Fitness Seller

RuneScape 2007!

RS3 is prima zolang je maar in legacy mode speelt. evolution of combat is fucking gay
ik koop wel member met bond want f2p spelen is echt geen reet aan. veel te veel opties die ze geblokkeerd hebben. ben nu tijdelijk wel f2p maar dan speel ik niet veel.
skills:
2ryrm7p.png

ben in member combat 100 maar in f2p telt summoning en slayer niet mee dus dan 93

Laatst bewerkt:
RS3 is prima zolang je maar in legacy mode speelt. evolution of combat is fucking gay
ik koop wel member met bond want f2p spelen is echt geen reet aan. veel te veel opties die ze geblokkeerd hebben. ben nu tijdelijk wel f2p maar dan speel ik niet veel.
skills:
2ryrm7p.png

ben in member combat 100 maar in f2p telt summoning en slayer niet mee dus dan 93

Als je EoC eenmaal door hebt, is legacy echt saai imo. Maargoed, gewoon doen wat je leuk vind, daar gaat het uiteindelijk om.

Als je EoC eenmaal door hebt, is legacy echt saai imo. Maargoed, gewoon doen wat je leuk vind, daar gaat het uiteindelijk om.

Kan ook zijn dat het komt doordat ik vroeger ook altijd RS heb gespeeld en dat dus is wat nog het meeste lijkt op de oldschool runescape. Ik schakel alleen naar EoC als ik combat train. Voor de abilities.

rs3 is gewoon foktop, hoe je het ook bekijkt

http://services.runescape.com/m=news/permanent-free-to-play?oldschool=1

07-scape heeft nu dus officieel permanente f2p werelden, voor de mensen die willen spelen maar net meteen member willen worden.

--------------------------------------------------------------

Update van mezelf: ben na 2 weken quitten weer beetje 07-scape gaan spelen, vooral questen, van 80 naar 150 quest points gegaan, not bad if I say so myself

Stom autisten spel eigenlijk ook, alweer een paar weken mee gekapt. Speel nu Ogame ghehe..

(2j quit) heb nog een aardige pure rondlopen op rs, main is 6j geleden al gebanned. stopte met 30m ofzo op pure, all stuff. zie dat alles (lees prices) flink gekeldert is/zijn dus weinig zin om weer opnieuw op te bouwen eigenlijk. what is ogame precies dan ? moet een vette game hebben voor die doelloze avonden afentoe :D

Ik ben weer begonnen met spelen, heb een 1 def pure xD
Speelt er nog iemand?

Bijna quest cape :D

jazeker, b gloves gehaald gelukkig. vanavond godwars

2.2k+ total checking in..

Heb het jarenlang gespeeld. Totdat ik urenlang op een virtuele boom zat te klikken en ik me begon af te vragen what the f**k ik met me leven aan het doen was.

tassets bij bandos gehad, dikke prima.

2.2k+ total checking in..

Heb het jarenlang gespeeld. Totdat ik urenlang op een virtuele boom zat te klikken en ik me begon af te vragen what the f**k ik met me leven aan het doen was.

hier herken ik iemand :rolleyes:

dem magic logs

edit; gvd het kriebelt om weer te gaan spelu

• Topic Starter Topic Starter
ben echt zo blij dat ik er mee gekapt ben

add basjas101:D

autotalker mag toch gewoon ?

Terug
Naar boven