Fitness Seller

RuneScape 2007!

heeft er iemand een bot die werkt?

wil het wel nog eens spelen maar echt niet terug van 0 beginnen :p

Kan je btr bij varrock west bank normal logs cutten. Zijn 250gp per stuk waard en je cut er makkelijk 750-1000 in een uur. Dat gaat je niet lukken met lobs op karamja.
gaat me voornamelijk om pk voer als mijn kosten gedekt zijn dus blijf gwn bij het fishen

Het lijkt mij efficiënter om 700 logs te hakken in een uur, die te verkopen en dan 700 lobs te kopen. Ipv 4 uur bezig zijn met 700 lobs fishen en er dan nog 200 burnen.

Just sayin

ben zelfvoorzienend jwz

pffff... :p

heb vroeger alles zonder bot gedaan (99att/str/range/mage/hunter/sum/..). als ik zie hoeveel uren daarin gekropen zijn, no thanks jeff. heb gelukkig die account voor een mooi centje kunnen verkopen, is het niet voor niets geweest.

account sharing ben ik ook voor in btw, heb vroeger een pure geshared met iemand, was wel tof. hoewel je achteraf altijd ruzie gaat krijgen omdat de ene meer xp getraint heeft dan de andere en blablabla :p

ohja, en wat apfelstrudel zegt is heel belangrijk! altijd geld maken op de meest efficiente manier en dan kopen wat je wilt ipv het zelf te willen gaan halen. ik weet nog dat dat in mijn tijd dragon/kingly imps ging vangen op dat ene eiland daar (moss leharmless ofzo) telkens als ik iets nodig had :p
en daarna zat ik vaak te hosten in een dice chat, dan komt het geld zo binnen.

Jullie spelen hier zeker ook allemaal World of Warcraft, nutteloze spellen zijn dit.. Eerlijk gezegt zonde van je tijd.

Maarja iedereen deelt zijn tijd in hoe die wilt natuurlijk.

Niks tegen mensen die deze genre games spelen hoor, maar je zegt net ook zelf hoeveel tijd er in zulke spellen gaat zitten.

Hoelang heb je er ongeveer over gedaan om echt hoog in het spel te komen?

heb het gespeeld van pakweg mijn 11jaar tot 15/16. op verschillende accounts, met vaak pauzes. als je de uren in totaal gaat optellen ga je inderdaad verschieten.
WOW hebk niet gespeeld, counter strike source wel nog veel, bazenspel is dat

zijn veel uren ingekropen, maar heb nooit iets gelaten om te kunnen spelen oid. en het is best een leuk spel als je wat een deftig account hebt. geen spijt dat ik het gespeeld heb alleszinds.

Niks tegen mensen die deze genre games spelen hoor, maar je zegt net ook zelf hoeveel tijd er in zulke spellen gaat zitten.

Hoelang heb je er ongeveer over gedaan om echt hoog in het spel te komen?

Haha idd. Dit soort type spellen nemen veel tijd in beslag. Ik heb 273 dagen gameplay sinds 2005.

Jullie spelen hier zeker ook allemaal World of Warcraft, nutteloze spellen zijn dit.. Eerlijk gezegt zonde van je tijd.

Maarja iedereen deelt zijn tijd in hoe die wilt natuurlijk.

en je komt helemaal hier om dat te melden?

heerlijk om tijd te doden joh

heb het gespeeld van pakweg mijn 11jaar tot 15/16. op verschillende accounts, met vaak pauzes. als je de uren in totaal gaat optellen ga je inderdaad verschieten.
WOW hebk niet gespeeld, counter strike source wel nog veel, bazenspel is dat

zijn veel uren ingekropen, maar heb nooit iets gelaten om te kunnen spelen oid. en het is best een leuk spel als je wat een deftig account hebt. geen spijt dat ik het gespeeld heb alleszinds.

Jaa ik geloof zeker wel als je een tijdje aan het spelen bent en je begint echt goed te worden dat het spel steeds en steeds leukerder word, alhoewel vind ik zulk soort spellen echte tijdsverslinders.

Counterstrike is inderdaad een mooi spel, lange tijd geleden dat ik CS:S gespeelt heb.
Ik stopte daarmee toen ik gebant was op steam vanwege hacken haha. Het is niet zo dat ik iemand was die heletijd liep te hacken, maar verveelde me een avondje en dacht laat ik dat is proberen..

Terug
Naar boven