fitness beginer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 266
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan bijna lobsters vissen, zie er nu al tegenop om dat hele k*t stuk van karamja naar de bank te moeten lopen
dem f2p feels
heeft er iemand een bot die werkt?
wil het wel nog eens spelen maar echt niet terug van 0 beginnen![]()
om te sellen en later voor pk voer
tribot.org is volgens mij de enige goede maar wel betaaldheeft er iemand een bot die werkt?
wil het wel nog eens spelen maar echt niet terug van 0 beginnen![]()
Kan je btr bij varrock west bank normal logs cutten. Zijn 250gp per stuk waard en je cut er makkelijk 750-1000 in een uur. Dat gaat je niet lukken met lobs op karamja.
gaat me voornamelijk om pk voer als mijn kosten gedekt zijn dus blijf gwn bij het fishenKan je btr bij varrock west bank normal logs cutten. Zijn 250gp per stuk waard en je cut er makkelijk 750-1000 in een uur. Dat gaat je niet lukken met lobs op karamja.
tribot.org is volgens mij de enige goede maar wel betaald

Jullie spelen hier zeker ook allemaal World of Warcraft, nutteloze spellen zijn dit.. Eerlijk gezegt zonde van je tijd.
Maarja iedereen deelt zijn tijd in hoe die wilt natuurlijk.
Niks tegen mensen die deze genre games spelen hoor, maar je zegt net ook zelf hoeveel tijd er in zulke spellen gaat zitten.
Hoelang heb je er ongeveer over gedaan om echt hoog in het spel te komen?
Niks tegen mensen die deze genre games spelen hoor, maar je zegt net ook zelf hoeveel tijd er in zulke spellen gaat zitten.
Hoelang heb je er ongeveer over gedaan om echt hoog in het spel te komen?
Jullie spelen hier zeker ook allemaal World of Warcraft, nutteloze spellen zijn dit.. Eerlijk gezegt zonde van je tijd.
Maarja iedereen deelt zijn tijd in hoe die wilt natuurlijk.
heb het gespeeld van pakweg mijn 11jaar tot 15/16. op verschillende accounts, met vaak pauzes. als je de uren in totaal gaat optellen ga je inderdaad verschieten.
WOW hebk niet gespeeld, counter strike source wel nog veel, bazenspel is dat
zijn veel uren ingekropen, maar heb nooit iets gelaten om te kunnen spelen oid. en het is best een leuk spel als je wat een deftig account hebt. geen spijt dat ik het gespeeld heb alleszinds.
Precies, gewoon ff lkkr gedachten op nul en gamen.en je komt helemaal hier om dat te melden?
heerlijk om tijd te doden joh
Haha idd. Dit soort type spellen nemen veel tijd in beslag. Ik heb 273 dagen gameplay sinds 2005.