Fitness Seller

RuneScape 2007!

Massa's fishing & cooking xp aan het halen op het werk

mmm de goede leef

:roflol:
skiller?

Merci, ik denk dat ik was begonnen net voor rs2, dus waarschijnlijk een nieuw account gehad bij rs2. Dat waren nog eens tijden: Elke week zag je de graphics op plaatsen verbeteren. Ga het houden als nostalgie. Net eens ingelogd: 985 dagen sinds laatste keer ingelogd :D en dat was toen om 15.000.000 te geven aan een vriend. Kan over 10 jaar dan nog eens kijken en 5 min rondlopen met al the holiday stuff van 20 jaar voordien. Mag echt wel niet weer beginnen spelen, want krijg nu al zin.

haha precies. Ik heb ook nog een hele hoop holiday items, maar niet tradeable helaas

RS3 checking in, 1150 Cw tickets gehaald vandaag (4150 nodig voor trimmed completionist req)

Cw afken & studeren, dat is de leef

hoe komen jullie aan zoveel tijd :roflol:

Waar haal jij de tijd vandaan om heel de dag beetje doelloos op DBB te zitten?

RS3 checking in, 1150 Cw tickets gehaald vandaag (4150 nodig voor trimmed completionist req)

Cw afken & studeren, dat is de leef

Waar haal jij de tijd vandaan om heel de dag beetje doelloos op DBB te zitten?

brb effe dbb checken na bijna een jaar zo goed als inactief geweest te zijn

Zijn er nog geruchten of dat rs 07 nog free gaat worden? Of zal het voor members blijven? :(

durf het bijna niet te zeggen maar iemand zin in rs3? heb iets boven middelmatige stats

durf het bijna niet te zeggen maar iemand zin in rs3? heb iets boven middelmatige stats

RS3er checking in.

Ga deze week niet echt iets doen, alleen afken en studeren. Daarna wss ook alleen andere reqs voor trim comp. Moet nog steeds me comp terug halen, maar me laptop/internet is te kut voor bossen.

RS3er checking in.

Ga deze week niet echt iets doen, alleen afken en studeren. Daarna wss ook alleen andere reqs voor trim comp. Moet nog steeds me comp terug halen, maar me laptop/internet is te kut voor bossen.
oh damn. hoe kan je laptop rs niet aan

Oudere laptop, gaat altijd om laggen als ik in combat ben. Studentenleef, geen geld voor nieuwe
haha iknow dem feels. ik heb op mn pc nog vista staan maar rs werkt nog goed geloof ik. ben lang niet online gewest maar zal wel niet veel veranderd zijn aan hardware eisen

Rs3 accounts zijn weinig waard als je geen max of comp verkoopt

Ze zijn nooit veel waard geweest tov de tijd die je erin stopt. Had mijn comp voor 400 euro verkocht, gelukkig stonden er 2 gele phats op toen ik hem recovered. Nja niet slecht sinds de helft van mijn skills waren gebot.

Had ooit nog 800 euro in een xp-weekend gemaakt met floors te verkopen.
Toch nog 8K gemaakt met zo'n kut spel als 17-jarige:roflol:

Zijn er nog geruchten of dat rs 07 nog free gaat worden? Of zal het voor members blijven? :(
sowieso members. je kunt wel als free spelen, gewoon op free world inloggen. Maar om het spel echt te spelen is member gewoon vereist
Wordt waarschijnlijk full f2p, vandaag nog aangekondigd dat ze er meer over gaan bekendmaken: http://services.runescape.com/m=news/important-f2p-announcement---8pm-gmt-on-sunday?oldschool=1

Ze zijn nooit veel waard geweest tov de tijd die je erin stopt. Had mijn comp voor 400 euro verkocht, gelukkig stonden er 2 gele phats op toen ik hem recovered. Nja niet slecht sinds de helft van mijn skills waren gebot.

Had ooit nog 800 euro in een xp-weekend gemaakt met floors te verkopen.
Toch nog 8K gemaakt met zo'n kut spel als 17-jarige:roflol:

Wel triest dat je hem verkoopt en vervolgens terug recovered.

Terug
Naar boven