XXL Nutrition

Rox92 Beastmode Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Zo laatste dagen druk druk druk met stage dus zal vandaag de training van gisteren erop zetten en morgen de training van vandaag. Epische logica.

Was trouwens nog op stage ben ik nu een anabolen gebruiker volgens een andere stagiair en ze dacht dat omdat haar broer traint 6 keer in de week en ik maar 4 keer en ik ben veel breder dan hem...... goeie reden!! Maar ik kon er wel om lachen :P

Maar goed gister was het schouder borst tricep, was ongeveer een uur en een kwartier bezig.

Militairy press
12x40 kg
12x50 kg
10x60 kg
5x70 (met nog 5 push presses)

dumbbell front raises
12x9 kg
12x11 kg
10x14 kg
5x18 kg daarna 10 tellen rust en toen nog zoveel mogelijk eruit geknald

cabel side raises
12x30
10x40
10x40
6x50

chest press
12x60
12x70
12x85
6x100+extra losse gewichten omdat hij niet verder dan 100 gaat :P

dumbbell press
12x24 kg
10x28 kg
8x30 kg
6x34 kg

incline cabel fly
12x40
10x40
12x50
10x50

peck deck
3 sets van 12 herhalingen achter elkaar gedaan voor de pomp
12x20
10x30
8x40

triceps dippen
12xbw
12xbw
10xbw+10 kg
6xbw+17.5 kg

tricep overhead extension
12x3(niveau, staan geen kg op)
12x4
12x5
12x6

al met al een lekker knaltraining. Had daarvoor mijn post workout meal al voor de helft op en merkte wel dat ik daardoor meer energie had.
Ook merk ik de laatste tijd dat ik af en toe best wel honger heb :S
ben benieuwd of ik gedaald ben in bf want gewicht is nog steeds hetzelfde

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 22:50 ----------

Lekkere training. En die Roelly row's zien er pittig uit.

valt trouwens wel mee hoor. lijkt ook een beetje op de barbell row alleen dan met reverse grip

Om gelijk maar een knaltraining er tegenaan te gooien. Heavy man.
Wist niet dat je aan de anabolen zat. Ja dan snap ik alles wel nu. Whahahahahaha

Om gelijk maar een knaltraining er tegenaan te gooien. Heavy man.
Wist niet dat je aan de anabolen zat. Ja dan snap ik alles wel nu. Whahahahahaha

Je moet alleen wel oppassen voor die anabolen je pik krimpt er van!!!

Maar goed de training van gister even posten. Rug biceps. Alleen was best wel leeg toen ik bij biceps aan kwam.

Optrekken
10xbw
8xbw
5xbw 10 sec rust 5xbw
8xbw

one arm roelly row @ 2:50 http://www.flexonline.com/training/...lly-winklaar-second-last-workout-2012-olympia
12x15
12x20
10x25
6x30

reverse grip bent over row(te laag in gewicht begonnen maar ach wel lekker op contractie)
12x50 kg
12x60 kg
10x70 kg
8x90 kg

power cleans
8x40 kg
8x40 kg
8x50 kg
1x70 kg gewoon voor de lol, was wel een hele clean and press. Wel kreeg ik flinke steek in me schouder dus niet echt handig :P

deadlift conditioneel stuk van de deadlifts. volgende keer kiezen tussen powerclean of deadlift.
12x50 kg
12x70 kg
10x80 kg
8x90 kg

Barbell curl
12x25 kg
12x30 kg
10x35 kg
7x42.5kg

scott curl op machine
12x25 kg
10x30 kg
10x30 kg
8x35 kg 20 seconden rust 6x40 kg

Gister benen getraind. Geen idee meer met welk gewicht maar zal de oefeningen neer zetten.
Legextension, squat, lunges, liggende leg curl, rdl,calve raises.
Stage lopen ging in het begin goed alleen die trap heeft achterlijk hoge treden. Dus aan het einde van de dag voelde ik ze wel een beetje :P

Btw wie van mijn volgers traint ook bij A.S family :P? Ik deed woensdag de one arm roelly row en ik zag vrijdag iemand anders hem al na apen.

