JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Wel triest dat je hem verkoopt en vervolgens terug recovered.
dit, getuigt niet echt van geweten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel triest dat je hem verkoopt en vervolgens terug recovered.
Wie is er ook dan zo dom om 800 euro toe te vertrouwen aan een illegaal chinees bedrijf.
Had ook ooit een vriend gestaked op een ander account, internet eruit gepleurd en voor ruim 600 euro gewonnen zonder risico.
Wie is er ook dan zo dom om 800 euro toe te vertrouwen aan een illegaal chinees bedrijf.
Had ook ooit een vriend gestaked op een ander account, internet eruit gepleurd en voor ruim 600 euro gewonnen zonder risico. Zou jij dat niet doen voor zulke bedragen?
De afstand is gewoon te groot om me in zo'n persoon in te leven. Dit heeft wat mij betreft vrij weinig met geweten te maken. Waarschijnlijk schaf jij liever iets luxe aan dan dat je je geld doneert om zo arme mensen te voeden.
De service support van Jagex hielp met mensen te hacken door hun recovery's te resetten.
Allemaal leuk en aardig, maar daar gaat het niet om. Ik ben er nog steeds voor om gewoon eerlijk te spelen en het bij een 'spel' te houden, en niet voor eigen gewin mensen te gaan bedonderen.
Desert Treasure alweer gedaan, nog 34 qp en horror from the deep dan kan ik rfd voltooien
toen ik fire cape en rfd had kreeg ik een existentiele crisis en ben ik gestopt met spelen omdat i niet meer wist wat ik moest met mn leven
stay safe
pls dont do this to me
ik wou srs nog fire cape halen ook... Gast wat moet ik daarna nou nog doen
massive, waarom rs3 icry

brb weken RS nolifen om 'mn account helemaal ready te hebben' en als je dat eenmaal bereikt hebt meteen stoppen![]()
. Ik ook vet spelen, zodat ik daarna 'lekker' kon slayeren. brb weken RS nolifen om 'mn account helemaal ready te hebben' en als je dat eenmaal bereikt hebt meteen stoppen![]()
god***domme inderdaad. Ik ook vet spelen, zodat ik daarna 'lekker' kon slayeren.
Nope.jpg.