MuscleMeat

Rox92 Beastmode Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Ik wacht met spanning op je pics man. hahaha. Zet oud en nieuw naast elkaar. :cool:
Sterke rug training. Knappe bicepstraining ook.
En vandaag je test omhoog gooien bij die jakuzi ;) Waar werk je man, kom ik ook spotten.
In de gym waar ik kwam (inmiddels abo opgezegd omdat ik op werk kan trainen) trainde alleen 50+. Niks mis mee hoor, knap dat ze dit oppakken.
Maar mijn test gaat daar alleen maar van dalen en zelfs dieper dan het nulpunt. :roflol:

Nou uiteindelijk was er maar 1 net aan milf dus daar hoef ik het ook niet voor te doen :P
Maar het was wel ffe lekker relaxed.

mmmmm dat had ik misschien niet beter kunnen zeggen :P
Maar als ik van mijn stageplaats een baan overhoud moet dat zeker mogelijk zijn.

Nou vandaag de eerste dag van de officiele bouwfase. Deze weken ga ik mijn zwakke spiergroepen 2 keer in de week trainen.

Vandaag begonnen met rug. Niks speciaals
Was begonnen met lat pulldown laatste set 8x75.
Toen weer sinds tijden de seated row met als laatste 8x85.
Toen bent over row tot borst. Moest even wachten de ene ecto moest nog wat tegen de andere vertellen over de biceps ofzo. Tja je moet ergens beginnen maar sommige doen wel alsof ze alles al weten. Beetje zoals op DBB :p
Maar goed toen nog cabel pull over. Ging super makkelijk begon met 12x 70 en eindigde met 8xde hele stapel en daarna nog 4 en toen nog 2.

Toen 3 biceps oefeningen.
Dumbbell curl, concentration curl (pr gehaald van 10x20kg) en als laatste die curl in de cable crossover ding.

Leuke training geweest. Kreeg ook nog complimentje dat je echt zie dat ik weer wat gegroeit ben en me rug ook beter word. **** yeah

Zalig toch als je complimenten krijgt. Kan je ook van groeien. ;)

yep zeker, alleen maar een bevestiging.
Vandaag op me stage even ook vet gemeten. Kwam op 18% uit..... mmmm
Zal woensdag is foto's maken met een vergelijkingsfoto toen ik gemeten werd op 20% door een sportarts.

Ja het is na een borst schouder tricep trainen en ja de belichting is redelijk optimaal alleen dit kan toch geen 18% vet zijn?
Al moet ik wel zeggen 21 van de 51 mm zat op mijn rug :P

11111111.jpg

222222222.jpg

Ziet er goed uit man. Mag ik nog even doorwerken. En niet alleen voor de vet%. hahaha

Gister de eerste keer 70% training van 3 spiergroepen.
Mocht niks forceren en gewoon lekker 12-15 reps hanteren.
Vaak alleen bij de laatste set kon ik mezelf dan toch niet beheersen om die 15 reps te halen met moeite (A) sorry ray :P
Ik merkte wel dat me schouders snel vol liepen. Zo deed ik in de smith frontpress met maar 25 kg aan schijven totaal.....

Verder ging het wel lekker. 3 rug oefeningen,3 schouder oefeningen en als laatste 3 tricep oefeningen.

Laatste tijd gaat trainen best wel lekker. Ik merk alleen wel dat ik eigenlijk alleen maar in de range van 8-10 reps zit terwijl vroeger meestal het laatste setje 6 waren.
Maar goed vandaag dus lekker hardcore laatste set 6 reps.
Was bezig met bent over row en ik krijg een beste steek in mijn bovenrug.....

Voor degene die anatomie hebben gehad:
Het doet vooral pijn als ik protractie maak en dan doet het pijn aan de mediale zijde van de scapula(margo medialis), maar ook als ik rotatie maak met mijn hoofd voel ik het daar trekken.

Voor degene die geen anatomie gehad hebben:
Het doet vooral pijn als ik mijn schouderbladen naar elkaar toe trek en dan vooral aan de binnenkant van mijn schouderblad. Ook als ik mijn hoofd draai voel ik het daar trekken.

Dus ik zelf ben bang voor een spierscheuring of een klein scheurtje er in..... Oftewel verplicht een weekje rust en op zoek naar een fysio :(

Edit: Heb de training natuurlijk wel afgemaakt :P Alleen dan er voor gezorgd dat mijn schouderbladen niet bewogen en dat ging wel. alleen nu ik thuis zit begint het alleen maar meer zeer te doen.

Oeps das wel k*t zeg. Hopen dat het een verrekking is en geen scheuring.

Oeps das wel k*t zeg. Hopen dat het een verrekking is en geen scheuring.

Nou ron ik was er 99% zeker van dat het een scheurtje was. Voelde precies hetzelfde als vorige keer en na 2 dagen deed het nog even pijn. Toen 1 keer gekraakt en het is nu stukken minder. Alleen als ik me nek nog draai doet het zeer.

