AndroidHealthClinic

RuneScape 2007!

• Topic Starter Topic Starter
Durf RS maar te dissen!!

Indertijd combat lvl 125 nooit genoeg geld gehad om m'n prayer 99 te doen :p
zalig spel. Dan maar m'n acc verkocht voor 500euro.
over een half jaartje nog eens gespeeld maar verveelde me er op,
Kan me er niet meer op amuzeren als vroeger (heb minder geduld en tijd tegenwoordig)

lol, opschepper
acc van lvl100 [member] stond al kei lang op mp en niemand die er naar keek.. laat staan voor 500€ verkopen..

Ik heb een range tank met 99 range, 90+ def en santa hat...
Ben al zeker 3 jaar niet online geweest :S

Niemand hier die een dbb'er wil of kan helpen op 07?

Gewoon zelf dingen sparen, als je allemaal donations gaat accepteren is dr ook niet zoveel aan imo

Is misschien ook wel zo.

Heb dat spel wel 6 jaar gespeeld :o

Laatste 2 jaar alleen maar wezen pken. Heel wat mills mee winstgemaakt

Oude garde checking in. Gestart in 2001 ongeveer, denk ik, toen het nog de oude versie was, die 2D versie.

dupes.gif

Dat waren pas goede tijden. Gestopt in 2004/2005 ofzo, toen de oude versie verdween (enkel nog member) en je verplicht werd die nieuwe te spelen. Nadien nog wel paar keer opnieuw begonnen, wat gepk'ed enzo, maar de beste versie was zowiezo de oude 2D. DAT was RuneScape.

Zijn die accounts eigenlijk nog wat waard en waar kun je ze verkopen? Mijn main is 2454 total met 400m bank ofzo :o

@Jorgyboy, dr is een classic server waar je op kan spelen als je een account hebt die daar ooit op heeft gespeeld en je member bent dacht ik. Buiten een paar bots speelt er alleen niemand op, dr is ook niemand bij Jagex die het update ofzo

@Jorgyboy, dr is een classic server waar je op kan spelen als je een account hebt die daar ooit op heeft gespeeld en je member bent dacht ik. Buiten een paar bots speelt er alleen niemand op, dr is ook niemand bij Jagex die het update ofzo

Yeah, I know, ook al even op gespeeld :)

runescape :roflol:

WoW checking in

200m+ en veel 99's denk ik
speel al jaren niet meer, iemand interesse? :o

wouldplay/10

Was echt een geweldig spel was ook wel redelijk goed maar toen alle graphics enzo veranderd werden was er echt niet meer aan.Wel een aantal jaren gespeeld zat ook in een hele leuke clan (massivenlcc).

Terug
Naar boven