Maar goed vandaag op 70% rug,schouders,tricep
Lat pulldown
15x30 kg
15x35 kg
13x35 kg
12x40 kg

cabel pullover keiharde verzuring en pomp in me lats.
15x80 kg
14x80 kg
12x90 kg
12x100 kg

one arm high row
15x70 kg
15x70 kg
15x90 kg
12x90 kg

dumbbell side raises
15x8 kg
15x8 kg
13x8 kg
12x10 kg

facepull
15x70 kg
14x80 kg
15x90 kg
13x110 kg

cable front raise
12x50 kg
13x50 kg
14x40 kg
14x40 kg

one arm overhead extension
15x9 kg
15x9 kg
14x9 kg
13x9 kg

eigen variant van bent over tricep extension
14x50 kg
13x50 kg
13x50 kg
12x50 kg

En ik merk nu dat ik een tricep oefening te weinig heb gedaan :( of ik ben hem vergeten. ach kan ik nu niks meer aan doen.

Ook met stage heb ik een stagebegeleider die ik eerst dacht er ook wel veel verstand van trainen enzo had.
Hij zweert zelf bij alle spiergroepen 2 keer per week hard aanpakken. En dan moet je eigenlijk 6 keer in de week dan kan je rug biceps benen schouders en borst tricep. Ook is hij er van overtuigd dat pro's 2 keer per dag trainen.

Maar goed nu komt het. Hij zegt dat als je creatine voor een lange tijd achter elkaar gebruikt. Dat je het dan moet blijven gebruiken omdat je lichaam geen creatine meer uit voedsel dan haalt omdat het altijd creatine van buitenaf binnen kreeg.

Ik denk dat hij anabolen en creatine door elkaar haalt :P en ik maar denken dat hij er verstand van had..... *zucht*

........Btw wie van mijn volgers traint ook bij A.S family :P? Ik deed woensdag de one arm roelly row en ik zag vrijdag iemand anders hem al na apen.........

Wasn't me.

Weer een lekkere training man.
En stap eens af van het idee dat mensen die bij een fitness of feelgood club werken ook daadwerkelijk verstand van hebben. Sommigen wel hoor. ;)
Je begint een zaak en huurt de papieren in dmv mensen met papieren in te huren, kan je gelijk het bordje ophangen. Hoef je zelf niks voor te doen.
Dus als je businessfile er goed uitziet en je marketing onderzoek gedaan is kan je de leemte van een dorp/stad/streek opvullen.

Ook met stage heb ik een stagebegeleider die ik eerst dacht er ook wel veel verstand van trainen enzo had.
Hij zweert zelf bij alle spiergroepen 2 keer per week hard aanpakken. En dan moet je eigenlijk 6 keer in de week dan kan je rug biceps benen schouders en borst tricep. Ook is hij er van overtuigd dat pro's 2 keer per dag trainen.

Maar goed nu komt het. Hij zegt dat als je creatine voor een lange tijd achter elkaar gebruikt. Dat je het dan moet blijven gebruiken omdat je lichaam geen creatine meer uit voedsel dan haalt omdat het altijd creatine van buitenaf binnen kreeg.

Ik denk dat hij anabolen en creatine door elkaar haalt :P en ik maar denken dat hij er verstand van had..... *zucht*

Lol :D

Wasn't me.

Weer een lekkere training man.
En stap eens af van het idee dat mensen die bij een fitness of feelgood club werken ook daadwerkelijk verstand van hebben. Sommigen wel hoor. ;)
Je begint een zaak en huurt de papieren in dmv mensen met papieren in te huren, kan je gelijk het bordje ophangen. Hoef je zelf niks voor te doen.
Dus als je businessfile er goed uitziet en je marketing onderzoek gedaan is kan je de leemte van een dorp/stad/streek opvullen.

Ja misschien moet ik maar niks meer van instructeurs verwachten dan kunnen ze me ook niet teleurstellen :P
Het is alleen een beetje wrang dat hun wel in de fitness kunnen werken en ik niet alleen maar omdat ze een papiertje hebben.....

Btw ook nog een mooie uitspraak van hem. Ik kan niet meer stoppen want als die spieren weg gaan hou ik hangend vel over. Lol iemand van 120 kg vet trekt ook nog strak en ik niet meer?
Ook over striae dat bleef je ook zien, nou bij mij is het nu toch mooi heel veel lichter geworden dat zie je niet meer.