Dus al met al geen enkele training gemist. **** yeah :P

Ja het is na een borst schouder tricep trainen en ja de belichting is redelijk optimaal alleen dit kan toch geen 18% vet zijn?
Al moet ik wel zeggen 21 van de 51 mm zat op mijn rug :P

Vet op bepaalde plekken liegen niet :)

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 02:54 ----------

Laatste tijd gaat trainen best wel lekker. Ik merk alleen wel dat ik eigenlijk alleen maar in de range van 8-10 reps zit terwijl vroeger meestal het laatste setje 6 waren.
Maar goed vandaag dus lekker hardcore laatste set 6 reps.
Was bezig met bent over row en ik krijg een beste steek in mijn bovenrug.....

Voor degene die anatomie hebben gehad:
Het doet vooral pijn als ik protractie maak en dan doet het pijn aan de mediale zijde van de scapula(margo medialis), maar ook als ik rotatie maak met mijn hoofd voel ik het daar trekken.

Voor degene die geen anatomie gehad hebben:
Het doet vooral pijn als ik mijn schouderbladen naar elkaar toe trek en dan vooral aan de binnenkant van mijn schouderblad. Ook als ik mijn hoofd draai voel ik het daar trekken.

Dus ik zelf ben bang voor een spierscheuring of een klein scheurtje er in..... Oftewel verplicht een weekje rust en op zoek naar een fysio :(

Edit: Heb de training natuurlijk wel afgemaakt :P Alleen dan er voor gezorgd dat mijn schouderbladen niet bewogen en dat ging wel. alleen nu ik thuis zit begint het alleen maar meer zeer te doen.

Heb daar ook wel eens last maar hoeft niet persee een spierscheuring te zijn hoor.

Een killer ben je. :p Als je vol gas gaat kan je ook niet afremmen. :D

Zolang je niet hoeft af te remmen moet je het ook niet doen :D

Vet op bepaalde plekken liegen niet :)

Dat zou je denken he :P Maar ik kan mijn rug natuurlijk ook niet zien ;). Uiteindelijk duurde het in de wedstrijdprep mijn rug ook het langste voordat die droog werd.

Heb daar ook wel eens last maar hoeft niet persee een spierscheuring te zijn hoor.

Klopt alleen het voelde precies hetzelfde aan als de vorige keer toen ik een scheurtje had.(heeel vroeger met judo ooit eens opgelopen)

En toch heb je 18% :P

Beetje rommelige week was dit vandaar ook weinig gelogd. Dinsdag fullbody getraind met mensen van me stage.
Vandaag was borst schouder tricep. Ging lekker.
gewicht zit nog op 92.5. Ik blijf me voeding zo houden en dan laat ik me vet weer meten op 5 november. En dan kijken of er mm's af zijn.
Zo ja lekker zo door gaan zo nee dan gaan er 10% carbs naar beneden. Of ik ga met supersets werken.

merk wel dat het allemaal niet meer zo snel gaat. En helemaal omdat ik nu het hele jaar door een goede shape wil hebben, maar dat maakt het gainen niet echt makkelijker.

Maar goed donderdag ffe foto's schieten zodat ik eens kan vergelijken.

Meten is weten toch, kan je je voeding of training op aanpassen. Ik begin de principes een beetje te herkennen. Een beetje hoor.

Meten is weten toch, kan je je voeding of training op aanpassen. Ik begin de principes een beetje te herkennen. Een beetje hoor.
Zoals een slimme man ooit zei: Meten is weten en gissen is missen ;)

Hoe langer je onder begeleiding staat hoe meer je het gaat snappen.
Maar voeding is ook wel het aller moeilijkste van het hele bodybuilding vind ik.

Gister nog lekker rug getraind en heb nu ook powercleans gedaan voor de bovenrug en heb nu best wel spierpijn daarvan :P

Maar goed hier de training.
optrekken (moet ik vaker doen ging helemaal k*t)
1x10
5x5-8

roelly row. hier te zien @ 1:50 http://www.flexonline.com/training/...lly-winklaar-second-last-workout-2012-olympia
super oefening voor bovenkant lats.
12x40
12x50
10x60
8x75

Dumbbell row voelde super zwaar aan. vooral armen waren toch wel gaar al.
12x26 kg
10x30
10x34
8x42,5x42 (2 sets achter elkaar)

High row.
12x80
12x100
10x120
8x140, 5x140

powercleans Niet echt geteld gewoon gedaan totdat ik stuk was. Eerst deed ik ze ook helemaal vanaf de grond alleen toen voelde ik meer verzuring in me benen dan me rug :P
2x8x40 kg
4x8x50 kg

concentration curl op cabel crossover
12x50
12x50
10x60
7x70

dumbbell curl met anteflexie in schouder.
12x10
10x12
10x14
9x16,5x13 kg

deze week was wel een beetje een rommel week. met training en met voeding. Nu weer alles strak en 5 november nieuwe vetmeting.
Als ik gezakt ben blijf ik dit doen zo niet ga ik 10% in carbs minderen en 2 weken supersets doen en daarna dit weer. kijken wat er dan gebeurt.

Lekkere training. En die Roelly row's zien er pittig uit.

Terug
Naar boven