AndroidHealthClinic

RuneScape 2007!

hoe komen jullie aan zoveel tijd :roflol:

names?

rock 0f ages hier

0 in 0f is een nul

Nee niet meer, na al die slechte updates maar gestopt

ik heb dus al een jaar niet meer ingelogd, wil na de tentamens weer aan de gang

What has changed since?

Alles is veel moderner geworden en de kwaliteit is een stuk minder, je kan ook een stuk minder doen als f2p. Ik ben er ook mee gestopt omdat er ik er niet veel meer aan vind en alles verkloot is.

lvl 138 checking in. ohnee dit is 2007

Add me maar: phree

Alles is veel moderner geworden en de kwaliteit is een stuk minder, je kan ook een stuk minder doen als f2p. Ik ben er ook mee gestopt omdat er ik er niet veel meer aan vind en alles verkloot is.

heb jij het wel over oldschool runescape? wss niet

ik own julle

Iemand idee wat de prijzen tegenwoordig zijn voor een account te verkopen?

Heb een account van iets van 80 80 80 (combat's) en ook allemaal goede andere skills (85 woodcutting oa), een beetje member skills. Is dat iets waard of geef ik dat beter aan een neefje of zo? (al 3 jaar niet meer gespeeld)

Iemand idee wat de prijzen tegenwoordig zijn voor een account te verkopen?

Heb een account van iets van 80 80 80 (combat's) en ook allemaal goede andere skills (85 woodcutting oa), een beetje member skills. Is dat iets waard of geef ik dat beter aan een neefje of zo? (al 3 jaar niet meer gespeeld)

als dit een rs3 account is, en geen oldschool account, krijg je er bar weinig voor denk ik. Ik zou het ook niet weggeven. Bewaren man, is een stukje nostalgie
oldschool ga je er ook bijna niks voor krijgen denk ik

Rs3 accounts zijn weinig waard als je geen max of comp verkoopt

Massa's fishing & cooking xp aan het halen op het werk

mmm de goede leef

als dit een rs3 account is, en geen oldschool account, krijg je er bar weinig voor denk ik. Ik zou het ook niet weggeven. Bewaren man, is een stukje nostalgie oldschool ga je er ook bijna niks voor krijgen denk ik
Rs3 accounts zijn weinig waard als je geen max of comp verkoopt
Merci, ik denk dat ik was begonnen net voor rs2, dus waarschijnlijk een nieuw account gehad bij rs2. Dat waren nog eens tijden: Elke week zag je de graphics op plaatsen verbeteren. Ga het houden als nostalgie. Net eens ingelogd: 985 dagen sinds laatste keer ingelogd :D en dat was toen om 15.000.000 te geven aan een vriend. Kan over 10 jaar dan nog eens kijken en 5 min rondlopen met al the holiday stuff van 20 jaar voordien. Mag echt wel niet weer beginnen spelen, want krijg nu al zin.

Terug
Naar boven