XXL Nutrition

RuneScape 2007!

Indertijd combat lvl 125 nooit genoeg geld gehad om m'n prayer 99 te doen :p
zalig spel. Dan maar m'n acc verkocht voor 500euro.
over een half jaartje nog eens gespeeld maar verveelde me er op,
Kan me er niet meer op amuzeren als vroeger (heb minder geduld en tijd tegenwoordig)

Nostalgie ten top! Beste spel dat ik ooit heb gespeeld.

ik doe alleen rs3, is leuker :o

Bijna 99 Slayer flink cashen met Whip drops, besluit 1 of andere r*tard er even een nulletje af te halen.. van 1mil naar 100k

Fyou runescape, yes i'm mad :-(

had 4 miljoen coins. toen werd ik gehackt.

Jammer dat runescape zo dood is tegenwoordig. Heb er zo veel uren plezier aan gehad. Te veel uren plezier eigenlijk.... Ik zat uiteindelijk in een clan die een tijdje op nummer 1 heeft gestaan met clan wars. Wat een chaos waren die wars toch.
https://www.youtube.com/watch?v=TmlFFte6XUY

• Topic Starter Topic Starter
Rs2007 ook dood? K zou wel weer is goor willen bij de abby demons.

Rs is niet dood :o duurt nog wel een paar jaar.

Wel echt fokking zuur om al die k*t quests te moeten gaan doen man :roflol:. Ik moet nog steeds iemand vinden die me ff een millie ofzo sponsort in 07.

Ah man, die tijd dat Dark Slayers, Damage Inc., Sacred Templars, The Runescape Warhunger Federation nog actief waren. Man, wat ziek.

Quests zuur? Ik ben wss een van de weinigen, maar vind quests echt het chillste van Rs.

'K had daar echt ****ing nooit geduld voor bro :roflol:. Ga vanmiddag wel weer even paar uurtjes spelen. Moet eigenlijk helpen met m'n vriendin te verhuizen.

Maja, maja, prioriteiten he.

Was dit niet die World of Warcraft rip off?

Nee.

Sowieso was RS er al eerder, 3 jaar ofzo zelfs. WoW is echt gewoon totaal anders.

Btw Dennis, pm je nick ff, mijne is PhreakoRicoo, ben vanmiddag wel ff online.

Zeer veel tijd in gestoken vroeger.
Pking was het leukste in de wildy.

Wel jammer dat Runescape verpest is door dat nieuwe systeem met traden enz, maar achja speelde toen toch al niet meer.

wat n k*tspel

Terug
Naar boven