XXL Nutrition

Ruime nieuwe collectie nike air light

Leg mij de charmes van die Nike Air Max schoenen nou eens uit. Ik snap er niks van.

niks charme, die dingen lopen gewoon ****ing fijn, vooral die ik zelf heb, je stapt erin en voila, lopen maar, wel geen karateschop doen ofzo want dan mag je hem van het dichtsbijzijnde balkon af halen... maar ze zitten fantastisch

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Er gaan heel veel fakes in omloop. En heel veel gozers ontkennen het dan, als je ze er op aanspreekt. Maar ik herken die fakes gelukkig wel.(aan de nike teken) Maar dan moet je wel scherpe ogen hebben.

Maxjes moeten altijd goed onderhouden worden. Maar ze zijn idd bruut. Heb je nog maar maxjes?

nee dit is me eerste paar sinds wat... 9 jaar ofzo :p:p wilde eigenlijk geen nike, maar die kon ik niet weerstaan.. zoals ik al zei.. veel op aangesproken en allemaal positief.. zijn gave schoenen

croqs lopen ook lekker.

no thanks.

Die gasten die ze 'maxxies of maxjes' noemen zijn het ergste, ik vermoed dat die 's avonds voor het slapen gaan nog eventjes liefdevol tegen die schoenen aan fluisteren en gewoon echt denken dat ze er sTvol uit zien met die dingen aan hun voeten.

Nikes zijn altijd relaxe shoes! Draag deze dan ook al iets van 14 jaar ofz. vanaf me 9de heb ik altijd al nikkies in me collectie! heb veel gevarieeerd in de verschillende modellen etc. Mijn voorkeur gaat zeker uiit na de 90`s (Classics uiterraard ook!!!)

Het enigste probleem vind iik wel dat als je een keer ergens iets netter gekleed meot zijn je al snel bij een andere genre uitkomt.. Mar ze zitten wel heerlijk & dus ook een aanrader voor aanvulling op je assortiment :P

Ja, maar dat is jouw argument om Nike Air Max te dragen. Je vindt ze blijkbaar dus mooi ofzo. Maar waarom? Wat is er mooi aan? Of is het een gevoelskwestie?

Ik denk dat het ook zeker een gevoelskwestie is!
Nike is toch zeker het A- product van sportspullen! Ik zie mezelf niet graag in een of ander merk(loos): dutchy lopen!..

Leg mij de charmes van die Nike Air Max schoenen nou eens uit. Ik snap er niks van.

Als je van een stoep afspringt dan land je heel zacht.

Dit zijn de mijne trouwens, Nike airmax 90;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En daarbij heb ik nog een setje Pantofola d"oro, van die vieze mocro schoenen, je weet wel wat ik bedoel.

Begrijp ik nou goed dat je die dingen gewoon dagelijks draagt ipv alleen tijdens het sporten?

moet er ook weer een paar hebben. Boeit me me niet of pauper volf of whatever ze draagt, geen schoen ter wereld loopt fijner.

loop al jaren op witte patta's

Ik heb deze

2hhjhb8.jpg

Zijn heel erg comfortabel,zeker voor heavy leg workouts enz,veel pro's hebben
nike shox,dex,phil,dugdale,cutler,...:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven