Je benen er rug pak je nu ook niet volledig aan dus vind het zonde vd inspanning. De meeste pro's trainen ook alles maar 1x pw, waarom zou jij er dan wel harder op groeien.. Je bent zelfs naturel dus hersteld ook minder snel:) Je kunt wel alles 2x in de week aanpakken maar dan vanuit verschillende hoeken ed. Maar dat leg ik je nog wel een x uit. Vaak zeggen personaltrainers dit omdat de meeste toch niet intensief trainen;)

Hij baseerde dit op het verhaal van dat spierpijn geeft geen indicatie voor herstel. Je spieren zijn in ongeveer 48-72 uur hersteld.
Heb een paar keer met hem getraind maar hij traint toch wel goed intensief hoor ;)

Maar ik ga nu eerst 2 weken gewoon trainen weer en dan kijk ik wel even wat ik doe. Je hoort het nog wel over de whapp :P

Spierpijn is ook geen indicatie voor herstel, maar voor spierbeschadeging! Als je na een beentraining nog een rugtraining kan doen, train je gewoon niet hard genoeg! Dat moet jij weten :) als je iets doet, moet je het goed doen! Vooral omdat jij je rug moet optrekken, dat gaat je op deze manier niet lukken . Personaltrainers zijn vaak mensen met alleen maar theorie..net als de theorie dat je spieren met 48-72uur hersteld zijn. Maar goed als het wel werkt ben je voor mij de eerste :D

spierbeschadiging en herstel is niet hetzelfde?
Ja klopt na benen nog rug doen lijkt me geen pretje. :P
En ik denk dat het wel kan alleen dat je dan intensiteit gaat inleveren de 2e training.
Dat merkte ik maandag al had de week ervoor op vrijdag ook benen half gedaan en maandag weer en squatte ongeveer hetzelfde terwijl ik maandag 5x5 deed en vrijdag gewoon sets van 12 herhalingen.

Gekkewerk :P

Vandaag weer sinds een paar weken benen gewoon normaal getraind.
4 sets met max 12 herhalingen. En ik moet zeggen tijdens het squatten was het toch wel weer een partijtje zweten en pijn lijden. Normaal als je 5x5 traint is het ook zwaar alleen dan toch anders. Nu krijg je uiteindelijk ook meer verzuring.

Maar goed wel lekker getraind.

Verder gaat het wel ok. De stage hakt er hard in. Elke dag om 8 uur op half 10 thuis en dan 11 uur me bed in om dan weer van voor af aan te beginnen. Gelukkig ben ik wel vrij in het weekend alleen dan rust je ook niet uit. Voeding is ook onregelmatig en soms vergeet ik een maaltijd of eet ik er 2 tegelijk......

Plus punt alleen is dat ik wel droger word terwijl gewicht ongeveer hetzelfde blijft. Alleen ik word vooral droger in mijn schouders borst en mijn buik en rug is nog hetzelfde :P

Maar goed tijdje gewoon zo blijven eten dan komt dat vanzelf ook wel ;)

Stages kan erg veel tijd vergen ja. Maar alles voor een lekkere toekomst toch. Zoveel mogelijk "normaal" blijven eten. Training op minimaal nu dan?

Tja gelukkig hoef ik nu nog maar 14 weken stage te lopen :P
Trainingen op minimaal kan ik niet :P Als ik er ben en ook al heb ik me voorgenomen een herstel training te doen word het alsnog een zware training. Het enigste wat ik nu doe is rust wat minder en af en toe een oefening minder ivm de tijd.

Misschien dat ik alleen maar bij mijn stage ga trainen. Alleen op een borst dag is dat nogal vervelend omdat die dumbbells maar tot 30 kg gaan..... en ze hebben weinig schijven.

Daarnet lekker rug biceps getraind.
Ging wel aardig ! Ook vind ik na de training mijn rug altijd opzich wel ok. Alleen zodra de pomp er uit is word hij helaas weer kleiner :(
Maar goed volgende week ga ik beginnen weer met bouwen en dan op naar de flexcup 2013 :D Misschien :P

Lat pulldown
12x50
12x60

optrekken
8xbw
5xbw
5xbw

tbar row
12x40
12x55
12x70
dropset
8x85 5x70 4x55

seated row borst
12x40
12x47.5
10x55
10x65

one arm row
12x80
12x100
10x120
8x140,8x140,4x140(dit is een set eerst de ene arm dan de ander arm en dan gelijk weer de eerste arm)

deadlift
12x50
12x70
10x90
8x110

scott curl (cabel)
10x25
10x30
10x30
8x35 (biceps helemaal naar de t*ring van de rug)

dumbbell curl
12x9
12x11
12x11
8x14,8x14,5x14 (zelfde principe als bij de one arm row)
Hierna nog lekker een beetje avondeten gegeten wat naar boven kwam jummie :P

Maar ik moet wel zeggen ik voelde me slapjes. Meestal deadlift veel beter nu voelde het vrij zwaar aan..... Denk toch maar als ik laat train dat ik dan voor mijn trainen een klein beetje nog eet en daarna een klein beetje ipv veel erna.

Morgen lekker schouders en tricep trainen op mijn stage en daarna lekkere chicks in de jakuzi spotten :P

Zal ook wel weer eens nieuwe pics plaatsen. Kijken of er iets van verandering te zien is.

Ik wacht met spanning op je pics man. hahaha. Zet oud en nieuw naast elkaar. :cool:
Sterke rug training. Knappe bicepstraining ook.
En vandaag je test omhoog gooien bij die jakuzi ;) Waar werk je man, kom ik ook spotten.
In de gym waar ik kwam (inmiddels abo opgezegd omdat ik op werk kan trainen) trainde alleen 50+. Niks mis mee hoor, knap dat ze dit oppakken.
Maar mijn test gaat daar alleen maar van dalen en zelfs dieper dan het nulpunt. :roflol:

Wat zie ik? flex cup 2013? :D

Terug
Naar boven