XXL Nutrition

RuneScape 2007!

• Topic Starter Topic Starter
Zit ff te twijfelen of ik nu een nieuwe 07 account maak of met een oude verder ga welke wel in die nieuwe RS zit.

Heeft al wel iets van skills, maar toch trekt 07 scape me meer.

Tips/tricks?

---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:13 ----------

Gebruikte je niet exact dezelfde username daar of in-game? Ik vroeg het me al ruim 2 jaar af :o

Zullen inderdaad wel meer mensen van daar hier zitten of andersom, liften en Runescape is uitstekend te combineren

Mother****er, nu je het zegt :roflol:. Dat was inderdaad mijn naam toentertijd op RS, maar niet op RSNL :roflol:.

07 is maar even leuk hoor ik van veel mensen. Rs3 heeft veel meer content etc.

ga gewoon world of warcraft spelen

Kheb zo'n schijthekel aan al die bullshit skills als dungeoneering en summoning enzo

vind eigenlijk alleen slayer leuk

maar neem je je stats van een post 07 account mee, als je nu 07 gaat spelen?

Kheb zo'n schijthekel aan al die bullshit skills als dungeoneering en summoning enzo

vind eigenlijk alleen slayer leuk

maar neem je je stats van een post 07 account mee, als je nu 07 gaat spelen?

Is even wennen al die skill, net als evolution of Combat, maar zijn imo wel leuk als je een beetje hoger bent.

en nee, je moet helemaal opnieuw beginnen.

Had me eigen pure clan, TF The Fallen.

Ownde hard.

Is even wennen al die skill, net als evolution of Combat, maar zijn imo wel leuk als je een beetje hoger bent.

en nee, je moet helemaal opnieuw beginnen.

Hmm, heb nog wel dungeoneering tot ergens in de 90 gehaald en summoning ook iets in die richting, maar 'k heb het nooit leuk kunnen vinden.

Denk dat ik maar weer een tijdje in 07 ga spelen, paar uurtjes per week, beetje slayeren.

Hmm, heb nog wel dungeoneering tot ergens in de 90 gehaald en summoning ook iets in die richting, maar 'k heb het nooit leuk kunnen vinden.

Denk dat ik maar weer een tijdje in 07 ga spelen, paar uurtjes per week, beetje slayeren.

Als je trouwens toch niet op main game gaat spelen, koop bonds in Grand Exchange, 7m voor 14 dagen membership

moet ik eerst doekoe maken :P

Als je trouwens toch niet op main game gaat spelen, koop bonds in Grand Exchange, 7m voor 14 dagen membership

Dat gevoel wanneer je EoC account leeg is getrokken door Chinezen vlak nadat je vrijwel definitief was gestopt. Kon me er toen niet meer druk om maken, maar sinds Bonds... :mad:

Ja, dat heb ik dus ook. Was ooit eens echt gestopt, was het strontbeu, maar gewoon redelijk stabiele shit ingekocht, mocht ik ooit nog is willen playen. Log ik een dag later in om nog wat af te ronden, is alles weg.

Godsamme.

Je hebt tegenwoordig die Jagex account guardian, echt handig, kan je alleen vanaf je eigen IP adres op je account

Ja, had ik dat toen maar gehad. Heb toen best wat moeten doen voor m'n geld. Was ook wel tevreden met m'n progressie die ik toen boekte en de bank die ik had.

Je hebt tegenwoordig die Jagex account guardian, echt handig, kan je alleen vanaf je eigen IP adres op je account

Lol, toen was ie er nog niet. En door diezelfde guardian heeft het een hoop tijd en frustratie gekost om weer op m'n eigen account te kunnen.

Is er al een RS2007 DBB crew? :cool:

Ik ben in denk ik. Zin om weer wat te gaan slayeren en zo.

Hoor net dat Pleurklaat ook in is.

Sowsieso in voor 07scape crew!

nee bedankt jef

Terug
Naar boven