XXL Nutrition

RuneScape 2007!

dit, getuigt niet echt van geweten
Wie is er ook dan zo dom om 800 euro toe te vertrouwen aan een illegaal chinees bedrijf.
Had ook ooit een vriend gestaked op een ander account, internet eruit gepleurd en voor ruim 600 euro gewonnen zonder risico. Zou jij dat niet doen voor zulke bedragen?

De afstand is gewoon te groot om me in zo'n persoon in te leven. Dit heeft wat mij betreft vrij weinig met geweten te maken. Waarschijnlijk schaf jij liever iets luxe aan dan dat je je geld doneert om zo arme mensen te voeden.

• Topic Starter Topic Starter
Wie is er ook dan zo dom om 800 euro toe te vertrouwen aan een illegaal chinees bedrijf.
Had ook ooit een vriend gestaked op een ander account, internet eruit gepleurd en voor ruim 600 euro gewonnen zonder risico. Zou jij dat niet doen voor zulke bedragen?

De afstand is gewoon te groot om me in zo'n persoon in te leven. Dit heeft wat mij betreft vrij weinig met geweten te maken. Waarschijnlijk schaf jij liever iets luxe aan dan dat je je geld doneert om zo arme mensen te voeden.

Mensen zoals jij verneuken dit soort games.

Mensen zoals jij verneuken dit soort games.
De service support van Jagex hielp met mensen te hacken door hun recovery's te resetten.
Woutercross heeft op 23-jarige leeftijd een huis kunnen kopen zonder hypotheek. Ik kon zonder een bijbaan een scooter kopen. Belangrijker dan een spelletje lijkt me?

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal leuk en aardig, maar daar gaat het niet om. Ik ben er nog steeds voor om gewoon eerlijk te spelen en het bij een 'spel' te houden, en niet voor eigen gewin mensen te gaan bedonderen.

Allemaal leuk en aardig, maar daar gaat het niet om. Ik ben er nog steeds voor om gewoon eerlijk te spelen en het bij een 'spel' te houden, en niet voor eigen gewin mensen te gaan bedonderen.

dit

Het is een spel, dat moet het blijven. Om het voor anderen te verneuken is, niet meer en niets minder, gewoon zielig.

Desert Treasure alweer gedaan, nog 34 qp en horror from the deep dan kan ik rfd voltooien

quests not even once

Desert Treasure alweer gedaan, nog 34 qp en horror from the deep dan kan ik rfd voltooien

toen ik fire cape en rfd had kreeg ik een existentiele crisis en ben ik gestopt met spelen omdat i niet meer wist wat ik moest met mn leven

stay safe

sup
w16y3p.png

rs3 is zo 2014

inb4 oldschool runescape is zo 2007

toen ik fire cape en rfd had kreeg ik een existentiele crisis en ben ik gestopt met spelen omdat i niet meer wist wat ik moest met mn leven

stay safe

pls dont do this to me

ik wou srs nog fire cape halen ook... Gast wat moet ik daarna nou nog doen

massive, waarom rs3 icry

pls dont do this to me

ik wou srs nog fire cape halen ook... Gast wat moet ik daarna nou nog doen

massive, waarom rs3 icry

brb weken RS nolifen om 'mn account helemaal ready te hebben' en als je dat eenmaal bereikt hebt meteen stoppen :roflol:

heb net 65 miljoen verkocht voor 104 euro nu ben ik er flauw van haha

lekker slayeren zonder fire cape

:)

Terug
Naar boven