Nou vandaag getraind met gasten van de sportschool. Was echt een beestige training. Na 2 a 3 setjes opwarmen gingen we setjes maken met 110 :P wel met hulp.
2x8x110 Daarna schepje er boven op 6x120,8x120 en daarna nog eentje.
En wonder boven wonder werd het 7x130 . Wel alle setjes met hulp maar dit was wel lekker om sterker te worden.
Had ook jacked micro genomen en de pomp was gigantisch. Verder gewone training alleen dit was wel het hoogte punt. Ze stonden er ook erg van te kijken dat 7x130 nog lukte bij mij. Ik ook trouwens :D

Maar toen kwam de vetmeting 's avonds. En het enige goede daarvan was dat ik na mijn vetmeting haar mocht opmeten hnnnnnng mooi meisje met goed lichaam helaas al een vriend.
Maar goed vet niet gedaald maar gestegen zelfs oftewel carbs gaan terug naar 250 gr rijst per dag. En de vetten gaan iets omhoog. Alleen heb berekend dat met mijn oude schema was het 2500 kcal. en nu word dat dan 2580 (beiden zonder avondeten) alleen dan meer uit vetten en minder uit carbs. Goed idee ray?

Edit: Mijn oude schema was zelfs maar 2380 kcal..... Met een ekv verhouding van 33/48/20 nu zou dat dan 2550 kcal worden met een ekv verhouding van 30/43/27. dus de vraag is ondanks dat ik in kcal stijg ga ik dan wel afvallen omdat ik ze anders verdeel. Of 2500 kcal met een verhouding van 31/43/26

Alleen ik twijfel of ik 2 weken supersets moet doen en dan 2 weken weer gewoon trainen 2 weken supersets 2 weken gewoon trainen etc. moet doen of alleen maar gewoon trainen. Suggesties Ray?

Laatst bewerkt:
jwz hoe ik werk Rox

Sterke bench Rox. Doe ik je bij lange na niet na. En je vet% omhoog, k*t man. Hoop dat je verlaging in carbs en verhoging in vet iets doet voor je.

Sterke bench Rox. Doe ik je bij lange na niet na. En je vet% omhoog, k*t man. Hoop dat je verlaging in carbs en verhoging in vet iets doet voor je.

De bench was wel met hulp hoor, het was niet alles van mezelf.
Ik hoop het ook :P

Moet denk ik maar weer eens de schema's van jou nalopen.

Alleen ik ging daarnet op de weegschaal staan en volgens die ben ik een kg lichter...... ik zal eind van de week nog eens wegen.

hoe laat je je vet meten dan? steeds door zelfde persoon met zelfde meter? zelfde tijdstip? voor de training?

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 10:58 ----------

wat weeg je nu btw?

hoe laat je je vet meten dan? steeds door zelfde persoon met zelfde meter? zelfde tijdstip? voor de training?

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 10:58 ----------

wat weeg je nu btw?

Met een 4 punts meting. Bicep,tricep,subscapula, supra iliaca
Zelfde persoon, zelfde meter, zelfde tijdstip alleen ik had om 12 uur getraind en de meting was om 18 uur. Lijkt mij genoeg tijd tussen toch?

Vanochtend woog ik 91.5.

Je zit ook wel erg ver van wedstrijdgewicht

sowieso was ik na een paar weken volgens mij al weer 88 kg dus in dat opzicht valt het mee. Maar ik wil wel weer terug naar die 88.

Ik ben helaas iemand die snel aankomt en die lastig droog blijft :(

Training van gisteren:
Optrekken
10xbw
8xbw
8xbw
2x5xbw

seated row
12x60
12x75
10x80
7x85

bent over row tot borst in smith. Alles was bezet helaas.....
12x20 (20 kg aan schijven totaal)
12x30
10x45
7x55

one arm high row
12x80
12x100
9x120
7x130

deadlift
12x60
12x80
12x100
10x120
8x130

bicep curl zonder draai
12x8
12x10
10x10
6x14

incline curl met draai(alleen eerst 12 keer de ene arm dan 12 keer de andere)
12x8
12x8
10x10
10x10

wees blij :)

Nette training Rox. Mooie getallen en die pullups giga.

mwa sta liever droog dan dit gejojo :P

Maar goed. Toch maar besloten geen supersets te gaan doen en dit trainingsschema aan te houden. Anders zou het ook door de supersets kunnen komen dat ik afval. Nu weet ik dan zeker dat het door de voeding komt.

Jij hebt het voordeel om echt snel spiermassa te gainen dus haal hier je voordeel uit ;)

Terug
Naar boven